EKA aulas esitleti välisüliõpilaste õppeküsimustele keskendunud uuringu tulemusi

Foto: Kaija Kumpas-Lenk

21.03 esitleti EKA aulas temaatilise hindamise tulemuse raportit “VÄLISÜLIÕPILASTE ÕPPIMINE JA ÕPETAMINE EESTI KÕRGKOOLIDES”.

Uuringu eestvedajaks oli EKKA, kaasatud olid Haridus- ja Teadusministeerium; Kõrgkoolid; Eesti Üliõpilaskondade Liit; Siseministeerium; Tööandjate Keskliit; SA Archimedes Hariduse rahvusvahelistumise agentuur; SA Archimedes Akadeemilise tunnustamise infokeskus.

Hindamisel osalemine oli kõrgkoolidele vabatahtlik. Hindamises nõustusid osalema: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK Mainor), Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia (EMTA), Estonian Business School (EBS), Tallinna Tehnikaülikool (TalTech), Tallinna Ülikool (TLÜ) ja Tartu Ülikool (TÜ). Kõrgkoolil oli võimalik valida, milliste õppekavadega hindamises osaleda.

Hindamisel keskenduti järgmistele teemadele: õppekavade avamine ja vastuvõtt; õppe eest tasumine; õppimine ja õpetamine, välisüliõpilaste praktika ja tööle rakendumine; üliõpilaste ja õppejõudude tugisüsteemid.

Kuhu on jõudnud ülikoolid rahvusvahelistumisega ja millised on praktikad ettetulevate probleemide lahendamisel?

Lühikokkuvõtet saab lugeda siit:
http://ekka.archimedes.ee/wp-content/uploads/Valisyliopilaste_aruanne_lyhike_veebi.pdf

Jaga sõpradega:

Postitas Mart Vainre
Viimati muudetud