Disaini ja innovatsiooni tudengid Kuldmunal võidukad

"Märka hemofiiliahaiget" kampaania

EKA Disain ja innovatsioon õppekava visuaalse kommunikatsiooni suuna (end. nimega meediagraafika) 2021. aasta lennu tudengid võidutsesid tänavusel reklaamiauhindadefestivalil Kuldmuna kampaaniaga “Märka hemofiiliahaiget”.  

Projekt sündis EKA ja Eesti Hematoloogide Seltsi koostööna ning reklaamiagenturi Tabasco kaasabil.

Teavituskampaania pööras tähelepanu pärilikule verehaigusele hemofiilia.

Kerstin Kessu Raidma juhendamisel sündinud tööd Eesti Hematoloogide Seltsile jõudsid shortlisti  viies kategoorias ning auhinnad toodi koju neljas neist:

Meedia erilahendus “Verised näpujäljed”

Trükireklaam “Verised näpujäljed”

Otsereklaam: masspostitus “Plaaster”

Sotsiaalkampaania “Märka hemofiiliahaiget”

Osalesid üliõpilased Mart Erman, Jakko Pitk, Karl Kristjan Kits, Inga Protassova, Kaspar Kallaste.

Copywriter: Tarmo Sikk

Lähem info finalistide kohta Kuldmuna veebis

Palju õnne kõigile asjaosalistele!

Jaga sõpradega:

Postitas Andres Lõo
Viimati muudetud