Kas bränditud sai on parem kui tavaline? 

Kuvatõmmis Leiburi Kirde saia reklaamist

Mida on vaja, et luua toimiv bränd? Töötuba avab brändingu olemust ja tutvustab, kuidas brändid maailma tekkisid ja milleks on neid üldse vaja. Sekka ka paar huvitavat näidet poeriiulitele jõudnud bränditud toodetest. Töötoa praktilises osas katsetatakse, kui kiiresti ja kuidas on võimalik toode muuta bränditud tooteks.

Juhendaja Veiko Tammjärv on töötanud reklaamivaldkonnas 20 aastat ja tänaseks disaini- ja kommunikatsiooniagentuuri AD Angles loovjuht, mis on võitnud Disainiauhindadel arvukald kuld- ja hõbemunasid ja kuulub maailma suurima rahvusvaheliste sõltumatute agentuurite ICOM-i hulka.


 

Aeg: 25. september 2019 kell 18–21
Koht: Põhja pst 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia A402
Hind: 30 eurot

Registreerun

Postitas Elise Eimre
Viimati muudetud

Avatud akadeemia