Brändi loomise põhimõtted

Brändi loomise põhimõtted

Brändi loomise kursus on mõeldud neile, kes on turundusvaldkonnas alles algajad. See sobib näiteks väikeettevõtjale, kes soovib luua oma tootele brändi, ning teistele, kes soovivad viia ennast kurssi reklaami- ja turundusvaldkonnaga.

Kursuse kava

  • Mis on kaubamärk ja bränd?
  • Kuidas luua ja arendada sihtrühmas ettekujutus brändist?
  • Ülevaade brändi loomiseks vajalikest teadmistest
  • Sihtrühmad, meedia, tööprotsessi etapid
  • Ülevaade Eesti reklaami- ja turundusvaldkonnast

Praktiline ülesanne on oma brändi kujundamine, võttes arvesse käsitletud teooriat.

Kursuse läbinu teab,

  • millistest etappidest koosneb brändi loomine,
  • kuidas brändi positsioneerida ja valida selle sihtrühm,
  • kuidas toimub turunduskommunikatsioon.

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on iseseiseva töö esitlus. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Veiko Tammjärv töötab reklaamiagentuuris AD Angels loovjuhina ja tegutseb reklaamivaldkonnas juba ligikaudu 20 aastat. Ta on võitnud kodu- ja välismaistel konkurssidel pakendi, reklaami, illustratsiooni ja graafilise disaini kategoorias auhindu.

 

Aeg: 6. veebruarist 10. aprillini 2018 teisipäeviti kl 17.30–19

Koht: ruum 241, Estonia pst 7, Tallinn

Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (1 EAP)

Hind: 300 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Viimati muudetud