Koolitused töötajale

11.11.2021

Eesti loomekõrgkoolide Hea Õpetamise Seminar LOOMERUUM

download
unnamed

Millist kohta, ala või pinda on vaja loomiseks, milline ruum on piisav, et loomeisik ja loome sinna mahuks? Milline ruum (emotsionaalne, füüsiline, sotsiaalne…) toetab loomeisiku kujunemist? Millist ruumi me loomekõrgkoolides peaksime looma? Milline on ruum, kuhu loomekõrgkooli lõpetaja satub? Kas ja kuidas me teda sinna sattumiseks ette valmistame? Kas me üldse teame, milline see ruum homme, ülehomme, 10 aasta pärast on?

Seminaril osalevad Eesti Kunstiakadeemia, Eesti Teatri- ja Muusikaakadeemia, Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia, Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituut ja Kõrgem Kunstikool Pallas.

“Mõtteid loomeruumi ökosüsteemist ja Eesti konkurentsivõime tuleviku juurestikust” Kärt Summatavet – seminari peaettekanne Ettekanne keskendub tulevikule suunatud ühiskonna ootustele, professionaalsele loomingulisele vabadusele ja piiridele. Kitsamalt: millised tuumteadmised looverialade juurestikust tulevikku kaasa võtta? Mida unustuse hõlmast tasub välja sõeluda? Laiemalt: kuidas ehitada sildu erinevate huvide vahele, et põimida harmoonilist loomeruumi ökosüsteemi? Kärt Summatavet – phd Aalto Ülikool, ehtekunstnik ja graafik, õppejõud ja loomemajanduse ekspert, Eesti Disainerite Liidu juhatuse liige.

„Ruumipoeesia / TAKKK kunstikeskuse lugu“ Alide Zvorovski – kunstnik, Tammiku TAKKK kunstikeskuse asutaja, Pallase vilistlane

„Kus sa lood“ Kadri Steinbach ja Taavet Jansen – TÜ VKA

„Ruumi loomisest ruumi loomiseks: EMTA kaasaegsete etenduskunstide magistriprogrammi kogemuse põhjal“ Jüri Nael – EMTA kaasaegsete etenduskunstide juhtiv professor

„Loomeruumist ja aeglasest haridusest EKA hoone näitel” Eik Hermann – EKA filosoofia- ja praktikapõhise teooria lektor

„Visuaalkunsti analüüsi alustest ja rakendamisest praktilises kunstiõppes” Krista Simson – TLÜ BFMi visuaalkunsti dotsent

Postitas Dagmar Raide — Püsilink

Eesti loomekõrgkoolide Hea Õpetamise Seminar LOOMERUUM

Neljapäev 11 november, 2021

download
unnamed

Millist kohta, ala või pinda on vaja loomiseks, milline ruum on piisav, et loomeisik ja loome sinna mahuks? Milline ruum (emotsionaalne, füüsiline, sotsiaalne…) toetab loomeisiku kujunemist? Millist ruumi me loomekõrgkoolides peaksime looma? Milline on ruum, kuhu loomekõrgkooli lõpetaja satub? Kas ja kuidas me teda sinna sattumiseks ette valmistame? Kas me üldse teame, milline see ruum homme, ülehomme, 10 aasta pärast on?

Seminaril osalevad Eesti Kunstiakadeemia, Eesti Teatri- ja Muusikaakadeemia, Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia, Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituut ja Kõrgem Kunstikool Pallas.

“Mõtteid loomeruumi ökosüsteemist ja Eesti konkurentsivõime tuleviku juurestikust” Kärt Summatavet – seminari peaettekanne Ettekanne keskendub tulevikule suunatud ühiskonna ootustele, professionaalsele loomingulisele vabadusele ja piiridele. Kitsamalt: millised tuumteadmised looverialade juurestikust tulevikku kaasa võtta? Mida unustuse hõlmast tasub välja sõeluda? Laiemalt: kuidas ehitada sildu erinevate huvide vahele, et põimida harmoonilist loomeruumi ökosüsteemi? Kärt Summatavet – phd Aalto Ülikool, ehtekunstnik ja graafik, õppejõud ja loomemajanduse ekspert, Eesti Disainerite Liidu juhatuse liige.

„Ruumipoeesia / TAKKK kunstikeskuse lugu“ Alide Zvorovski – kunstnik, Tammiku TAKKK kunstikeskuse asutaja, Pallase vilistlane

„Kus sa lood“ Kadri Steinbach ja Taavet Jansen – TÜ VKA

„Ruumi loomisest ruumi loomiseks: EMTA kaasaegsete etenduskunstide magistriprogrammi kogemuse põhjal“ Jüri Nael – EMTA kaasaegsete etenduskunstide juhtiv professor

„Loomeruumist ja aeglasest haridusest EKA hoone näitel” Eik Hermann – EKA filosoofia- ja praktikapõhise teooria lektor

„Visuaalkunsti analüüsi alustest ja rakendamisest praktilises kunstiõppes” Krista Simson – TLÜ BFMi visuaalkunsti dotsent

Postitas Dagmar Raide — Püsilink

29.11.2021

Avatud innovatsiooniloeng: Kadri Ukrainski

Kadri Ukrainski.c.bw
EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne-1

Esmaspäeval, 29. novembril kl 16 peab EKA aulas (A-101) avaliku loengu teemal “Innovatsiooni põhimõisted: teooria ja praktika” Tartu Ülikooli teadus- ja innovatsioonipoliitika professor ja majandusteaduskonna juhataja dr Kadri Ukrainski.

Innovatsioon on sõna, mis jookseb tänapäeval läbi kõikide eluvaldkondade, hõlmates ambitsioonikalt ühtaegu valmidust uuendusmeelsuseks, uute väärtuste loomist ja samas nende protsesside juhtimist. Kunstiakadeemiaski on innovatsioon midagi, millega igapäevaselt kokku puutume, aga kas oskame ka mõtestada selle erinevaid aspekte ja võimaluste teadlikku suunamist?

Innovatsioon tähendab muutust uute toodete ja teenuste näol, mis erinevad senistest või ka tavapärastest, aga ka uute protsesside, süsteemide ja poliitikate kujul. Innovatsioon ei pea alati olema leiutis või midagi täiesti ennekuulmatut, kuna väga sageli põhineb innovatsioon mõne vana teadmise ümbermõtestamisel ja -kombineerimisel. Idee ei ole kunagi innovatsioon enne, kui seda ei ole rakendatud ja kui ta toob kellelegi kasu, mistõttu tuleb just elluviimisele suuremat tähelepanu pöörata.

Innovatsioonist ja võimekusest innovatsiooniprotsesse juhtida on kujunenud oluline märksõna Eestis. Seni seostatakse innovatsiooni peamiselt start-up ettevõtete, biotehnoloogia ja e-valitsemise temaatikaga. Samas on uudsete lahenduste ja ärimudelite, toodete, teenuste ja tehnoloogiate rakendamine ühiskonna erinevatel elualadel veel tagasihoidlik. Loengus käsitletaksegi erinevaid mudeleid, mis võiksid aidata innovatsioone luua erinevates valdkondades, sealhulgas kõrghariduses.

Kadri Ukrainski on Eesti majandusteadlane, Tartu Ülikooli teadus- ja innovatsioonipoliitika professor. Ta on toetanud oma teadus- ja innovatsioonipoliitika uuringutega  teaduspoliitika kujundamist nii Eestis kui ka rahvusvahelistes organisatsioonides. Ta kaitses 2008. aastal Tartu Ülikoolis doktorikraadi teemal „Innovatsiooniteadmuse allikad Eesti puidusektori näitel“ ning on avaldanud arvukalt teaduspublikatsioone. Kadri Ukrainski on 2003. aastast Eesti Majandusteaduse Seltsi liige ning 2014. aastast Horizon 2020 programmikomitee ekspert. Aastatel 2015–2019 oli ta Eesti teaduspoliitika komisjoni liige ning 2020. aastal valitsuse majandusarengu komisjoni juurde loodud ekspertkogu ning Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt kokkukutsutud nutika spetsialiseerumise ekspertkogu liige.

Loeng on avatud kõigile kehtiva Covid digitõendi esitamise alusel.
EKA majas on kohustuslik kanda maski.

Loengut kannab üle ka EKA TV

EKA arhitektuuriteaduskond, selleks et arendada teadmist loovusest, innovatsioonist ja Digitaalreaalsusest, on koos arhitektide, sisearhitektide ja maastikuarhitektide liitudega alustanud ettevalmistusi rahvusvaheliseks konverentsiks ” Innovatsioon ja Digitaalreaalsus”. Konverents toimub 6. septembril 2022.

Konverentsi eesmärgiks on koguda ja levitada täpsemat teadmist loovusest ja innovatsioonist nii kavandus-kesksetele professioonidele kui ka laiemale avalikkusele. Usume, et EKA koos kõigi looverialadega on sobiv intellektuaalne koht innovatsiooni ideede arendamiseks.

Loengut toetab SA Eesti Teadusagentuur läbi EL struktuurifondide rahastuse.

Postitas Tiina Tammet — Püsilink

Avatud innovatsiooniloeng: Kadri Ukrainski

Esmaspäev 29 november, 2021

Kadri Ukrainski.c.bw
EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne-1

Esmaspäeval, 29. novembril kl 16 peab EKA aulas (A-101) avaliku loengu teemal “Innovatsiooni põhimõisted: teooria ja praktika” Tartu Ülikooli teadus- ja innovatsioonipoliitika professor ja majandusteaduskonna juhataja dr Kadri Ukrainski.

Innovatsioon on sõna, mis jookseb tänapäeval läbi kõikide eluvaldkondade, hõlmates ambitsioonikalt ühtaegu valmidust uuendusmeelsuseks, uute väärtuste loomist ja samas nende protsesside juhtimist. Kunstiakadeemiaski on innovatsioon midagi, millega igapäevaselt kokku puutume, aga kas oskame ka mõtestada selle erinevaid aspekte ja võimaluste teadlikku suunamist?

Innovatsioon tähendab muutust uute toodete ja teenuste näol, mis erinevad senistest või ka tavapärastest, aga ka uute protsesside, süsteemide ja poliitikate kujul. Innovatsioon ei pea alati olema leiutis või midagi täiesti ennekuulmatut, kuna väga sageli põhineb innovatsioon mõne vana teadmise ümbermõtestamisel ja -kombineerimisel. Idee ei ole kunagi innovatsioon enne, kui seda ei ole rakendatud ja kui ta toob kellelegi kasu, mistõttu tuleb just elluviimisele suuremat tähelepanu pöörata.

Innovatsioonist ja võimekusest innovatsiooniprotsesse juhtida on kujunenud oluline märksõna Eestis. Seni seostatakse innovatsiooni peamiselt start-up ettevõtete, biotehnoloogia ja e-valitsemise temaatikaga. Samas on uudsete lahenduste ja ärimudelite, toodete, teenuste ja tehnoloogiate rakendamine ühiskonna erinevatel elualadel veel tagasihoidlik. Loengus käsitletaksegi erinevaid mudeleid, mis võiksid aidata innovatsioone luua erinevates valdkondades, sealhulgas kõrghariduses.

Kadri Ukrainski on Eesti majandusteadlane, Tartu Ülikooli teadus- ja innovatsioonipoliitika professor. Ta on toetanud oma teadus- ja innovatsioonipoliitika uuringutega  teaduspoliitika kujundamist nii Eestis kui ka rahvusvahelistes organisatsioonides. Ta kaitses 2008. aastal Tartu Ülikoolis doktorikraadi teemal „Innovatsiooniteadmuse allikad Eesti puidusektori näitel“ ning on avaldanud arvukalt teaduspublikatsioone. Kadri Ukrainski on 2003. aastast Eesti Majandusteaduse Seltsi liige ning 2014. aastast Horizon 2020 programmikomitee ekspert. Aastatel 2015–2019 oli ta Eesti teaduspoliitika komisjoni liige ning 2020. aastal valitsuse majandusarengu komisjoni juurde loodud ekspertkogu ning Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt kokkukutsutud nutika spetsialiseerumise ekspertkogu liige.

Loeng on avatud kõigile kehtiva Covid digitõendi esitamise alusel.
EKA majas on kohustuslik kanda maski.

Loengut kannab üle ka EKA TV

EKA arhitektuuriteaduskond, selleks et arendada teadmist loovusest, innovatsioonist ja Digitaalreaalsusest, on koos arhitektide, sisearhitektide ja maastikuarhitektide liitudega alustanud ettevalmistusi rahvusvaheliseks konverentsiks ” Innovatsioon ja Digitaalreaalsus”. Konverents toimub 6. septembril 2022.

Konverentsi eesmärgiks on koguda ja levitada täpsemat teadmist loovusest ja innovatsioonist nii kavandus-kesksetele professioonidele kui ka laiemale avalikkusele. Usume, et EKA koos kõigi looverialadega on sobiv intellektuaalne koht innovatsiooni ideede arendamiseks.

Loengut toetab SA Eesti Teadusagentuur läbi EL struktuurifondide rahastuse.

Postitas Tiina Tammet — Püsilink

05.11.2021

Artjom Astrovi meistriklass

Artjom Atrovi meistriklass
Kujundliku mõtte labor esitleb: 
Artjom Astrovi meistriklassi ‘Heli ruumis’ showingu streaming eˉlektron platvormil, reedel, 05.11,  kell 16.00.
Vaata siit:  elektron.art/heli ruumis/astrov
parool: astrov
Osalevad EKA stsenograafia III krs tudengid: Anita Kremm, Estookin, Kristel Zimmer, Liisamari Viik ja Linda Mai Kari
Meistriklassi asukoht: Kauplus Aasia 
Kujundliku mõtte labor on interdistsiplinaarne üksus, mis koondab õppetöö, meistriklassid ja loovuurimuslikud projektid intensiivseteks töötsükliteks ning mis kaasab ringluse printsiibil erinevate erialade professionaale – nii EKAst kui mujalt Eestist ja välismaalt. Labori põhiliseks uurimisobjektiks on kunstiline kujund ja selle kõikvõimalikud ilmingud ja mutatsioonid erinevates meediavormides.
eˉlektron on transdistsiplinaarne etendustkunsti platvorm, mis liidab kaasaegse kunsti, teaduse ja tehnoloogia otsingulisi tegevusi.
Postitas Andres Lõo — Püsilink

Artjom Astrovi meistriklass

Reede 05 november, 2021

Artjom Atrovi meistriklass
Kujundliku mõtte labor esitleb: 
Artjom Astrovi meistriklassi ‘Heli ruumis’ showingu streaming eˉlektron platvormil, reedel, 05.11,  kell 16.00.
Vaata siit:  elektron.art/heli ruumis/astrov
parool: astrov
Osalevad EKA stsenograafia III krs tudengid: Anita Kremm, Estookin, Kristel Zimmer, Liisamari Viik ja Linda Mai Kari
Meistriklassi asukoht: Kauplus Aasia 
Kujundliku mõtte labor on interdistsiplinaarne üksus, mis koondab õppetöö, meistriklassid ja loovuurimuslikud projektid intensiivseteks töötsükliteks ning mis kaasab ringluse printsiibil erinevate erialade professionaale – nii EKAst kui mujalt Eestist ja välismaalt. Labori põhiliseks uurimisobjektiks on kunstiline kujund ja selle kõikvõimalikud ilmingud ja mutatsioonid erinevates meediavormides.
eˉlektron on transdistsiplinaarne etendustkunsti platvorm, mis liidab kaasaegse kunsti, teaduse ja tehnoloogia otsingulisi tegevusi.
Postitas Andres Lõo — Püsilink

19.10.2021

Moodle praktiline töötuba

Kursuste veebitugi Moodles muudab Sinu õppija elu lihtsamaks. Uuenenud Moodle’iga saab luua senisest parema visuaalse disainiga kursusi. Kui lisad sellele eesmärgipäraselt valitud Moodle vahendid, lood õppijale selge ning õppimist toetava veebikeskkonna.

Esimesed töötoad stardivad:

  • Neljapäeval, 14.oktoobril kl 15.00-16.30 ruumis A402. Registreeru siin.
  • Teisipäeval, 19.oktoobril kl 15.00 – 16.30 Zoomis Registreeru siin. Töötoa link saadetakse registreerunutele enne seminari.

Koolitus kestab orienteeruvalt 2 akadeemilist tundi.
Koolituse viib läbi meie e-õppe disainer Kaja Toomla.
Palume kõigil kaasa võtta sülearvuti, et saaksite õpitut läbi proovida.

Teemad:

  • Kursuse seadistused ja visuaalne välimus, kõrvalmenüü ja „edenemisriba“ tudengile.
  • Sisu lisamine (sh embed koodiga).
  • Ülesannete lisamine (nt tähtaegade ja hindamisviiside seadistamine).*
  • Foorumi kasutamise võimalused ja seadistused (nt mailile suunamine).*
  • Testide võimalused Moodles (H5p test, Moodle test).
  • Rühmade loomine – milleks ja kuidas.
  • Tudengi tööde hindamine ja tagasisidestamine. Ülevaade hindetabelitest.*

*Kõiki teemasid ühes töötoas ei jõua läbida. Tärniga olen tähistanud teemad, mis võiks olla hetkel töötoa fookuses (kohandame seminari osalejatega nende vajadustest lähtuvalt).

EKA Moodle on EKA ametlik õppetegevuse läbiviimise e-keskkond, mis võimaldab koondada kogu õppetegevuseks vajaliku info – olgu selleks õppeaine kava, õpijuhis, materjalid või õppetegevused. Moodle ei ole üksnes materjalide arhiiv, see võimaldab hallata rühmatöid, ergutada veebipõhist diskussiooni, toetada õppija eneseanalüüsi ning läbi viia enesekontrolle. Moodle võimaldab õppijatel hoida ülevaadet oma kodutööde esitamisest ning õppejõududel koondpilti kursuse edenemisest.
Oleme eesmärgiks võtnud, et Moodle on samuti meie õpikeskkond ja seetõttu oleme parandanud kasutaja vajadustest lähtuvat disaini, mis kajastaks ka EKA visuaalset identiteeti.

Kõik ideed ja ettepanekud on oodatud: kaja.toomla@artun.ee

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud on ka tunnitasulised).
Koolitusel osalemiseks kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Moodle praktiline töötuba

Teisipäev 19 oktoober, 2021

Kursuste veebitugi Moodles muudab Sinu õppija elu lihtsamaks. Uuenenud Moodle’iga saab luua senisest parema visuaalse disainiga kursusi. Kui lisad sellele eesmärgipäraselt valitud Moodle vahendid, lood õppijale selge ning õppimist toetava veebikeskkonna.

Esimesed töötoad stardivad:

  • Neljapäeval, 14.oktoobril kl 15.00-16.30 ruumis A402. Registreeru siin.
  • Teisipäeval, 19.oktoobril kl 15.00 – 16.30 Zoomis Registreeru siin. Töötoa link saadetakse registreerunutele enne seminari.

Koolitus kestab orienteeruvalt 2 akadeemilist tundi.
Koolituse viib läbi meie e-õppe disainer Kaja Toomla.
Palume kõigil kaasa võtta sülearvuti, et saaksite õpitut läbi proovida.

Teemad:

  • Kursuse seadistused ja visuaalne välimus, kõrvalmenüü ja „edenemisriba“ tudengile.
  • Sisu lisamine (sh embed koodiga).
  • Ülesannete lisamine (nt tähtaegade ja hindamisviiside seadistamine).*
  • Foorumi kasutamise võimalused ja seadistused (nt mailile suunamine).*
  • Testide võimalused Moodles (H5p test, Moodle test).
  • Rühmade loomine – milleks ja kuidas.
  • Tudengi tööde hindamine ja tagasisidestamine. Ülevaade hindetabelitest.*

*Kõiki teemasid ühes töötoas ei jõua läbida. Tärniga olen tähistanud teemad, mis võiks olla hetkel töötoa fookuses (kohandame seminari osalejatega nende vajadustest lähtuvalt).

EKA Moodle on EKA ametlik õppetegevuse läbiviimise e-keskkond, mis võimaldab koondada kogu õppetegevuseks vajaliku info – olgu selleks õppeaine kava, õpijuhis, materjalid või õppetegevused. Moodle ei ole üksnes materjalide arhiiv, see võimaldab hallata rühmatöid, ergutada veebipõhist diskussiooni, toetada õppija eneseanalüüsi ning läbi viia enesekontrolle. Moodle võimaldab õppijatel hoida ülevaadet oma kodutööde esitamisest ning õppejõududel koondpilti kursuse edenemisest.
Oleme eesmärgiks võtnud, et Moodle on samuti meie õpikeskkond ja seetõttu oleme parandanud kasutaja vajadustest lähtuvat disaini, mis kajastaks ka EKA visuaalset identiteeti.

Kõik ideed ja ettepanekud on oodatud: kaja.toomla@artun.ee

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud on ka tunnitasulised).
Koolitusel osalemiseks kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

14.10.2021

Moodle praktiline töötuba 14. ja 19. oktoobril

unnamed

Kursuste veebitugi Moodles muudab Sinu õppija elu lihtsamaks. Uuenenud Moodle’iga saab luua senisest parema visuaalse disainiga kursusi. Kui lisad sellele eesmärgipäraselt valitud Moodle vahendid, lood õppijale selge ning õppimist toetava veebikeskkonna.

Esimesed töötoad stardivad:

  • Neljapäeval, 14.oktoobril kl 15.00-16.30 ruumis A402. Registreeru siin.
  • Teisipäeval, 19.oktoobril kl 15.00 – 16.30 Zoomis Registreeru siin. Töötoa link saadetakse registreerunutele enne seminari.

Koolitus kestab orienteeruvalt 2 akadeemilist tundi.
Koolituse viib läbi meie e-õppe disainer Kaja Toomla.
Palume kõigil kaasa võtta sülearvuti, et saaksite õpitut läbi proovida.

Teemad:

  • Kursuse seadistused ja visuaalne välimus, kõrvalmenüü ja „edenemisriba“ tudengile.
  • Sisu lisamine (sh embed koodiga).
  • Ülesannete lisamine (nt tähtaegade ja hindamisviiside seadistamine).*
  • Foorumi kasutamise võimalused ja seadistused (nt mailile suunamine).*
  • Testide võimalused Moodles (H5p test, Moodle test).
  • Rühmade loomine – milleks ja kuidas.
  • Tudengi tööde hindamine ja tagasisidestamine. Ülevaade hindetabelitest.*

*Kõiki teemasid ühes töötoas ei jõua läbida. Tärniga olen tähistanud teemad, mis võiks olla hetkel töötoa fookuses (kohandame seminari osalejatega nende vajadustest lähtuvalt).

EKA Moodle on EKA ametlik õppetegevuse läbiviimise e-keskkond, mis võimaldab koondada kogu õppetegevuseks vajaliku info – olgu selleks õppeaine kava, õpijuhis, materjalid või õppetegevused. Moodle ei ole üksnes materjalide arhiiv, see võimaldab hallata rühmatöid, ergutada veebipõhist diskussiooni, toetada õppija eneseanalüüsi ning läbi viia enesekontrolle. Moodle võimaldab õppijatel hoida ülevaadet oma kodutööde esitamisest ning õppejõududel koondpilti kursuse edenemisest.
Oleme eesmärgiks võtnud, et Moodle on samuti meie õpikeskkond ja seetõttu oleme parandanud kasutaja vajadustest lähtuvat disaini, mis kajastaks ka EKA visuaalset identiteeti.

Kõik ideed ja ettepanekud on oodatud: kaja.toomla@artun.ee

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud on ka tunnitasulised).
Koolitusel osalemiseks kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Moodle praktiline töötuba 14. ja 19. oktoobril

Neljapäev 14 oktoober, 2021

unnamed

Kursuste veebitugi Moodles muudab Sinu õppija elu lihtsamaks. Uuenenud Moodle’iga saab luua senisest parema visuaalse disainiga kursusi. Kui lisad sellele eesmärgipäraselt valitud Moodle vahendid, lood õppijale selge ning õppimist toetava veebikeskkonna.

Esimesed töötoad stardivad:

  • Neljapäeval, 14.oktoobril kl 15.00-16.30 ruumis A402. Registreeru siin.
  • Teisipäeval, 19.oktoobril kl 15.00 – 16.30 Zoomis Registreeru siin. Töötoa link saadetakse registreerunutele enne seminari.

Koolitus kestab orienteeruvalt 2 akadeemilist tundi.
Koolituse viib läbi meie e-õppe disainer Kaja Toomla.
Palume kõigil kaasa võtta sülearvuti, et saaksite õpitut läbi proovida.

Teemad:

  • Kursuse seadistused ja visuaalne välimus, kõrvalmenüü ja „edenemisriba“ tudengile.
  • Sisu lisamine (sh embed koodiga).
  • Ülesannete lisamine (nt tähtaegade ja hindamisviiside seadistamine).*
  • Foorumi kasutamise võimalused ja seadistused (nt mailile suunamine).*
  • Testide võimalused Moodles (H5p test, Moodle test).
  • Rühmade loomine – milleks ja kuidas.
  • Tudengi tööde hindamine ja tagasisidestamine. Ülevaade hindetabelitest.*

*Kõiki teemasid ühes töötoas ei jõua läbida. Tärniga olen tähistanud teemad, mis võiks olla hetkel töötoa fookuses (kohandame seminari osalejatega nende vajadustest lähtuvalt).

EKA Moodle on EKA ametlik õppetegevuse läbiviimise e-keskkond, mis võimaldab koondada kogu õppetegevuseks vajaliku info – olgu selleks õppeaine kava, õpijuhis, materjalid või õppetegevused. Moodle ei ole üksnes materjalide arhiiv, see võimaldab hallata rühmatöid, ergutada veebipõhist diskussiooni, toetada õppija eneseanalüüsi ning läbi viia enesekontrolle. Moodle võimaldab õppijatel hoida ülevaadet oma kodutööde esitamisest ning õppejõududel koondpilti kursuse edenemisest.
Oleme eesmärgiks võtnud, et Moodle on samuti meie õpikeskkond ja seetõttu oleme parandanud kasutaja vajadustest lähtuvat disaini, mis kajastaks ka EKA visuaalset identiteeti.

Kõik ideed ja ettepanekud on oodatud: kaja.toomla@artun.ee

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud on ka tunnitasulised).
Koolitusel osalemiseks kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

17.09.2021

MIS SAAB KUNSTIAJALOO ÜLDKURSUSTEST?

unnamed

Dushko Petrovich (Chicago Art Institute)
Modereerib Andres Kurg (EKA)

Kuidas õpetada kunstiajaloo üldkursusi? Kelle ajalugu need esindavad?

Ja kui neist loobuda, siis mida õpetada nende asemel? Eelmisel aastal lahvatas Ameerika kunstiloolaste seas poleemika kunstiajaloo üldkursuste teemal, kui USA üks vanimaid kunstiajaloo programme Yale’i ülikoolis otsustas loobuda senistest ülevaatekursustest “Sissejuhatus kunstiajalukku: renessansist kaasjani” ja pakkuda nende asemel seeriat temaatilisi kursuseid nagu “Kunst ja poliitika”, “Globaalne käsitöö”, “Siiditee” ja “Religioossed paigad”. Nagu osakond ise selgitas, siis sissejuhatus kunstiajalukku jäi alles ja periood renessansist kaasajani sai kaetud, ent mitte kui ainuvõimalik sissejuhatus erialasse.

Kunstnik ja kriitik Dushko Petrovich, kes juhatab uue kunstikirjutuse (New Arts Journalism) programmi School of the Art Institute of Chicago’s, viib EKAs läbi seminari mis põhineb tema artiklil ajakirjas ArtNews. Artikkel kajastas Yale’i kunstiajaloo kursustega seotud poleemikat ja võttis kokku kunstiajaloo murrangud Ameerika ühendriikides. Seminari keskseks huviks on muu hulgas see, kuidas ülevaatekursus on oluline just kunstnikele ja kuidas väikeriigid saaksid säilitada oma rahvusliku kunstiajaloo, juhtides samas tudengeid oma eriala globaalse reaalsuse juurde.

Loengule järgneb seminar, milles jutuks tulevad tekstid on leitavad siin.
Töökeel on inglise keel.

Palume end registreerida siin.

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud ka tunnitasulised). Palun märkige registreerimisel koolituse eest tasumise lahtrisse OSALEJA. Koolitusel kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks (vaktsineerimiskuuri läbimine, läbipõdemine või EKAs tehtav kiirtest).

Postitas Dagmar Raide — Püsilink

MIS SAAB KUNSTIAJALOO ÜLDKURSUSTEST?

Reede 17 september, 2021

unnamed

Dushko Petrovich (Chicago Art Institute)
Modereerib Andres Kurg (EKA)

Kuidas õpetada kunstiajaloo üldkursusi? Kelle ajalugu need esindavad?

Ja kui neist loobuda, siis mida õpetada nende asemel? Eelmisel aastal lahvatas Ameerika kunstiloolaste seas poleemika kunstiajaloo üldkursuste teemal, kui USA üks vanimaid kunstiajaloo programme Yale’i ülikoolis otsustas loobuda senistest ülevaatekursustest “Sissejuhatus kunstiajalukku: renessansist kaasjani” ja pakkuda nende asemel seeriat temaatilisi kursuseid nagu “Kunst ja poliitika”, “Globaalne käsitöö”, “Siiditee” ja “Religioossed paigad”. Nagu osakond ise selgitas, siis sissejuhatus kunstiajalukku jäi alles ja periood renessansist kaasajani sai kaetud, ent mitte kui ainuvõimalik sissejuhatus erialasse.

Kunstnik ja kriitik Dushko Petrovich, kes juhatab uue kunstikirjutuse (New Arts Journalism) programmi School of the Art Institute of Chicago’s, viib EKAs läbi seminari mis põhineb tema artiklil ajakirjas ArtNews. Artikkel kajastas Yale’i kunstiajaloo kursustega seotud poleemikat ja võttis kokku kunstiajaloo murrangud Ameerika ühendriikides. Seminari keskseks huviks on muu hulgas see, kuidas ülevaatekursus on oluline just kunstnikele ja kuidas väikeriigid saaksid säilitada oma rahvusliku kunstiajaloo, juhtides samas tudengeid oma eriala globaalse reaalsuse juurde.

Loengule järgneb seminar, milles jutuks tulevad tekstid on leitavad siin.
Töökeel on inglise keel.

Palume end registreerida siin.

Koolitus on kõigile EKA töötajatele tasuta (oodatud ka tunnitasulised). Palun märkige registreerimisel koolituse eest tasumise lahtrisse OSALEJA. Koolitusel kehtivad EKA sisesed reeglid nakkusohutuse tagamiseks (vaktsineerimiskuuri läbimine, läbipõdemine või EKAs tehtav kiirtest).

Postitas Dagmar Raide — Püsilink

15.06.2021 — 17.06.2021

PhD Vitamin: Avatud loengud, konsultatsioonid, workshop

test5_phdv
test5_phdv

Avatud on registreerimine PhD Vitamin 2021 programmi konsultatsioonidele ja workshopile. Kõik huvilised on oodatud osalema avatud loengute programmis.

Eesti Kunstiakadeemia teine PhD Vitamin toimub tänavu 15.-17.06. ZOOMi vahendusel. Sündmus koosneb avalikest loengutest, konsultatsioonidest ja doktoritöö ideekavandi workshopist. Sündmus viib taas kokku loomeuurimusega tegelevad eksperdid kunsti ja disaini doktoriõppesse astumisest huvitatutega.

Loengute Programm: 15.-16.06.2021
Loengul osalemiseks klikka selle kuupäeval või ava see ZOOMi link.

Teisipäev, 15.06. kell 14.00-15.00 – Mick Wilson

Kunstnik, õppejõud ja teadlane Mick Wilson töötab Göteborgi Ülikooli HDK-Valandi kunsti- ja disainiakadeemias professori ja doktoriõppe juhina. Ta on tegelenud aktiivselt loovuurimuse arendamise ja edendamisega nii akadeemilisel, institutsionaalsel kui ühiskondlikul tasandil. Tema uurimisteemadeks on kunst kui avalik kultuur, poliitiline kogukondlikkus surnutega, näituste tegemine kui uurimisviis, teadmiste konflikti ja sümboolse vägivalla retoorika. Ta on olnud (kaas)koostajaks teostele How Institutions Think (2017) ja The Curatorial Conundrum (2016), MIT kirjastuses koos Paul O’Neilli ja Lucy Steedsiga ja SHARE Handbook for Artistic Research Education (2013), ELIA väljaanne koos Schelte van Ruitenoga. Hetkel töötab Wilson projektidega PARSE On the Question of Exhibition (2020-2021), Open Up (2019-2023), Public Art Research Report II (2020-2022).

Oma loengus “Kohtumised ja lahkumised sõpradega” kaardistab Mick Wilson loovuurimuse kui valdkonna võimalusi ja karisid lähtudes oma koostöökogemusest kunstniku, kirjutaja, uurija ja korraldajana.

Teisipäev, 15.06. kell 17.00-18.00 – Britta Benno

Britta Benno on Tallinnas elav joonistus- ja graafikakunstnik. Teda huvitavad erinevad hübriidtehnikad ja materjalid ning nende kõrvutamisel ja laiendamisel avanevad uued perspektiivid. Benno viimaste aastate näitused toimivad seriaalselt, kujutades inimesejärgseid linnamaastikke. Kontseptuaalsed võtmesõnad on mälu, võim ja tähenduste kaduvus (varemed), kujutlemine (worlding), graafiku mõttetööriistad (kihiliselt mõtlemine) ning posthumanistlikud filosoofia suunad. Benno viimane isikunäitus „Ruinenlust Lasnamäel“ toimus 2020. aastal Hobusepea galeriis.

2008. aastast alates õpib Benno Eesti Kunstiakadeemia doktoriõppes kunsti ja disaini erialal; tema loomepõhise uurimistöö teemaks on kunstipraktikale baseeruvalt „Mõtlemine kihtides, kujutlemine kihtides: inimesejärgsed maastikud laiendatud joonistus- ja trükigraafika väljal“. Oma ettekandes tutvustab Britta oma loomeuurimust, kuidas see on õppeperioodi jooksul muutunud ja selginenud ning kuidas tema puhul doktoriõpe ja kunstipraktika koos toimivad.

Kolmapäev, 16.06. kell 16.00-17.30 – Thomas Markussen & Eva Knutz

Dotsent Thomas Markussen on Lõuna-Taani Ülikooli Sotsiaalse Disaini Uurimusrühma üks loojaid. Markussen otsib oma töös võimalusi kasutada disaini poliitilise ja kriitilise esteetilise praktikana, seda eeskätt sotsiaalses disainis, disaini-aktivismis ja disainifiktsioonis.

Kunstnik ja disainer Eva Knutz töötab praktikapõhise disaniuurimuse dotsendina Lõuna-Taani Ülikoolis ning on samuti Sotsiaalse Disaini Uurimusrühma üks loojatest. Uurimisrühma fookuses on kaasav disain, mis tõstab küsimusi sotsiaalsest väärtusest nii ühiskonna kui indiviidi tasandil arvestades eriti marginaliseeritud või haavatavaid huvigruppe. Knutz on loonud prototüüpe ja uurimuslikke põhinevaid artefakte mõeldes eeskätt kahele suurele avaliku sektori osale: tervishoiule ja kriminaalhooldusele.

Markussen ja Knutz annavad ühise loengu “Practice-based research in art and design – an introduction”.

Konsultatsioonid ja workshop 16.-17.06.

Lisaks loengutele toimuvad PhD Vitamin-i raames kolmapäeval, 16.06., individuaalsed konsultatsioonid Mick Wilsoni ja Britta Bennoga ning neljapäeval, 17.06., workshop doktoritöö ideekavandi kirjutamisest Thomas Markusseni ja Eva Knutziga.

Konsultatsioonid pakuvad huvilistele võimaluse rääkida oma doktoritöö ideest rahvusvahelise eksperdiga nelja silma all. Konsultatsioonile registreerimiseks tuleb täita vorm (vt. link all) ja laadida üles oma portfoolio.

Tänavuse workshopi eesmärgiks on töötada ideest välja uurimustöö kavand. Osalemiseks tuleb laadida registreerimisankeediga koos üles 1-leheküljeline ideekavand, mille sisu juhendi leiab ankeedist.

Konsultatsioonil või workshopil osalemiseks registreeri ennast SIIN. [Konsultatsioonide ja workshop-i kohad täis]

Eelkõige ootame registreeruma loovuurimuslike meetoditega töötavaid kunstnikke ja disainereid, vilistlasi ja magistrantuuriõppe lõpetajaid nii Eesti Kunstiakadeemiast kui ka teistest ülikoolidest. Registreerimine on avatud kuni 11.06.2021. Täpsed konsultatsioonide ajad saadetakse registreerunutele otse. Registreerimisega tasub olla kärme, sest konsultatsioonide arv on piiratud.

Nii loengud kui ka konsultatsioonid toimuvad digitaalkeskkondades.

Küsimuste korral palume võtta ühendust madis.luik@artun.ee

PhD Vitamin sai 2020. aastal initsieeritud Vabade Kunstide Teaduskonna poolt. 2021. aastal korraldatakse sündmust vabade kunstide ning disaini teaduskondade ja Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli koostööna.

PhD Vitamini toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Vastuvõtt EKA doktoriõppesse algab 14. juunil ning avaldusi võetakse vastu 28. juunini SAISis. Lisainfo kunst ja disain doktoriõppekava kohta leiate SIIT. Doktoriõppe vastuvõtuinfo SIIT.

Postitas Madis Luik — Püsilink

PhD Vitamin: Avatud loengud, konsultatsioonid, workshop

Teisipäev 15 juuni, 2021 — Neljapäev 17 juuni, 2021

test5_phdv
test5_phdv

Avatud on registreerimine PhD Vitamin 2021 programmi konsultatsioonidele ja workshopile. Kõik huvilised on oodatud osalema avatud loengute programmis.

Eesti Kunstiakadeemia teine PhD Vitamin toimub tänavu 15.-17.06. ZOOMi vahendusel. Sündmus koosneb avalikest loengutest, konsultatsioonidest ja doktoritöö ideekavandi workshopist. Sündmus viib taas kokku loomeuurimusega tegelevad eksperdid kunsti ja disaini doktoriõppesse astumisest huvitatutega.

Loengute Programm: 15.-16.06.2021
Loengul osalemiseks klikka selle kuupäeval või ava see ZOOMi link.

Teisipäev, 15.06. kell 14.00-15.00 – Mick Wilson

Kunstnik, õppejõud ja teadlane Mick Wilson töötab Göteborgi Ülikooli HDK-Valandi kunsti- ja disainiakadeemias professori ja doktoriõppe juhina. Ta on tegelenud aktiivselt loovuurimuse arendamise ja edendamisega nii akadeemilisel, institutsionaalsel kui ühiskondlikul tasandil. Tema uurimisteemadeks on kunst kui avalik kultuur, poliitiline kogukondlikkus surnutega, näituste tegemine kui uurimisviis, teadmiste konflikti ja sümboolse vägivalla retoorika. Ta on olnud (kaas)koostajaks teostele How Institutions Think (2017) ja The Curatorial Conundrum (2016), MIT kirjastuses koos Paul O’Neilli ja Lucy Steedsiga ja SHARE Handbook for Artistic Research Education (2013), ELIA väljaanne koos Schelte van Ruitenoga. Hetkel töötab Wilson projektidega PARSE On the Question of Exhibition (2020-2021), Open Up (2019-2023), Public Art Research Report II (2020-2022).

Oma loengus “Kohtumised ja lahkumised sõpradega” kaardistab Mick Wilson loovuurimuse kui valdkonna võimalusi ja karisid lähtudes oma koostöökogemusest kunstniku, kirjutaja, uurija ja korraldajana.

Teisipäev, 15.06. kell 17.00-18.00 – Britta Benno

Britta Benno on Tallinnas elav joonistus- ja graafikakunstnik. Teda huvitavad erinevad hübriidtehnikad ja materjalid ning nende kõrvutamisel ja laiendamisel avanevad uued perspektiivid. Benno viimaste aastate näitused toimivad seriaalselt, kujutades inimesejärgseid linnamaastikke. Kontseptuaalsed võtmesõnad on mälu, võim ja tähenduste kaduvus (varemed), kujutlemine (worlding), graafiku mõttetööriistad (kihiliselt mõtlemine) ning posthumanistlikud filosoofia suunad. Benno viimane isikunäitus „Ruinenlust Lasnamäel“ toimus 2020. aastal Hobusepea galeriis.

2008. aastast alates õpib Benno Eesti Kunstiakadeemia doktoriõppes kunsti ja disaini erialal; tema loomepõhise uurimistöö teemaks on kunstipraktikale baseeruvalt „Mõtlemine kihtides, kujutlemine kihtides: inimesejärgsed maastikud laiendatud joonistus- ja trükigraafika väljal“. Oma ettekandes tutvustab Britta oma loomeuurimust, kuidas see on õppeperioodi jooksul muutunud ja selginenud ning kuidas tema puhul doktoriõpe ja kunstipraktika koos toimivad.

Kolmapäev, 16.06. kell 16.00-17.30 – Thomas Markussen & Eva Knutz

Dotsent Thomas Markussen on Lõuna-Taani Ülikooli Sotsiaalse Disaini Uurimusrühma üks loojaid. Markussen otsib oma töös võimalusi kasutada disaini poliitilise ja kriitilise esteetilise praktikana, seda eeskätt sotsiaalses disainis, disaini-aktivismis ja disainifiktsioonis.

Kunstnik ja disainer Eva Knutz töötab praktikapõhise disaniuurimuse dotsendina Lõuna-Taani Ülikoolis ning on samuti Sotsiaalse Disaini Uurimusrühma üks loojatest. Uurimisrühma fookuses on kaasav disain, mis tõstab küsimusi sotsiaalsest väärtusest nii ühiskonna kui indiviidi tasandil arvestades eriti marginaliseeritud või haavatavaid huvigruppe. Knutz on loonud prototüüpe ja uurimuslikke põhinevaid artefakte mõeldes eeskätt kahele suurele avaliku sektori osale: tervishoiule ja kriminaalhooldusele.

Markussen ja Knutz annavad ühise loengu “Practice-based research in art and design – an introduction”.

Konsultatsioonid ja workshop 16.-17.06.

Lisaks loengutele toimuvad PhD Vitamin-i raames kolmapäeval, 16.06., individuaalsed konsultatsioonid Mick Wilsoni ja Britta Bennoga ning neljapäeval, 17.06., workshop doktoritöö ideekavandi kirjutamisest Thomas Markusseni ja Eva Knutziga.

Konsultatsioonid pakuvad huvilistele võimaluse rääkida oma doktoritöö ideest rahvusvahelise eksperdiga nelja silma all. Konsultatsioonile registreerimiseks tuleb täita vorm (vt. link all) ja laadida üles oma portfoolio.

Tänavuse workshopi eesmärgiks on töötada ideest välja uurimustöö kavand. Osalemiseks tuleb laadida registreerimisankeediga koos üles 1-leheküljeline ideekavand, mille sisu juhendi leiab ankeedist.

Konsultatsioonil või workshopil osalemiseks registreeri ennast SIIN. [Konsultatsioonide ja workshop-i kohad täis]

Eelkõige ootame registreeruma loovuurimuslike meetoditega töötavaid kunstnikke ja disainereid, vilistlasi ja magistrantuuriõppe lõpetajaid nii Eesti Kunstiakadeemiast kui ka teistest ülikoolidest. Registreerimine on avatud kuni 11.06.2021. Täpsed konsultatsioonide ajad saadetakse registreerunutele otse. Registreerimisega tasub olla kärme, sest konsultatsioonide arv on piiratud.

Nii loengud kui ka konsultatsioonid toimuvad digitaalkeskkondades.

Küsimuste korral palume võtta ühendust madis.luik@artun.ee

PhD Vitamin sai 2020. aastal initsieeritud Vabade Kunstide Teaduskonna poolt. 2021. aastal korraldatakse sündmust vabade kunstide ning disaini teaduskondade ja Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli koostööna.

PhD Vitamini toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Vastuvõtt EKA doktoriõppesse algab 14. juunil ning avaldusi võetakse vastu 28. juunini SAISis. Lisainfo kunst ja disain doktoriõppekava kohta leiate SIIT. Doktoriõppe vastuvõtuinfo SIIT.

Postitas Madis Luik — Püsilink

22.04.2021

Hea Õpetamise Seminar: analüüsiv pilk õppekavadele

TonuTunnel.com_EKA_20180914__8506125_0x0_acf_cropped-1

Sel õppeaastal on viidud EKAs läbi esmakordne õppekavade analüüs ja sellest on palju õppida. Õppekavad on EKA õppekvaliteedi üks oluline tegur ning hindamine on õppekavade arendustöö lahutamatu osa. Küll aga lähevad erinevate spetsialistide arvamused lahku hindamise tähenduse, eesmärkide, hindamise käsitlusviiside ja hindamistulemuste kasutamise osas (Ornstein & Hunkins, 2014).

Õppekava hindamisel võib analüüsida õppekava seesmist, instrumentaalset, võrdlevat või idealiseerivat väärtust. Teisalt analüüsida aga kirjutatud, realiseeritud ning saavutatud õppekava kooskõla.

Milline on EKA vaade õppekava analüüside läbiviimisel? Mida sellest õppida? Kuidas edasi?

Oled oodatud neljapäeval, 22.04 kl 14–16 Zoomis toimuvale õppekavade analüüsi Hea Õpetamise Seminarile, mida juhib õppeprorektor Anne Pikkov, kaasa räägivad analüüsi kirjutajad ja hindajad.

Kohtumist rikastab ka arutelu Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi õppejuhi, Lia Toroga, kes tutvustab meile Tallinna Ülikooli õppekavade hindamise praktikat.

Kohtumiseni!

Postitas Helen Arov — Püsilink

Hea Õpetamise Seminar: analüüsiv pilk õppekavadele

Neljapäev 22 aprill, 2021

TonuTunnel.com_EKA_20180914__8506125_0x0_acf_cropped-1

Sel õppeaastal on viidud EKAs läbi esmakordne õppekavade analüüs ja sellest on palju õppida. Õppekavad on EKA õppekvaliteedi üks oluline tegur ning hindamine on õppekavade arendustöö lahutamatu osa. Küll aga lähevad erinevate spetsialistide arvamused lahku hindamise tähenduse, eesmärkide, hindamise käsitlusviiside ja hindamistulemuste kasutamise osas (Ornstein & Hunkins, 2014).

Õppekava hindamisel võib analüüsida õppekava seesmist, instrumentaalset, võrdlevat või idealiseerivat väärtust. Teisalt analüüsida aga kirjutatud, realiseeritud ning saavutatud õppekava kooskõla.

Milline on EKA vaade õppekava analüüside läbiviimisel? Mida sellest õppida? Kuidas edasi?

Oled oodatud neljapäeval, 22.04 kl 14–16 Zoomis toimuvale õppekavade analüüsi Hea Õpetamise Seminarile, mida juhib õppeprorektor Anne Pikkov, kaasa räägivad analüüsi kirjutajad ja hindajad.

Kohtumist rikastab ka arutelu Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi õppejuhi, Lia Toroga, kes tutvustab meile Tallinna Ülikooli õppekavade hindamise praktikat.

Kohtumiseni!

Postitas Helen Arov — Püsilink

17.12.2020

Hea Õpetamise Seminar: “Konflikt ja Flow” JÄRELVAADATAV

HÕS meeskond toob teieni selle aastanumbri sees veel ühe Hea Õpetamise veebiseminari – kogenud koolitaja Ülli Kukumägi avab, kuidas luua õppimist toetavat ja koostöist keskkonda. Konfliktsituatsioonide juhtimine, vastandlike väärtushinnangutega toime tulemine on oluline oskus iga õppejõu jaoks. Osates motiveerida koostööle ning tekitades parima tulemuse saavutamiseks sobiva õpikeskkonna, muudame õppeprotsessi efektiivsemaks. Sellest, kuidas hallata negatiivseid vastuseise ning teadlikult suunata koostööle, tuleb juttu koolitusel “Konflikt versus Flow”

LEKTOR Ülli Kukumägi on pikaajalise kogemusega verbaalse ja mitteverbaalse kommunikatsiooni lektor/koolitaja/nõustaja, juhtimisteaduste doktorant, kes on õppinud nii psühholoogiat, NLP-d, sõltuvushäirete ravimetoodikaid, lahenduskeskset lühiteraapiat, hüpnoteraapiat ja kehakeele dekodeerimist erinevate rahvusvaheliste ekspertide juures, s.h. Paul Ekman International Groupis. Omab pikaajalist avaliku esinemise praktikat konverentsidel, seminaridel, televisioonis. Ülli klientide hulka kuuluvad nii Eesti era- kui riigiettevõtted, s.h. haiglad, koolid, pangad, omavalitsused. Vaata lektori kohta täpsemalt www.bodylanguageacademy.ee

Kuna praegune periood on väga kiire ja melu täis, siis jääb seminar järelvaadatavaks jaanuarikuu lõpuni. Palume kõigil huvilistel end alloleva lingi kaudu seminarile, ka järelvaatamisele registreerida.

Toimumisaeg: 17.12.20, kell 13.00-15.15
Koht: ZOOM
https://zoom.us/j/5140879282
Maht: 3 ak.t
Palun anna oma osalemissoovist teada EKA koolituskeskkonna lingi kaudu:
https://aa.artun.ee/et/277
Osalemine ja järelkuulamine on kõigile tasuta.

EKA Hea Õpetamise Seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Kohtumiseni!

Postitas Helen Arov — Püsilink

Hea Õpetamise Seminar: “Konflikt ja Flow” JÄRELVAADATAV

Neljapäev 17 detsember, 2020

HÕS meeskond toob teieni selle aastanumbri sees veel ühe Hea Õpetamise veebiseminari – kogenud koolitaja Ülli Kukumägi avab, kuidas luua õppimist toetavat ja koostöist keskkonda. Konfliktsituatsioonide juhtimine, vastandlike väärtushinnangutega toime tulemine on oluline oskus iga õppejõu jaoks. Osates motiveerida koostööle ning tekitades parima tulemuse saavutamiseks sobiva õpikeskkonna, muudame õppeprotsessi efektiivsemaks. Sellest, kuidas hallata negatiivseid vastuseise ning teadlikult suunata koostööle, tuleb juttu koolitusel “Konflikt versus Flow”

LEKTOR Ülli Kukumägi on pikaajalise kogemusega verbaalse ja mitteverbaalse kommunikatsiooni lektor/koolitaja/nõustaja, juhtimisteaduste doktorant, kes on õppinud nii psühholoogiat, NLP-d, sõltuvushäirete ravimetoodikaid, lahenduskeskset lühiteraapiat, hüpnoteraapiat ja kehakeele dekodeerimist erinevate rahvusvaheliste ekspertide juures, s.h. Paul Ekman International Groupis. Omab pikaajalist avaliku esinemise praktikat konverentsidel, seminaridel, televisioonis. Ülli klientide hulka kuuluvad nii Eesti era- kui riigiettevõtted, s.h. haiglad, koolid, pangad, omavalitsused. Vaata lektori kohta täpsemalt www.bodylanguageacademy.ee

Kuna praegune periood on väga kiire ja melu täis, siis jääb seminar järelvaadatavaks jaanuarikuu lõpuni. Palume kõigil huvilistel end alloleva lingi kaudu seminarile, ka järelvaatamisele registreerida.

Toimumisaeg: 17.12.20, kell 13.00-15.15
Koht: ZOOM
https://zoom.us/j/5140879282
Maht: 3 ak.t
Palun anna oma osalemissoovist teada EKA koolituskeskkonna lingi kaudu:
https://aa.artun.ee/et/277
Osalemine ja järelkuulamine on kõigile tasuta.

EKA Hea Õpetamise Seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Kohtumiseni!

Postitas Helen Arov — Püsilink

03.01.2022 — 31.01.2022

EKA õppejõu koolitus. Abiks õppejõule.

Koolitus toetab ülikoolis õppimise ja õpetamise mõistmist ning aitab leida oma lähenemist üliõpilase õppimise toetamiseks. Koolitus on mõeldud nii EKA koosseisulistele kui ka tunnitasulistele õppejõududele, eriti oodatud on alustavad õppejõud.

Kursusel analüüsitakse koos teiste osalejatega õppejõu tööd – ennast õppejõuna, õppekava, täiskasvanud õppija iseärasusi, didaktika põhimõtteid, kasutame õppijakeskseid õppemeetodeid, hindamist ja tagasisidet. Millised põhimõtted aitavad head ainekursust üles ehitada? Mis on olulisemad lähtekohad, mida rakendades toetatakse üliõpilaste õppimist? Kuidas õppejõuna probleemide korral tuge leida?

Kursuse eesmärk on toetada:

– ainekursuse (nii uue kui olemasoleva) terviklikku planeerimist;

– õppejõu rahulolu ja head toimetulekut töös õppejõuna;

–  õppimiskesksete teoreetiliste lähtekohtade ja metoodika teadlikku rakendamist õppes;

Kursust juhendab EKA kunstihariduse õppejõud ning kunstiteadlane ja kuraator Anneli Porri, kes on kursuse üles ehitanud just EKA õppejõudude vajadusi silmas pidades.

Aeg: 3., 5., 12., 17., 19., 24., 26. ja 31. jaanuar 2022  kell 15.00-17.15

Koht: D413 või Zoom

Maht: 24 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 54 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (3 EAP)

Registreerimine: SIIN

Postitas Dagmar Raide — Püsilink

EKA õppejõu koolitus. Abiks õppejõule.

Esmaspäev 03 jaanuar, 2022 — Esmaspäev 31 jaanuar, 2022

Koolitus toetab ülikoolis õppimise ja õpetamise mõistmist ning aitab leida oma lähenemist üliõpilase õppimise toetamiseks. Koolitus on mõeldud nii EKA koosseisulistele kui ka tunnitasulistele õppejõududele, eriti oodatud on alustavad õppejõud.

Kursusel analüüsitakse koos teiste osalejatega õppejõu tööd – ennast õppejõuna, õppekava, täiskasvanud õppija iseärasusi, didaktika põhimõtteid, kasutame õppijakeskseid õppemeetodeid, hindamist ja tagasisidet. Millised põhimõtted aitavad head ainekursust üles ehitada? Mis on olulisemad lähtekohad, mida rakendades toetatakse üliõpilaste õppimist? Kuidas õppejõuna probleemide korral tuge leida?

Kursuse eesmärk on toetada:

– ainekursuse (nii uue kui olemasoleva) terviklikku planeerimist;

– õppejõu rahulolu ja head toimetulekut töös õppejõuna;

–  õppimiskesksete teoreetiliste lähtekohtade ja metoodika teadlikku rakendamist õppes;

Kursust juhendab EKA kunstihariduse õppejõud ning kunstiteadlane ja kuraator Anneli Porri, kes on kursuse üles ehitanud just EKA õppejõudude vajadusi silmas pidades.

Aeg: 3., 5., 12., 17., 19., 24., 26. ja 31. jaanuar 2022  kell 15.00-17.15

Koht: D413 või Zoom

Maht: 24 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 54 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (3 EAP)

Registreerimine: SIIN

Postitas Dagmar Raide — Püsilink