Üritused

02.05.2019 — 06.05.2019

Rahvusvaheline seminar kutsub pärandi ja kogukonna õiguste teemal arutama

TUUL0002

ICOMOS Eesti koostöös Keskkonnaameti, Muinsuskaitseameti, Eesti Kunstiakadeemia,
Tartu Ülikooli, Inimõiguste Instituudi ja Oslo Ülikooli Inimõiguste Keskusega korraldab 2.-6. mail rahvusvahelise seminari “Pärand ja kogukonna õigused”, kus käsitletakse kas ja kuidas arvestatakse omanike õigusi ning kaasatakse kogukondi . Koolitajate ja esinejate seas on rahvusvahelise pärandikaitse ja õiguste tippeksperdid Eestist, Norrast, Šveitsist, Argentiinast. Koolitus hõlmab sissevaadet inimõiguste küsimustele pärandikaitse kontekstis, Läänemeremaade ja Iirimaa juhtumianalüüse ning arutelu pärandobjektide üle.

Koolitus hõlmab inimõiguste kontseptuaalset analüüsi pärandikaitse kontekstis, Läänemere ja Iirimaa juhtumiuuringuid ning objektipõhist arutelu. „Kultuuripärandi väärtust on raske hinnata, sest sel on kogukondadele erinev tähendusväli. Kultuuripärandit kaitstes peame oskama leida tasakaalu erinevate osapoolte õiguste ja kohustuste vahel“, ütles koolituse üks korraldajaid, ICOMOS Eesti ja EKA muinsuskaitse ja konserveerimise osakonna dotsent Riin Alatalu.
Koolitusel käsitletakse, mis on tänapäeva digitaliseerinud ja teadmistepõhises ühiskonnas kultuuripärandi kaitse roll, kas kultuuripärandit on võimalik kaitsta selliselt, et see ei toimuks kellegi arvelt, kelle õigusi pärandi kaitse ikkagi tagab ning kuhu liigub kultuuripärandi kaitse. Koolituse raames toimub kaks avalikku seminari, kuhu ootame kõiki huvilisi.

2. mail toimub Eesti Kunstiakadeemias avalik seminar „ Pärand ja Õigused“, mis keskendub kultuuripärandi ja kogukonna õigustele teoreetilisest perspektiivist.

5. mail toimub Palmse mõisas ja Lahemaa rahvuspargi külastuskeskuses avalik seminar „Pärandikogukondade kaasamine”, mis keskendub riigi, kogukonna ja üksikisikute vahelisele koostööle ja ülesannetele pärandi haldamisel. Seminari eesmärgiks on kogukonnakeskse pärandikaitse põhimõtete praktikasse viimine. Seminar lõppeb ühise aruteluringiga.

Koolitusele on oodatud pärandi kogukondade esindajad, pärandieksperdid, ametnikud ja kraadiõppurid. Tallinnas ja Lahemaa rahvuspargis toimuv koolitus on inglise keeles. Vajalik on eelnev registreerimine, kohti on piiratud arv.

Seminari kava

Osalemiseks on vajalik on registreerumine, tähtaeg 25.04.2019.

Lisainfo
Riin Alatalu, 5119439 riin.alatalu@artun.ee
Ave Paulus, 53327893, ave.paulus@keskkonnaamet.ee

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

Rahvusvaheline seminar kutsub pärandi ja kogukonna õiguste teemal arutama

Neljapäev 02 mai, 2019 — Esmaspäev 06 mai, 2019

TUUL0002

ICOMOS Eesti koostöös Keskkonnaameti, Muinsuskaitseameti, Eesti Kunstiakadeemia,
Tartu Ülikooli, Inimõiguste Instituudi ja Oslo Ülikooli Inimõiguste Keskusega korraldab 2.-6. mail rahvusvahelise seminari “Pärand ja kogukonna õigused”, kus käsitletakse kas ja kuidas arvestatakse omanike õigusi ning kaasatakse kogukondi . Koolitajate ja esinejate seas on rahvusvahelise pärandikaitse ja õiguste tippeksperdid Eestist, Norrast, Šveitsist, Argentiinast. Koolitus hõlmab sissevaadet inimõiguste küsimustele pärandikaitse kontekstis, Läänemeremaade ja Iirimaa juhtumianalüüse ning arutelu pärandobjektide üle.

Koolitus hõlmab inimõiguste kontseptuaalset analüüsi pärandikaitse kontekstis, Läänemere ja Iirimaa juhtumiuuringuid ning objektipõhist arutelu. „Kultuuripärandi väärtust on raske hinnata, sest sel on kogukondadele erinev tähendusväli. Kultuuripärandit kaitstes peame oskama leida tasakaalu erinevate osapoolte õiguste ja kohustuste vahel“, ütles koolituse üks korraldajaid, ICOMOS Eesti ja EKA muinsuskaitse ja konserveerimise osakonna dotsent Riin Alatalu.
Koolitusel käsitletakse, mis on tänapäeva digitaliseerinud ja teadmistepõhises ühiskonnas kultuuripärandi kaitse roll, kas kultuuripärandit on võimalik kaitsta selliselt, et see ei toimuks kellegi arvelt, kelle õigusi pärandi kaitse ikkagi tagab ning kuhu liigub kultuuripärandi kaitse. Koolituse raames toimub kaks avalikku seminari, kuhu ootame kõiki huvilisi.

2. mail toimub Eesti Kunstiakadeemias avalik seminar „ Pärand ja Õigused“, mis keskendub kultuuripärandi ja kogukonna õigustele teoreetilisest perspektiivist.

5. mail toimub Palmse mõisas ja Lahemaa rahvuspargi külastuskeskuses avalik seminar „Pärandikogukondade kaasamine”, mis keskendub riigi, kogukonna ja üksikisikute vahelisele koostööle ja ülesannetele pärandi haldamisel. Seminari eesmärgiks on kogukonnakeskse pärandikaitse põhimõtete praktikasse viimine. Seminar lõppeb ühise aruteluringiga.

Koolitusele on oodatud pärandi kogukondade esindajad, pärandieksperdid, ametnikud ja kraadiõppurid. Tallinnas ja Lahemaa rahvuspargis toimuv koolitus on inglise keeles. Vajalik on eelnev registreerimine, kohti on piiratud arv.

Seminari kava

Osalemiseks on vajalik on registreerumine, tähtaeg 25.04.2019.

Lisainfo
Riin Alatalu, 5119439 riin.alatalu@artun.ee
Ave Paulus, 53327893, ave.paulus@keskkonnaamet.ee

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

30.04.2019

Performance kursuse “You’re not alone” esitlused 30. aprillil EKA Galeriis

drop-gold

Olete oodatud installatiivsete performance’ite esitlustele “Sa pole üksi” 30. aprillil kell 18.00 EKA Galeriis.

Performance’id on valminud Henri Hüti ja Evelyn Raudsepa juhendatud EKA kursuse “You are not alone” raames.

Kunstnikud: Andre Joosep Arming, Helena Lepik, Irmeli Terras, Heleliis Hõim, Ryan Galer, Angela Elizabeth Ramírez Fellowes, Mari-Liis Sõrg, Katrin Enni, Aksel Haagensen, Marianne Siilbaum, Sarah Johnston, Jose Aldemar Muñoz Ñustes

Postitas Pire Sova — Püsilink

Performance kursuse “You’re not alone” esitlused 30. aprillil EKA Galeriis

Teisipäev 30 aprill, 2019

drop-gold

Olete oodatud installatiivsete performance’ite esitlustele “Sa pole üksi” 30. aprillil kell 18.00 EKA Galeriis.

Performance’id on valminud Henri Hüti ja Evelyn Raudsepa juhendatud EKA kursuse “You are not alone” raames.

Kunstnikud: Andre Joosep Arming, Helena Lepik, Irmeli Terras, Heleliis Hõim, Ryan Galer, Angela Elizabeth Ramírez Fellowes, Mari-Liis Sõrg, Katrin Enni, Aksel Haagensen, Marianne Siilbaum, Sarah Johnston, Jose Aldemar Muñoz Ñustes

Postitas Pire Sova — Püsilink

27.04.2019 — 28.04.2019

Open House Tallinn kutsub EKA uut õppehoonet uudistama

Open House Tallinn toimub esmakordselt 27.-28. aprillil. Nädalavahetusel saab tutvuda üle 40 nii ajaloolise kui kaasaaegse hoone ja objektiga Tallinnas. Sisene hoonetesse ja ruumidesse, kuhu tavapäraselt ei pääse. Teiste seas saab tulla uudistama ka EKAsse!

Hoonest
Endise sukavabriku sisse ja ümber ehitatud maja vapustab oma boheemlasliku vabameelsusega. Samas haakub akadeemia orgaaniliselt Kalamaja õdususe ja Balti jaama ning Telliskivi ümbruse kontrastidega. Oskuslikult kasutatakse ära Rauaniidi rombikujuliste akende tulbaga ilmestatud ekspressiivne nurgalahendus, mille projekteeris Riigikogu hoone üks autoritest Eugen Habermann.

Ekskursioonid toimuvad L 27.04 ja P 28.04 kl 12, 13, 14, 15 ja 16. Kogunemine hoone fuajees.

Laupäeval, 27. aprillil teeb ekskursioone EKA kunstiteaduse ja visuaalkultuuri instituudi vilistlane Eva-Erle Lilleaed.
Pühapäeval, 28. aprillil teeb ekskursioone EKA kujunduskunsti tudeng ja üliõpilasesinduse liige Grete Nagel.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

Open House Tallinn kutsub EKA uut õppehoonet uudistama

Laupäev 27 aprill, 2019 — Pühapäev 28 aprill, 2019

Open House Tallinn toimub esmakordselt 27.-28. aprillil. Nädalavahetusel saab tutvuda üle 40 nii ajaloolise kui kaasaaegse hoone ja objektiga Tallinnas. Sisene hoonetesse ja ruumidesse, kuhu tavapäraselt ei pääse. Teiste seas saab tulla uudistama ka EKAsse!

Hoonest
Endise sukavabriku sisse ja ümber ehitatud maja vapustab oma boheemlasliku vabameelsusega. Samas haakub akadeemia orgaaniliselt Kalamaja õdususe ja Balti jaama ning Telliskivi ümbruse kontrastidega. Oskuslikult kasutatakse ära Rauaniidi rombikujuliste akende tulbaga ilmestatud ekspressiivne nurgalahendus, mille projekteeris Riigikogu hoone üks autoritest Eugen Habermann.

Ekskursioonid toimuvad L 27.04 ja P 28.04 kl 12, 13, 14, 15 ja 16. Kogunemine hoone fuajees.

Laupäeval, 27. aprillil teeb ekskursioone EKA kunstiteaduse ja visuaalkultuuri instituudi vilistlane Eva-Erle Lilleaed.
Pühapäeval, 28. aprillil teeb ekskursioone EKA kujunduskunsti tudeng ja üliõpilasesinduse liige Grete Nagel.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

12.06.2019 — 14.06.2019

Rahvusvaheline sisearhitektuuri ja ruumiloome sümpoosion SISU 2019_Tegelik/Actual

ig_sisu_jooneta_sisu

Rahvusvaheline sisearhitektuuri ja ruumiloome sümpoosion SISU 2019 toimub pealkirja all “Tegelik” Tallinnas Kopli poolsaarel endises Põhjala tehases. Eesti Sisearhitektide Liidu korraldatav SISU on valdkonna suursündmus ning igale sümpoosionile annab oma näo ja suuna kuraatorite toimkonna kokku pandud programm, mis on peamiselt suunatud professionaalsetele sisearhitektidele, valdkonna õppejõududele ja tudengitele, ent avatud osaliselt ka laiemale publikule ning külgnevates valdkondades tegutsejaile.

Käesoleval aastal on SISU sümpoosioni tähelepanu keskmes sisearhitektuuri füüsilise kohalolu aspekt, käegakatsutavus, ruumi taktiilsus, materjalid. Uurime ruumilise sekkumise, ehitamise ja loomise strateegiaid läbi hariduspraktikate, mis kombineerivad otsest kaasamist ja osalust füüsilise ruumi loomisel ning suurel skaalal prototüüpimist ruumiloomes.

Sümpoosioni erinevate etappide käigus keskendume kombatavale-sensoorsele kogemusele, mida ruum pakkuda saab, vaatleme materjalidisaini sisearhitektuuri skaalal ning otsime inspiratsiooni Eesti Kunstiakadeemia kauaaegse õppejõu ja sisearhitekti, professor Vello Asi sõnadest, et ruumi tuleks alati luua seestpoolt väljapoole.

12. – 14. juunini 2019 kutsume sisearhitekte ja valdkonna tudengeid, samuti arhitekte, disainereid ja teisi naabervaldkondades tegutsejaid kolm päeva kestvale uurimisretkele sisearhitektuuri ja ruumiloomise protsessi sisemusse Põhjala tehases Marati tänaval Tallinnas. Me alustame tühjast ruumist ja ehitame koos – töötubade ja loengute vormis – üles 2019. aasta sümpoosioni.

2019. aasta SISU kuraatorite meeskond on pärit EKA sisearhitektuuri osakonnast ning seda juhib professor Hannes Praks.

Sümpoosionil astuvad töötubade, loengute ja etteastetega üles:
Veiko Liis (Tallinn)
b210 arhitektid ja Pavle Stamenovic (Tallinn / Belgrad)
Laura Linsi ja Roland Reemaa (Tallinn / London)
Daniel Zamarbide (Genf / Lissabon)
Prof Masayo Ave (Berliin)
Jimi Tenor & Trashchestra (Helsingi)
Karsten Födinger (Karlsruhe)
Kärt Ojavee (Tallinn)
Elena Khurtova ja Marie Ilse Bourlanges (Amsterdam)
Eik Hermann (Tallinn)
Damon Taylor (London)
jpt.

SISU on tasuta ja avatud kõikidele teemast huvitatutele. Töötubadesse palume end ette registreerida – registreerumine avaneb mai alguses!

Ole kohal!

Postitas Triin Männik — Püsilink

Rahvusvaheline sisearhitektuuri ja ruumiloome sümpoosion SISU 2019_Tegelik/Actual

Kolmapäev 12 juuni, 2019 — Reede 14 juuni, 2019

ig_sisu_jooneta_sisu

Rahvusvaheline sisearhitektuuri ja ruumiloome sümpoosion SISU 2019 toimub pealkirja all “Tegelik” Tallinnas Kopli poolsaarel endises Põhjala tehases. Eesti Sisearhitektide Liidu korraldatav SISU on valdkonna suursündmus ning igale sümpoosionile annab oma näo ja suuna kuraatorite toimkonna kokku pandud programm, mis on peamiselt suunatud professionaalsetele sisearhitektidele, valdkonna õppejõududele ja tudengitele, ent avatud osaliselt ka laiemale publikule ning külgnevates valdkondades tegutsejaile.

Käesoleval aastal on SISU sümpoosioni tähelepanu keskmes sisearhitektuuri füüsilise kohalolu aspekt, käegakatsutavus, ruumi taktiilsus, materjalid. Uurime ruumilise sekkumise, ehitamise ja loomise strateegiaid läbi hariduspraktikate, mis kombineerivad otsest kaasamist ja osalust füüsilise ruumi loomisel ning suurel skaalal prototüüpimist ruumiloomes.

Sümpoosioni erinevate etappide käigus keskendume kombatavale-sensoorsele kogemusele, mida ruum pakkuda saab, vaatleme materjalidisaini sisearhitektuuri skaalal ning otsime inspiratsiooni Eesti Kunstiakadeemia kauaaegse õppejõu ja sisearhitekti, professor Vello Asi sõnadest, et ruumi tuleks alati luua seestpoolt väljapoole.

12. – 14. juunini 2019 kutsume sisearhitekte ja valdkonna tudengeid, samuti arhitekte, disainereid ja teisi naabervaldkondades tegutsejaid kolm päeva kestvale uurimisretkele sisearhitektuuri ja ruumiloomise protsessi sisemusse Põhjala tehases Marati tänaval Tallinnas. Me alustame tühjast ruumist ja ehitame koos – töötubade ja loengute vormis – üles 2019. aasta sümpoosioni.

2019. aasta SISU kuraatorite meeskond on pärit EKA sisearhitektuuri osakonnast ning seda juhib professor Hannes Praks.

Sümpoosionil astuvad töötubade, loengute ja etteastetega üles:
Veiko Liis (Tallinn)
b210 arhitektid ja Pavle Stamenovic (Tallinn / Belgrad)
Laura Linsi ja Roland Reemaa (Tallinn / London)
Daniel Zamarbide (Genf / Lissabon)
Prof Masayo Ave (Berliin)
Jimi Tenor & Trashchestra (Helsingi)
Karsten Födinger (Karlsruhe)
Kärt Ojavee (Tallinn)
Elena Khurtova ja Marie Ilse Bourlanges (Amsterdam)
Eik Hermann (Tallinn)
Damon Taylor (London)
jpt.

SISU on tasuta ja avatud kõikidele teemast huvitatutele. Töötubadesse palume end ette registreerida – registreerumine avaneb mai alguses!

Ole kohal!

Postitas Triin Männik — Püsilink

26.04.2019 — 28.04.2019

EKA stilistikatudengid avavad Telliskivi Loomelinnakus 300 riidepuust valmistatud installatsiooni

moehäppening

Eesti Kunstiakadeemia moestilistika tudengid avavad homme kell 18:45 Telliskivi Loomelinnaku 10. sünnipäeva avapäeval IDA Raadio kõrval asuvas kuplis installatsiooni „2700 I“, mis võtab fookusesse jätkusuutliku tarbimise moetööstuses. Õhtu jätkub öise moehäppeningiga Erinevate Tubade Klubis ja Loomelinnaku B-hoones.

Telliskivi Loomelinnaku 10. sünnipäevaks valminud EKA moestilistika tudengite installatsioon „2700 l“ on järg tudengite eelmisel aastal samuti Telliskivi Loomelinnaku ruumides esitatud  näitus-installatsioonile “27000 l” , millega sooviti külastajatele esitada intrigeeriv küsimus: kas osta üks kvaliteetne triiksärk ja kanda seda aastaid või osta kümme särki kiirmoeketist? Seekordne projekt tegeleb sama temaatikaga, vaadates kriitilise pilguga ka stilistitöö argipäevast tekkivat ökoloogilist jalajälge.

Inspireerituna Telliskivi Loomelinnaku linnadžunglist, taaskasutusest, ajaloost, kunstist, sotsiaalsest vastutusest ja vastuhakust on tudengid koos juhendaja Marion Laevaga valmistanud ette ka moehäppeningi, kus on kasutatud ka materjale, mida tavaliselt inimene enda selga ei pane.

Eesti Kunstiakadeemia õppejõud, kursuse juhendaja ja stilist Marion Laev tõi esile, et kuigi meedias ja ajakirjanduses on palju juttu taaskasutusest ning säästlikust tarbimisest uute asjade tootmise juures, siis liialt vähe saab tähelepanu, kui palju väärtuslikke resursse kulutatakse riiete kasutamisel, puhastamisel ja seda ka stilisti töös. “Me pöörame EKA stilistikaõppes palju tähelepanu oskusele teha vahet kvaliteetsel esemel ning kiirmoel. Kuna stilistidel on suur vastutus trendide loomisel, siis tuleb alustada just koolist. Sama mõtteviisi tahame tuua ka Telliskivi Loomelinnaku sünnipäevalisteni,” lisas Laev.

Moehäppening toimub ööl vastu 27. aprilli kahel korral – Erinevate Tubade Klubis algusega kell 23.59 ning kell 01.30 Loomelinnaku B-hoones. Moehäppeningile lisab muusikalise dimensiooni Marten Kuningas koos bandiga. Häppeningi jaoks valminud moeaksessuaare saab hiljem näha ka Telliskivi Loomelinnaku pop-up poes. Moehäppeningi koostööpartneriks on TLÜ BFM-i koreograafia õppekava tudengid, Oksana Tralla juhendamisel, kes on loonud tantsulised karakterid stilistikatudengite kostüümidele.

Installatsiooni keskmeks on 300 ühekordseks kasutamiseks mõeldud riidepuust valminud energialühtrid, mida ilmestavad moestilistika tudengite poolt personaalsete mõõtude järgi valmistatud valget puuvillast triiksärki, mille klassikaline mudel on loodud kestma aastaid.

Ühe valge puuvillase triiksärgi valmistamiseks kulub 2700 liitrit magevett ning iga pesukorra ajal kulub veel umbes 150 liitrit vett. Viies valge triiksärgi keemilisse puhastusse kaasneb sellega veel ühekordseks kasutamiseks mõeldud riidepuu ja pakendkile.

Lisaks installatsioonile ning moehäppeningile saab EKAs õpetatavate teemadega tutvuda ka pühapäeval, 28. aprillil Erinevate Tubade Klubis, kus alates 13.00 saab osaleda põnevas joonistamise töötas ning võtta osa Porfoolio Cafest, kus praegused magistrandid jagavad näpunäiteid, millega arvestada, kui soovid EKAsse sisse astuda.

Telliskivi Loomelinnak tähistab oma 10. aasta sünnipäeva 10-päevase festivaliga 26. aprill kuni 5. mai. Pidustuste raames leiavad aset nii teematuurid, perepäev, Sünnipäevaklubi, mitmed näitused, Rula ja ratta päev ning palju muud. Lisainfo www.telliskivi.cc/10.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

EKA stilistikatudengid avavad Telliskivi Loomelinnakus 300 riidepuust valmistatud installatsiooni

Reede 26 aprill, 2019 — Pühapäev 28 aprill, 2019

moehäppening

Eesti Kunstiakadeemia moestilistika tudengid avavad homme kell 18:45 Telliskivi Loomelinnaku 10. sünnipäeva avapäeval IDA Raadio kõrval asuvas kuplis installatsiooni „2700 I“, mis võtab fookusesse jätkusuutliku tarbimise moetööstuses. Õhtu jätkub öise moehäppeningiga Erinevate Tubade Klubis ja Loomelinnaku B-hoones.

Telliskivi Loomelinnaku 10. sünnipäevaks valminud EKA moestilistika tudengite installatsioon „2700 l“ on järg tudengite eelmisel aastal samuti Telliskivi Loomelinnaku ruumides esitatud  näitus-installatsioonile “27000 l” , millega sooviti külastajatele esitada intrigeeriv küsimus: kas osta üks kvaliteetne triiksärk ja kanda seda aastaid või osta kümme särki kiirmoeketist? Seekordne projekt tegeleb sama temaatikaga, vaadates kriitilise pilguga ka stilistitöö argipäevast tekkivat ökoloogilist jalajälge.

Inspireerituna Telliskivi Loomelinnaku linnadžunglist, taaskasutusest, ajaloost, kunstist, sotsiaalsest vastutusest ja vastuhakust on tudengid koos juhendaja Marion Laevaga valmistanud ette ka moehäppeningi, kus on kasutatud ka materjale, mida tavaliselt inimene enda selga ei pane.

Eesti Kunstiakadeemia õppejõud, kursuse juhendaja ja stilist Marion Laev tõi esile, et kuigi meedias ja ajakirjanduses on palju juttu taaskasutusest ning säästlikust tarbimisest uute asjade tootmise juures, siis liialt vähe saab tähelepanu, kui palju väärtuslikke resursse kulutatakse riiete kasutamisel, puhastamisel ja seda ka stilisti töös. “Me pöörame EKA stilistikaõppes palju tähelepanu oskusele teha vahet kvaliteetsel esemel ning kiirmoel. Kuna stilistidel on suur vastutus trendide loomisel, siis tuleb alustada just koolist. Sama mõtteviisi tahame tuua ka Telliskivi Loomelinnaku sünnipäevalisteni,” lisas Laev.

Moehäppening toimub ööl vastu 27. aprilli kahel korral – Erinevate Tubade Klubis algusega kell 23.59 ning kell 01.30 Loomelinnaku B-hoones. Moehäppeningile lisab muusikalise dimensiooni Marten Kuningas koos bandiga. Häppeningi jaoks valminud moeaksessuaare saab hiljem näha ka Telliskivi Loomelinnaku pop-up poes. Moehäppeningi koostööpartneriks on TLÜ BFM-i koreograafia õppekava tudengid, Oksana Tralla juhendamisel, kes on loonud tantsulised karakterid stilistikatudengite kostüümidele.

Installatsiooni keskmeks on 300 ühekordseks kasutamiseks mõeldud riidepuust valminud energialühtrid, mida ilmestavad moestilistika tudengite poolt personaalsete mõõtude järgi valmistatud valget puuvillast triiksärki, mille klassikaline mudel on loodud kestma aastaid.

Ühe valge puuvillase triiksärgi valmistamiseks kulub 2700 liitrit magevett ning iga pesukorra ajal kulub veel umbes 150 liitrit vett. Viies valge triiksärgi keemilisse puhastusse kaasneb sellega veel ühekordseks kasutamiseks mõeldud riidepuu ja pakendkile.

Lisaks installatsioonile ning moehäppeningile saab EKAs õpetatavate teemadega tutvuda ka pühapäeval, 28. aprillil Erinevate Tubade Klubis, kus alates 13.00 saab osaleda põnevas joonistamise töötas ning võtta osa Porfoolio Cafest, kus praegused magistrandid jagavad näpunäiteid, millega arvestada, kui soovid EKAsse sisse astuda.

Telliskivi Loomelinnak tähistab oma 10. aasta sünnipäeva 10-päevase festivaliga 26. aprill kuni 5. mai. Pidustuste raames leiavad aset nii teematuurid, perepäev, Sünnipäevaklubi, mitmed näitused, Rula ja ratta päev ning palju muud. Lisainfo www.telliskivi.cc/10.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

24.04.2019

Kunstihariduse ideede konverents: Klassikaliselt kaasaegne

KUHI_1920x1000_01
Kaasaegses kunstis kasutatakse laia kunstitehnikate valikut, kuid sageli jääb uuenduslike digitehnoloogiate varju fakt, et ka põlised tehnikad nagu õlimaal, keraamika, tekstiil on erakordselt tugevad kaasaegse mõtte kandjad. Samas võib aga kaasaegne tehnoloogia olla midagi, mille abil paljastuvad vanade teoste saladused. KUHI konverents “Kaasaegselt klassikaline” keskendub klassikalistele kunstitehnikatele ja neid tehnikaid kaasajas kõnelema panevatele kunstnikele. 
Konverentsi alustab Linnar Viik visiooniga tulevikust. Anneli Porri pakub teoreetilist raami nüüdiskunsti vaatamiseks. Oma tööde ja praktika põhjal räägivad tehnikatest ja materjalivalikutest kunstnikud Laura Põld ja Tõnis Saadoja. Disainerid Kärt Ojavee ja Merike Rehepapp arutlevad tarbekunsti ürgtehnikate ja kaasaegse maailma üle. Kuidas tehnoloogia kunstiajalugu uurida ja põnevamaks muuta aitab, räägib Hilkka Hiiop koos Andres Uueniga.

Konverentsi ajakava

9.45-10.15 registreerumine ja avasõnad
10.15-10.35 visioonikõne Linnar Viik
10.40-11.00 Anneli Porri
11.05-11.25 Laura Põld
11.30-11.50 Tõnis Saadoja
11.55-12.15 Hilkka Hiiop
LÕUNA
13.00-13.20 Merike Rehepapp
13.25-13.45 Kärt Ojavee
13.45-14.15 Väikesed ümarlauad. Osalejad saavad küsida ja arutleda esinejatega.
KOHVIPAUS

14.30-16.00 Töötoad 90 min (Töötubadesse registreerimine on juba täitunud!)

KUHI konverentsi korraldavad ühiselt Tallinna Ülikool ja Eesti Kunstiakadeemia. Konverents on osalejale tasuta. Pakutakse ka lõunasööki ja kohvipausi. Korraldajatel on õigus ajakavas ja esinejate nimistus muudatusi teha.

Küsimuste korral kirjuta:
Kristi Laanemäe: kusti@tlu.ee
Anneli Porri: anneli.porri@artun.ee
Konverentsi koduleheküljelt leiad täpsema info esinejate ja ettekannete kohta: https://www.tlu.ee/KUHI
Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

Kunstihariduse ideede konverents: Klassikaliselt kaasaegne

Kolmapäev 24 aprill, 2019

KUHI_1920x1000_01
Kaasaegses kunstis kasutatakse laia kunstitehnikate valikut, kuid sageli jääb uuenduslike digitehnoloogiate varju fakt, et ka põlised tehnikad nagu õlimaal, keraamika, tekstiil on erakordselt tugevad kaasaegse mõtte kandjad. Samas võib aga kaasaegne tehnoloogia olla midagi, mille abil paljastuvad vanade teoste saladused. KUHI konverents “Kaasaegselt klassikaline” keskendub klassikalistele kunstitehnikatele ja neid tehnikaid kaasajas kõnelema panevatele kunstnikele. 
Konverentsi alustab Linnar Viik visiooniga tulevikust. Anneli Porri pakub teoreetilist raami nüüdiskunsti vaatamiseks. Oma tööde ja praktika põhjal räägivad tehnikatest ja materjalivalikutest kunstnikud Laura Põld ja Tõnis Saadoja. Disainerid Kärt Ojavee ja Merike Rehepapp arutlevad tarbekunsti ürgtehnikate ja kaasaegse maailma üle. Kuidas tehnoloogia kunstiajalugu uurida ja põnevamaks muuta aitab, räägib Hilkka Hiiop koos Andres Uueniga.

Konverentsi ajakava

9.45-10.15 registreerumine ja avasõnad
10.15-10.35 visioonikõne Linnar Viik
10.40-11.00 Anneli Porri
11.05-11.25 Laura Põld
11.30-11.50 Tõnis Saadoja
11.55-12.15 Hilkka Hiiop
LÕUNA
13.00-13.20 Merike Rehepapp
13.25-13.45 Kärt Ojavee
13.45-14.15 Väikesed ümarlauad. Osalejad saavad küsida ja arutleda esinejatega.
KOHVIPAUS

14.30-16.00 Töötoad 90 min (Töötubadesse registreerimine on juba täitunud!)

KUHI konverentsi korraldavad ühiselt Tallinna Ülikool ja Eesti Kunstiakadeemia. Konverents on osalejale tasuta. Pakutakse ka lõunasööki ja kohvipausi. Korraldajatel on õigus ajakavas ja esinejate nimistus muudatusi teha.

Küsimuste korral kirjuta:
Kristi Laanemäe: kusti@tlu.ee
Anneli Porri: anneli.porri@artun.ee
Konverentsi koduleheküljelt leiad täpsema info esinejate ja ettekannete kohta: https://www.tlu.ee/KUHI
Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

28.04.2019

Sisseastujale: joonistamise töötuba ja portfolio cafe Telliskivi sünnipäeval

Carl-Robert-Kagge-631x600

Pühapäeval, 28. aprillil tähistame Telliskivi Loomelinnaku sünnipäeva Loomelinnak 10 (sünni)päevaklubi üritusel. Otsi meid Erinevate Tubade Klubi “klubisaalist”!

Töötuba: “Katkematu joonistus”


Allan Kukk

Pühapäev, 28. aprill kell 12–13.30
Erinevate Tubade Klubi “klubituba”
Tasuta

EKA avatud akadeemia joonistamise töötoas luuakse pilte, millega vaadeldakse ümbritsevat ja eneses toimuvat vaheldumisi. Kui keskkonna kujutamisel tekib vajadus sellest puhata või pole kindel, kuidas edasi jätkata, siis joonistatakse edasi kõike seda, mis parasjagu pähe tuleb kuni paber on täis. See annab võimaluse näha, kuidas igaühe tähelepanu töötab ja kuidas ümbritseva vaatlemine mõtteprotsesse mõjutab. Töötuba sobib nii algajale kui edasijõudnule.

–Juhendab EKA avatud akadeemia joonistamise õppejõud, graafiline disainer ja kujundaja Allan Kukk.
–Joonistusvahendid saab kohapealt.
–Töötuba on osalejale tasuta.
–Kohti on 15le inimesele, vajalik on eelnev registreerumine.

Registeerun töötuppa

Portfoolio Cafe

Carl-Robert Kagge ja Madli Ehasalu

Pühapäev, 28. aprill kell 14–16
Erinevate Tubade Klubi “klubituba”
Tasuta

EKA sisseastumishuvilised saavad tutvustada oma töid ja tegemisi EKA magistrantidele, kes annavad tagasisidet visanditele, tööde mappidele ja portfooliotele. Tule ja näita elava järjekorra alusel oma loomingut ning praegused EKAlased annavad tagasisidet, kuidas seda sisseastumiskatsetel parimal moel presenteerida. Kõigi huvilistega jutustavad:

– graafiline disainer, maali eriala MA tudeng Carl-Robert Kagge
– kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala MA tudeng, vabakutseline kriitik ja kuraator, EKA sisseastumisekspert Madli Ehasalu

Sisseastumise kohta uuri veel: artun.ee/sisseastumine

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

Sisseastujale: joonistamise töötuba ja portfolio cafe Telliskivi sünnipäeval

Pühapäev 28 aprill, 2019

Carl-Robert-Kagge-631x600

Pühapäeval, 28. aprillil tähistame Telliskivi Loomelinnaku sünnipäeva Loomelinnak 10 (sünni)päevaklubi üritusel. Otsi meid Erinevate Tubade Klubi “klubisaalist”!

Töötuba: “Katkematu joonistus”


Allan Kukk

Pühapäev, 28. aprill kell 12–13.30
Erinevate Tubade Klubi “klubituba”
Tasuta

EKA avatud akadeemia joonistamise töötoas luuakse pilte, millega vaadeldakse ümbritsevat ja eneses toimuvat vaheldumisi. Kui keskkonna kujutamisel tekib vajadus sellest puhata või pole kindel, kuidas edasi jätkata, siis joonistatakse edasi kõike seda, mis parasjagu pähe tuleb kuni paber on täis. See annab võimaluse näha, kuidas igaühe tähelepanu töötab ja kuidas ümbritseva vaatlemine mõtteprotsesse mõjutab. Töötuba sobib nii algajale kui edasijõudnule.

–Juhendab EKA avatud akadeemia joonistamise õppejõud, graafiline disainer ja kujundaja Allan Kukk.
–Joonistusvahendid saab kohapealt.
–Töötuba on osalejale tasuta.
–Kohti on 15le inimesele, vajalik on eelnev registreerumine.

Registeerun töötuppa

Portfoolio Cafe

Carl-Robert Kagge ja Madli Ehasalu

Pühapäev, 28. aprill kell 14–16
Erinevate Tubade Klubi “klubituba”
Tasuta

EKA sisseastumishuvilised saavad tutvustada oma töid ja tegemisi EKA magistrantidele, kes annavad tagasisidet visanditele, tööde mappidele ja portfooliotele. Tule ja näita elava järjekorra alusel oma loomingut ning praegused EKAlased annavad tagasisidet, kuidas seda sisseastumiskatsetel parimal moel presenteerida. Kõigi huvilistega jutustavad:

– graafiline disainer, maali eriala MA tudeng Carl-Robert Kagge
– kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala MA tudeng, vabakutseline kriitik ja kuraator, EKA sisseastumisekspert Madli Ehasalu

Sisseastumise kohta uuri veel: artun.ee/sisseastumine

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

06.05.2019 — 08.05.2019

Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry

Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30

Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)

Lecturer: Nithikul Nimkulrat

 

Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.

 

Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).

This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.

 

The seminar will focus on the following research components:

  1. Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
  2. Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
  3. Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?

In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).

Requirement

To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.

In preparation for the seminar, participants will be asked to read

Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471

Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).

DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818

Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83

Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf

Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657

Registration

The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.

Registration form

 

Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.

[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).

 

 

This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry

Esmaspäev 06 mai, 2019 — Kolmapäev 08 mai, 2019

Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30

Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)

Lecturer: Nithikul Nimkulrat

 

Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.

 

Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).

This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.

 

The seminar will focus on the following research components:

  1. Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
  2. Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
  3. Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?

In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).

Requirement

To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.

In preparation for the seminar, participants will be asked to read

Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471

Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).

DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818

Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83

Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf

Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657

Registration

The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.

Registration form

 

Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.

[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).

 

 

This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

17.05.2019

Kädi Talvoja doktoritöö kaitsmine

unnamed-2

17. mail 2019 kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala doktorant Kädi Talvoja oma doktoritööd “Karm stiil eesti kunstiajalookirjutuse kontekstis” (“Severe Style in the Context of Estonian Art History Writing”).

Avalik kaitsmine toimub algusega kell 10:00 Põhja pst 7, ruumis A501.

Doktoritöö juhendaja on dr Virve Sarapik.

Doktoritöö eelretsensendid on dr Epp Annus ja dr Anu Allas.

Doktoritöö oponent on dr Epp Annus.

Kädi Talvoja doktoritöö lähtub karmiks stiiliks nimetatud nõukogude perioodi kunstinähtuse ajaloolise tähenduse ja rolli mõtestamisest Eesti kontekstis. 1950. aastate lõpul ja 1960. aastate algul Nõukogude Liidu eri keskustes esile kerkinud karm stiil on ainus fenomen stalinistliku sotsialistliku realismi kõrval, mida nõukogudejärgsed tõlgendused määratlevad üsna üksmeelselt ametliku kunstina. Erinevalt repressiivselt kunstnikele peale surutud sotsialistlikust realismist tärkas karm stiil suhteliselt liberaalses sula õhustikus ja kunstnike initsiatiivil, mitte käsukorras. Vabatahtliku ametlikkuse motiiv aga ei taha kuidagi klappida eesti kunsti ajaloo vastupanupõhiste mudelitega. Uurimuse strateegiliseks lähtepunktiks on arusaam, et vastupanu kontseptsioonist ajenduv käsitlusviis pigem varjab kui avab Nõukogude Eesti kunstivälja toimimisviise: maskeerib ametlike diskursuste laialdast, kuigi kohati hämarat mõju eesti kunstile ning eirab neid muutusi, mis nõukogude kultuuri kontseptsioonides ja praktikates aja jooksul aset leidsid. Analüüsides omaaegsete arutelude abil sulaperioodi kunsti keskseid (st ametlikke) diskursusi ja nende muutuste dünaamikat, liigub uurimus karmi stiili problemaatika kaudu avaramale väljale ja esitab laiema pildi ajajärgu kunstiprotsessidest.

Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.

Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Anu Allas, prof Krista Kodres, prof Andres Kurg, dr Anneli Randla ja prof Marek Tamm.

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

Kädi Talvoja doktoritöö kaitsmine

Reede 17 mai, 2019

unnamed-2

17. mail 2019 kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala doktorant Kädi Talvoja oma doktoritööd “Karm stiil eesti kunstiajalookirjutuse kontekstis” (“Severe Style in the Context of Estonian Art History Writing”).

Avalik kaitsmine toimub algusega kell 10:00 Põhja pst 7, ruumis A501.

Doktoritöö juhendaja on dr Virve Sarapik.

Doktoritöö eelretsensendid on dr Epp Annus ja dr Anu Allas.

Doktoritöö oponent on dr Epp Annus.

Kädi Talvoja doktoritöö lähtub karmiks stiiliks nimetatud nõukogude perioodi kunstinähtuse ajaloolise tähenduse ja rolli mõtestamisest Eesti kontekstis. 1950. aastate lõpul ja 1960. aastate algul Nõukogude Liidu eri keskustes esile kerkinud karm stiil on ainus fenomen stalinistliku sotsialistliku realismi kõrval, mida nõukogudejärgsed tõlgendused määratlevad üsna üksmeelselt ametliku kunstina. Erinevalt repressiivselt kunstnikele peale surutud sotsialistlikust realismist tärkas karm stiil suhteliselt liberaalses sula õhustikus ja kunstnike initsiatiivil, mitte käsukorras. Vabatahtliku ametlikkuse motiiv aga ei taha kuidagi klappida eesti kunsti ajaloo vastupanupõhiste mudelitega. Uurimuse strateegiliseks lähtepunktiks on arusaam, et vastupanu kontseptsioonist ajenduv käsitlusviis pigem varjab kui avab Nõukogude Eesti kunstivälja toimimisviise: maskeerib ametlike diskursuste laialdast, kuigi kohati hämarat mõju eesti kunstile ning eirab neid muutusi, mis nõukogude kultuuri kontseptsioonides ja praktikates aja jooksul aset leidsid. Analüüsides omaaegsete arutelude abil sulaperioodi kunsti keskseid (st ametlikke) diskursusi ja nende muutuste dünaamikat, liigub uurimus karmi stiili problemaatika kaudu avaramale väljale ja esitab laiema pildi ajajärgu kunstiprotsessidest.

Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.

Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Anu Allas, prof Krista Kodres, prof Andres Kurg, dr Anneli Randla ja prof Marek Tamm.

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

17.04.2019

Maaliosakonna tudengitööde oksjon Wabaduses

roti oksjon

Kohvikus Wabadus saab näha EKA maaliosakonna tudengitööde näitust. Kell 19 algab ka maalide oksjon, mille kogutulu läheb osalevate maalitudengite augustis toimuva Veneetsia Biennaali vaatluspraktika toetuseks!

Näitusel osalevad EKA maaliosakonna tudengid:
Laura Talvet, Joel Jõevee, Olev Kuma, Janne Lias, Jelizaveta Šalova, Kati Müüripeal, Brenda Purtsak, Karola Kaugema, Georg Kaasik, Eero Alev, Loora Kaubi, Marleen Suvi, Lisette Lepik, Ekke Peeter Sauter, Egert Tischler, Liisa- Aleksandra Volmer, Aivi Raja.

Sündmus Facebookis.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink

Maaliosakonna tudengitööde oksjon Wabaduses

Kolmapäev 17 aprill, 2019

roti oksjon

Kohvikus Wabadus saab näha EKA maaliosakonna tudengitööde näitust. Kell 19 algab ka maalide oksjon, mille kogutulu läheb osalevate maalitudengite augustis toimuva Veneetsia Biennaali vaatluspraktika toetuseks!

Näitusel osalevad EKA maaliosakonna tudengid:
Laura Talvet, Joel Jõevee, Olev Kuma, Janne Lias, Jelizaveta Šalova, Kati Müüripeal, Brenda Purtsak, Karola Kaugema, Georg Kaasik, Eero Alev, Loora Kaubi, Marleen Suvi, Lisette Lepik, Ekke Peeter Sauter, Egert Tischler, Liisa- Aleksandra Volmer, Aivi Raja.

Sündmus Facebookis.

Postitas Kunstiakadeemia — Püsilink