Brändi loomise põhimõtted

NB! Grupp on täitunud

Brändi loomise kursus on mõeldud neile, kes on turundusvaldkonnas alles algajad. See sobib näiteks väikeettevõtjale, kes soovib luua oma tootele brändi, ning teistele, kes soovivad viia ennast kurssi reklaami- ja turundusvaldkonnaga.

Kursuse kava
Mis on kaubamärk ja bränd?
Kuidas luua ja arendada sihtrühmas ettekujutus brändist?
Ülevaade brändi loomiseks vajalikest teadmistest
Sihtrühmad, meedia, tööprotsessi etapid
Ülevaade Eesti reklaami- ja turundusvaldkonnast

Praktiline ülesanne on oma brändi kujundamine, võttes arvesse käsitletud teooriat.

Kursuse läbinu teab,
millistest etappidest koosneb brändi loomine,
kuidas brändi positsioneerida ja valida selle sihtrühm,
kuidas toimub turunduskommunikatsioon.

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on iseseiseva töö esitlus. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Veiko Tammjärv töötab reklaamiagentuuris AD Angels loovjuhina ja tegutseb reklaamivaldkonnas juba ligikaudu 20 aastat. Ta on võitnud kodu- ja välismaistel konkurssidel pakendi, reklaami, illustratsiooni ja graafilise disaini kategoorias auhindu.

Aeg: teisipäeviti 2. oktoobrist kuni 4. detsembrini 2018 kell 18–19.30
Koht: Põhja puiestee 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia
Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 300 eurot
Registreeru SIIN
Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain
Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Viimati muudetud