Erialast

 

Visuaalse kommunikatsiooni erialase õppetöö käigus omandatakse graafilise kujunduse põhitõed ning õpitakse mõistma visuaalse kommunikatsiooni vormirikkust ning selles peituvaid seoseid ja tähendusi. Praktiliste harjutustena luuakse logosid, reklaamfotosid, reklaame, tüpograafilisi kompositsioone, plakateid, illustratsioone, lühianimatsioone ja teisi võimalikke visuaalse kommunikatsiooni väljundeid. Kompaktsete õpiprojektide formaadis tegeletakse pakendi, firmastiili, kasutajakogemuse ja -liidese ning reklaamikampaania disainiga.

Visuaalse kommunikatsiooni õppekava lõpetanud oskavad genereerida ja arendada loomingulisi ideid, teha eksperimente, leida ebatavalisi lahendusi ning suudavad täita oma tööülesandeid loovalt ja professionaalselt nii iseseisvalt kui meeskonnas töötades.

Vaata õppekava ÕISis

 

 

MG_märgigraafika
Pages from gertu_kallas_portfoolio_presentatsioon
Pages from Portfoolio_Margarita-5
Portfoolio_Margarita-kalender
tüpograafia_Margarita-3