Loomingulise brändi arendamise põhialused

Kursuse eesmärk on anda kunstnikele, disaineritele ja entusiastlikele loomeinimestele teadmised ja oskused, mis on vajalikud tugeva brändi loomiseks. 

Kursus õpetab, kuidas muuta kunstiline visioon tugevaks brändiks. Uuritakse, kuidas loovus kohtub äriga, ja õpitakse, kuidas muuta oma kirg kunsti vastu edukaks ja jätkusuutlikuks brändiks.

Osalema on oodatud loovisikud, kunstnikud ja disainerid, kes soovivad oma brändi luua või olemasoleva brändi nähtavust suurendada. Samuti sobib kursus turunduse ja ettevõtluse arendamise spetsialistidele, kes soovivad parandada oma arusaamist loomingulise brändi loomisel kasutatavatest strateegiatest.

Eeldused osalejale

Keskharidus ja eesti keele oskus

Soov uurida kunsti, disaini ja äri kokkupuutepunkte

Õppemetoodika

Kursus koosneb interaktiivsetest loengutest, praktilistest töötubadest ja koostööprojektidest. Osalejatel on võimalus rakendada õpitud kontseptsioone reaalsete stsenaariumide kallal. Kursuse kulminatsioonina koostatakse terviklik brändi arengukava.

Kava

  • 1. päev. Brändi identiteet ja storytelling. Veenva brändinarratiivi loomine, mis kõnetab nii teie kunstnikukirge kui ka publikut ehk kliente. Oma brändi unikaalse identiteedi määratlemine ja loomine
  • 2. päev. Veebipoe loomine. Kaasahaarava ja kasutajasõbraliku veebipoe loomine. E-kaubanduse platvormide integreerimine ja optimeerimine sujuva kliendikogemuse pakkumiseks
  • 3. päev ja 4. päev. Brändi visuaalid. Tootepildid, editorial photoshoots, AI-tehnoloogia kasutamine visuaalide loomiseks, kunstiline lähenemine visuaalse sisu loomisele
  • 5. päev. Brändi turundusstrateegia väljatöötamine. Sotsiaalmeedia- ja influencer-turundus, digiturundus
  • 6.päev. Community loomine. Lojaalse kliendibaasi kasvatamine. Sotsiaalmeediaplatvormide kasutamine brändi kohalolu kasvatamiseks
  • 7. päev. Koostööd võimaldavad brändiideed. Innovatiivsed lähenemisviisid koostööle teiste brändidega. Partnerluste loomine vastastikuse kasvu ja loomingulise sünergia saavutamiseks
  • 8. päev. Viimane kohtumine, kus osalejad jagavad oma projekte ja saavad tagasisidet

Kursuse läbinu

  • on omandanud oskused, kuidas iseseisvalt arendada, käivitada ja säilitada ainulaadset brändi konkurentsirohkel loomingulisel maastikul
  • on koostanud reaalse brändi arendamise plaani, mis sisaldab strateegiaid online-kohaloleku, digiturunduse ja kliendibaasi loomise kohta

Hindamine

Kursus lõpeb arvestusega, mille eelduseks on osalemine kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sisuks on projektide esitlus ja arutelu. Arvestuse läbinule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Vajalikud materjalid 

Isiklik sülearvuti, telefon fotokaameraga, Midjourney, Chat GPT 4, Photoshop, Canva. NB! Kõik vajalike programmide ja vahenditega seotud kulud kannab osaleja ise

Juhendaja

Sofia Hallik (MA, ehte- ja sepakunst, 2015; PhD 2015 kuni tänaseni) on EKA kunsti ja disaini eriala doktorant, Eesti ehtebrändide SOMA ja ONEHE loovjuht. Peale brändide loovjuhtimise ja ehete loomise on Hallik aastate jooksul omandanud kogemusi erinevatesse meediumidesse sisu loomisel, tehes tihedat koostööd digiturunduse spetsialistide, fotograafide, videograafide, modellide ja loovagentuuridega. Sofia portfooliot võib näha SIIN.

Lisaks on erinevatel kohtumistel külalisjuhendajad.


Aeg: 16. september kuni 11. november 2024 esmaspäeviti kl 18–21 (v.a 21. oktoober)
Koht: Põhja pst 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia, ruum A402
Maht: 32 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 20 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (2 EAP)
Õppekavarühm: juhtimine ja haldus
Õppegrupp: 10 kuni 15 osalejat
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: 9. septembrini või kuni kohti jätkub

Hind: 410 eurot
Registreerudes enne 2. septembrit, on võimalik tasuda osamaksetena: registreerudes 200 eurot, seejärel 7. septembriks 210 eurot.

Registreerun

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Viimati muudetud