EKA meediagraafika tudengite koostöökampaania võitis taas 

Tabasco, Eesti Hematoloogide Seltsi ja EKA tudengite töö "Verised näpujäljed"

Agentuuri Tabasco, Eesti Hematoloogide Seltsi ja Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika tudengitega koostöös sündinud kampaania “Märka hemofiiliahaiget” võitis tänavusel Epica Awardsil pronksmedali Print Craft kategoorias, olles ainuke kampaania Eestist, mis nii kaugele jõudis.

Loe pikemalt  

Kampaania on varem võidukas olnud BaltiBest2022-il 

“Märka hemofiiliahaiget” kampaania oli võidukas ka  Kuldmunal 

Veel kampaaniast “Märka hemofiiliahaiget” EKA veebis  

Teade Turundajate Liidu lehel 

Jaga sõpradega:

Postitas Andres Lõo
Viimati muudetud