UI/UX algajatele

NB! KURSUS ON TÄITUNUD!

NB! Kursus toimub inglise keeles

Kursus on mõeldud algajatele, kes soovivad õppida nüüdisaegseid disainitehnoloogiaid, et luua digitaalseid tooteid ja teenuseid, mis vastavad kasutaja vajadustele.

UI/UX-disainer on aastal 2023 üks kõige nõutavamaid elukutseid IT- ja disainivaldkonnas. Disainil on jõud maailma paremaks muuta ja seda teevadki UI/UX-disainerid iga päev — parandavad kasutajakogemust ning leiavad mugavamaid ja esteetiliselt ilusamaid lahendusi.

See kursus aitab saada põhiteadmised UI/UX-disainist ja võib olla teie IT-karjääri lähtepunktiks. Kursusel koostab iga osaleja oma isikliku projekti ja tagasisidet on võimalik saada iga päev.

Eeldused osalejale
Keskharidus ja inglise keele oskus, arvutikasutamise baasteadmised

Kava
Iga kohtumine koosneb UI/UXi teooriast, Figma praktikast, aruteludest ja kursuseprojektide ülevaatusest.

1. päev. Kursuse tutvustus. UI/UXi sissejuhatus. Professionaalsed väljakutsed ja spetsiifika. Disainiprotsessi ja Figma tarkvara ülevaade.

2. päev. Kasutajate uurimine. Isikud ja kasutajalood. CJM ja user flow. Loome mood board’i näidetega. Kasutajate tagasiside analüüsimine.

3. päev. Infoarhitektuur. Visuaalse disaini põhialused. Wireframing. Kompositsioon ja visuaalne hierarhia. Paigutuse ruudustik.

4. päev. Usability ja accessibility. Disain erinevatele platvormidele. Veeb vs. mobiil. Disaini kohandamine erinevate ekraanisuuruste ja eraldusvõimetega. Kasulikud UI/UXi ressursid.

5. päev. Interaktsioonidisain. Kasutajate suhtlus. Kasutajate käitumise mõistmine, interaktsioonidisaini parimad tavad.

6. päev. Kasutatavuse testimine. Kasutustestide planeerimine ja läbiviimine. Testitulemuste analüüsimine ja tõlgendamine. Tagasiside põhjal disainide kordamine ja parendamine.

7. päev. Figma täiustatud võimalused (auto layout, variants, animatsioon). Disainisüsteemid. UI/UX-disaini integreerimine arendusprotsessi. Koostöö arendajate ja teiste huvirühmadega.

8. päev. Paneme kõik kokku. UI/UXi töövõimalused. Tööintervjuud, millist portfooliot ja oskusi ettevõtted ootavad. Kursuseprojekti esitlus. Tagasiside.

Õpiväljundid

  • teab, mis on UI/UX-disaineri töö
  • teab, mis on disainmõtlemine
  • on omandanud üldisi teadmisi visuaalsest kommunikatsioonist
  • tunneb vajalikke tööriistu digitaalsete visandite ja prototüüpide loomiseks
  • on täiendanud oma portfooliot UI/UXi projektiga

Hindamine
Kursus lõpeb arvestusega, mille saamiseks tuleb osaleda kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sisuks on kursuse jooksul arendatud isiklike projektide esitlus ning tagasiside. Arvestuse sooritanule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Vajalikud materjalid
Isiklik sülearvuti, Figma (tasuta prooviperiood)

Juhendaja
Andrei Kedrin on 2006. aastal lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala ja omandanud bakalaureusekraadi. Tal on laialdane kogemus digitaalsete toodetega disainitööstuses. Lisaks disainile tegeleb Kedrin illustratsioonide ja tänavakunstiga. Ta õpetab kursusi Kumus. On huvitatud uut tüüpi digitaalsest kunstist.


Aeg: 5. märtsist kuni 30. aprillini 2024 teisipäeviti kell 18–19.30 (v.a 23. aprillil)
Koht: Põhja pst 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia ruum A502
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Õppegrupp: 9 kuni 10 osalejat
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: 27. veebruarini või kuni kohti jätkub
Hind: 275 eurot

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Viimati muudetud