Hea Õpetamise Seminar: “Konflikt ja Flow” JÄRELVAADATAV

Asukoht:
Zoom

Algus k.p.:
17.12.2020

Algusaeg:
13:00

Lõpp k.p.:
17.12.2020

HÕS meeskond toob teieni selle aastanumbri sees veel ühe Hea Õpetamise veebiseminari – kogenud koolitaja Ülli Kukumägi avab, kuidas luua õppimist toetavat ja koostöist keskkonda. Konfliktsituatsioonide juhtimine, vastandlike väärtushinnangutega toime tulemine on oluline oskus iga õppejõu jaoks. Osates motiveerida koostööle ning tekitades parima tulemuse saavutamiseks sobiva õpikeskkonna, muudame õppeprotsessi efektiivsemaks. Sellest, kuidas hallata negatiivseid vastuseise ning teadlikult suunata koostööle, tuleb juttu koolitusel “Konflikt versus Flow”

LEKTOR Ülli Kukumägi on pikaajalise kogemusega verbaalse ja mitteverbaalse kommunikatsiooni lektor/koolitaja/nõustaja, juhtimisteaduste doktorant, kes on õppinud nii psühholoogiat, NLP-d, sõltuvushäirete ravimetoodikaid, lahenduskeskset lühiteraapiat, hüpnoteraapiat ja kehakeele dekodeerimist erinevate rahvusvaheliste ekspertide juures, s.h. Paul Ekman International Groupis. Omab pikaajalist avaliku esinemise praktikat konverentsidel, seminaridel, televisioonis. Ülli klientide hulka kuuluvad nii Eesti era- kui riigiettevõtted, s.h. haiglad, koolid, pangad, omavalitsused. Vaata lektori kohta täpsemalt www.bodylanguageacademy.ee

Kuna praegune periood on väga kiire ja melu täis, siis jääb seminar järelvaadatavaks jaanuarikuu lõpuni. Palume kõigil huvilistel end alloleva lingi kaudu seminarile, ka järelvaatamisele registreerida.

Toimumisaeg: 17.12.20, kell 13.00-15.15
Koht: ZOOM
https://zoom.us/j/5140879282
Maht: 3 ak.t
Palun anna oma osalemissoovist teada EKA koolituskeskkonna lingi kaudu:
https://aa.artun.ee/et/277
Osalemine ja järelkuulamine on kõigile tasuta.

EKA Hea Õpetamise Seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Kohtumiseni!

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Postitas Helen Arov
Viimati muudetud

Koolitused töötajale