Eriala
Eriala õppetöö käigus omandatakse graafilise kujunduse põhitõed ning õpitakse mõistma visuaalse kommunikatsiooni vormirikkust ning selles peituvaid seoseid ja tähendusi. Praktiliste harjutustena luuakse logosid, reklaamfotosid, reklaame, tüpograafilisi kompositsioone, plakateid, illustratsioone, lühianimatsioone ja teisi võimalikke meediagraafika väljundeid. Kompaktsete õpiprojektide formaadis tegeletakse pakendi, firmastiili, kasutajakogemuse ja -liidese ning reklaamikampaania disainiga.
Tutvu uuenenud õppekava ainete ja õppejõududega siin
Eriala õppejõudude ja -ainete nimekiri alates sügissemestrist 2020
Graafilise kujunduse keel, märgitüpoloogia ja tüpograafia ajalugu — Ivar Sakk
Tüpograafia alused ja tüpograafia kujunduses — Andrei Kormašov
Märgigraafika— Marko Kekišev
Graafilise disaini tarkvara (Adobe Creative Suite) — Marge Robam
Käsikirjaline ja digitaalne fondiloome — Väino Õun
Trükiettevalmistus — Ivar Kaselaid
3D modelleerimine — Agur Kruusing
Reklaamfoto — Sergei Didõk
Žanr ja karakter illustratsioonis — Joonas Sildre
Infograafika ja data visualiseerimine — Helena Nagel
Digianimatsioon — Peeter Urtson
Illustratsioon reklaamis — Kristiina Tort
Liikuv pilt ruumis — Taavi Varm
Bränding — Ionel Lehari
Visuaalne identiteedi projekt — Piia Põldmaa
Graafiline disain reklaamis — Kadi Abe
Pakendidisaini alused ja pakendidisaini projekt — Meelis Mikker
Kasutajakogemuse ja -liidese disaini projekt (UX/UI) — Kristian Lember
Veebidisain — Heikki Terras
Reklaamgraafika projekt — Kerstin Kessu Raidma
Üritusturundus ja loominguline strateegia — Piret Mägi