Meediagraafika

Graafilised kujundused
Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika eestikeelsel  õppekavalerialal valmistatakse ette reklaami ja meedia erinevates valdkondades töötavaid graafilise kujunduse spetsialiste. Õppetöös kujundatakse kaubamärke, reklaame, raamatuid, pakendeid, plakateid, internetigraafikat ning videoanimatsioone. Õpe annab oskuse orienteeruda erialases terminoloogias, teoorias, materjalides ja töövõtetes ning tutvutakse ka graafilise kujunduse toimemehhanismide ja nende rakendamisvõimalustega.

artun.ee/meediagraafika

Eriala

Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika erialal valmistatakse ette reklaami ja meedia erinevates valdkondades töötavaid graafilise kujunduse spetsialiste. Õppetöös kujundatakse kaubamärke, reklaame, raamatuid, pakendeid, plakateid, internetigraafikat ning videoanimatsioone. Õpe annab oskuse orienteeruda erialases terminoloogias, teoorias, materjalides ja töövõtetes ning tutvutakse graafilise kujunduse toimemehhanismide ja nende rakendamisvõimalustega. Meediagraafika õppekava lõpetanud kujundusgraafikud oskavad genereerida ja arendada loomingulisi ideid, teha eksperimente, leida ebatavalisi lahendusi ning suudavad täita oma tööülesandeid loovalt ja professionaalselt nii iseseisvalt kui meeskonnas töötades.

Õppekava

Meediagraafikat on võimalik õppida nii eesti kui vene keeles, mõlemal juhul kestab õpe neli aastat. Eestikeelne meediagraafika eriala kuulub kujunduskunsti õppekava alla, kus õppetöö toimub üle nädala tsüklitena.

Kujunduskunsti õppekava on sessioonõppe õppekava, mis on orienteeritud eelkõige inimestele, kes soovivad omandada bakalaureuse kraadi töö või pere kõrvalt või kes elavad Eesti kaugemates regioonides. Osakoormusega sessioonõpe annab võimaluse õpinguteks ka väljaspool Tallinna elavatele inimestele, kellel päevase õppevormiga auditoorses õppetöös osalemine on raskendatud.

Erialaõppe eesmärk on tagada võimalused kvaliteetse meediagraafikaalase akadeemilise kõrghariduse omandamiseks, mis haakuks nii Eesti kui rahvusvahelise kõrgharidussüsteemi põhimõtete ja tööturu nõudlusega, ning luua eeldused õppija erialaste ja sotsiaalsete pädevuste kujunemiseks, toetades professionaalsete oskuste, teadmiste ja hoiakute kujunemist töötamaks meediagraafika valdkonnas nii üksi kui meeskonnas. Luuakse eeldused õpingute jätkamiseks magistriõppes nii Eestis kui välismaal.

Õpingute maht on 180 EAP. Sessioonõppe arvestuslik õppeaeg on 4 aastat. Auditoorse õppetöö õppesessioonid on vähemalt kaks korda kuus pikkusega kolm päeva (neljapäev, reede, laupäev).

Õppekava on osakoormusõppekava ning tasuline.

Kellena saab töötada?

Meediagraafika eriala lõpetajad saavad töötada kujundaja või graafilise disainerina.

Plakat. 4
KK_Alisa_Erin5
Märgigraafika 3
siiditrükk k18
TechDay - kujundustööd - Juulia Juhkam