Väikeettevõtja ja persoonibrändi turundusvõimalused

Kursusele on oodatud loovisikud, kunstnikud, disainerid, meeskondade juhid, juhid, vabatahtlike organisatsioonide eestvedajad, väikeettevõtjad jt, kes soovivad turundada toodet/teenust või organisatsiooni.

Osad ettevõtjad/ettevõtte töötajad jäävad oma teenuste ja toodetega silma, kuid osad mitte. Osad inimesed on tuntud, osad vähem tuntud. Me iga päev teeme midagi, et kujundada seda mainet, mis tekib ettevõttest, kus me töötame. Ettevõtted investeerivad suurematesse turunduseelarvetesse, et toodet/teenust paremini turundada. Tihti aga unustame, et ükskõik mida ja mil viisil meeskond teeb – see on turundus. Vähem on nendes situatsioonides siiani tähelepanu pööratud meeskonnaliikmete persoonibrändi arendamise olulisusele ja sellele, millist mõju avaldab tugeva persoonibrändiga juht meeskonnaliikmetele ja millist mõju meeskonnaliikmed omakorda tööandja ja tarbija brändile. Üha rohkem on ettevõtte töötajate häälel kaalu ning nende soovitused mõjukamad kui mitmed reklaamid kokku.

Teemad

  • Kuidas sa tahad, et sind ettevõtte eestvedajana teatakse
  • Tarbija, tööandja ja persoonibränd – milline on nende omavaheline seos?
  • Miks on meeskonnajuhil vaja teadlikult persoonibrändi juhtida
  • Uuringud kinnitavad, et töötajad on kõige paremad värbajad, turundajad ja maine kujundajad ehk brändisaadikud. Kuid kuidas seda teha?

Kava

  1. päev. Mõtestatakse lahti brändimise olemus ja see, mida annab selle teadlik disainimine. Kuidas tööandjabränd ja brändisaadikud konkurentsieelise loovad. Praktilised harjutused individuaalselt ja grupis. 
  2. päev. Koostatud tegevuskava peegeldus ja tagasisidestamine. Persoonibrändi raamistikuga töötamine ja kogemuslugude jagamine.

Kursuse läbinu

  • mõistab persoonibrändi kujundamise vajadust, selle mõju tööandja ja persooni- brändi tugevdamisel
  • saab aru brändisaadiku rollist ja põhimõtetest ettevõtte kontekstis
  • teadvustab brändisaadiku rolli mõjukust, tegeleb antud teemaga teadlikumalt ja sihipäraselt, olles ise väljapaistev isik ja hea eeskuju meeskonnaliikmetele

Kursus lõpeb arvestusega, mille sisuks on iseseisva tööna valminud kolme kuu tegevuskava esitlemine ja arutelu. Arvestuse saanule väljastatakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus. 

Juhendaja Signe Ventsel on omandanud sotsiaalteaduste magistrikraadi hariduse juhtimises.

Signe on Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja-konsultant. Turundamine ja inimeste arendamine on olnud tema töö osaks suuremal või väiksemal määral juba üle 15 aasta. Ta aitab inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda ja oskuslikult välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta. Signe on töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidel, juhtinud meeskondi ja erinevaid projekte ning aidanud brändide tuntust tõsta. Ta on õppinud turundust ja hariduse juhtimist ning viinud läbi erinevaid koolitusi turundusvallas, inimeste arendamisega seotud teemadel, turundusest ja ettevõtlikkusest. 

Tagasihoidlikkusega kaugele ei jõua, tänapäeva konkurentsitihe ühiskond eeldab inimestelt teadlikku eneseturundust, et eesmärke saavutada. Signe põhimõte on olla aktiivne, olla keegi, kes teeb, olla iga päev parem versioon iseendast teadliku ja süsteemse enesearendamise kaudu ning seeläbi muuta ka ühiskonda paremaks. Signe on Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige, naised ettevõtluses arenguprogrammi koolitaja ning kalendermärkmiku „Olen iseenda BOSS!” autor.


 

Aeg: 18. märts ja 1. aprill 2020 kell 18–21
Koht: Põhja pst 7, Eesti Kunstiakadeemia, õpperuum A204
Maht: 8 akadeemilist tundi kontaktõpet
Hind: 160 eurot
Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: kuni 11. märts 2020

Registreerun 

Postitas Elise Eimre
Viimati muudetud

Avatud akadeemia