eResidentsuse kasutuskogemuse parandamine

Ühisprojektis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse juures tegutseva eResidentsuse töörühmaga uuriti eResidentide kasutuskogemust ning pakuti välja rida lahendusi selle innovatiivse teenuse parendamiseks.

Üliõpilane Hans Tort tegeles eResidendi kaardi probleemidega. Eesti eResidentsuse programm pakub võimalust olla Euroopa turul tegus olenemata inimese asukohast ja kodakondsusest. Uute eResidentide võti meie digitaalsesse maailma on Id-kaardi sarnane eResidendi kaart. Kuid mis juhtub siis, kui kaart kaob, puruneb, varastatakse või lihtsalt aegub? Täna peab kaardi omanik kogu keerulist taotlusprotsessi otsast alustama ning uue kaardi saamine võib võtta aega 2–3 kuud. Seda on ilmselgelt liiga palju inimesele, kes elab välisriigis ega pääse uue kaardi valmimiseni ligi oma ettevõtte pangakontole. Üliõpilase pakutud lahendus vähendaks ooteaega paarilt kuult paarile tunnile.

Juhendajad: Dan Mikkin, Amid Moradganjeh ja Tanel Kärp

 

“Koostöö EKA disainitudengitega oli väga professionaalne ning mis veel olulisem – töö tulemused olid praktilised. E-Residentsuse toode hõlmab palju osapooli. Tudengid leidsid viisid, kuidas üle maailma laiali asuvate e-residentidega suhelda, oma ideid valideerida ja tagasisidet koguda. e-Residentsuse meeskonnaga tehti tihedalt koostööd. Paljud tudengite tööd leiavad reaalset rakendust meie järgmiste aastate tootearenduste plaanides aidates viia e-Residentsuse toote kasutusmugavuse uuele tasemele.”

Silver Siniavski
e-Residentsuse tootejuht

Loe lisaks Silveri postitust 

Projekti autor:
Hans Tort

Hans Tort - Service Design for e-Residency - 2017-08-26 02
Hans Tort - Service Design for e-Residency - 2017-08-26 03
eKaardid
Hans Tort - Service Design for e-Residency - 2017-08-26 01
Jaga sõpradega:

Postitas Mart Vainre
Viimati muudetud