KVIs kaitsti bakalaureuse- ja magistritöid

Ganfield (illustratsioon Jonna Marika Karvineni magistritööst)

18. juunil kaitsti KVIs 6 bakalaureusetööd:

Kerly Ritval, “Disainkunst Eesti protsendikunstis 2011–2019″ (juhendaja Ingrid Ruudi, retsensent Gregor Taul).

Johanna-Elisabeth Tärno, “Kineetiline kunst avalikus ruumis Kaarel Kurismaa näitel” (juhendaja Raivo Kelomees, retsensent Annika Räim).

Jane Treima, “Kunstilisest fotograafiast Eesti 1960.–1970. aastate fotograafiaretseptsioonis” (juhendaja Kädi Talvoja, retsensent Merilin Talumaa), cum laude.

Marion Leetmaa, “Kunst ja kommerts: ehtebrändide Tanel Veenre Jewellery ja SOMA Jewellery visuaalne müüdiloome Instagramis” (juhendaja Karin Nugis Vicente, retsensent Karin Paulus).

Anastassia Langinen, “Ökofeministlik lähenemine kaasaegses Eesti kunstis: kunstiruumi Kraam ning kunstnike Killu Sukmiti ja Minna Hinti tegevuse näitel” (juhendaja Katrin Kivimaa, retsensent Eda Tuulberg).

Aleksandr Tsapov, “Eesti kaasaegse kunsti kiirendatud rahvusvahelistumise perspektiiv koroonapidurduses” (juhendaja Maria-Kristiina Soomre, retsensent Maarin Ektermann).

17. augustil kaitsti KVIs veel kaks bakalaureusetööd:

Britten Piller, “Ökokunst ja Olafur Eliassoni “Ice Watch’i” ning George Steinmanni “Ruumi naasmise” analüüs” (juhendaja Katrin Frosch, retsensent Annika Toots).

Aleksander Metsamärt, “Teataja karikatuuride ideoloogiakriitiline analüüs” (juhendaja prof Krista Kodres, retsensent Andrus Laansalu).

 

19. juunil kaitsti KVIs kaks magistritööd:

Gerli Mägi, “Efemeerse kunstivormi jäljed. Stsenograafia jäädvustamise problemaatika Rahvusooper Estonia balleti „Kratt” näitel” (Traces of an Ephemeral Art Form. Problems of Recording Scenography through the example of the Ballet The Goblin in Estonian National Opera), juhendajad dr Anu Allas ja dr Liina Unt, retsensent dr Luule Epner, cum laude.

Stella Saarts, “Aktivistliku kunsti poliitiline potentsiaal Flo Kasearu ja Pärnu Naiste Tugikeskuse koostöös valminud projektide näitel” (Activist Art and its Political Potential: Flo Kasearu’s art projects made in collaboration with Pärnu Women’s Shelter), juhendaja Anders Härm, retsensent Ingrid Ruudi.

16. juunil kaitsti 7 magistritööd TLÜ TÜHI ja EKA KVI ühisel ingliskeelsel õppekaval “Kirjandus-, visuaalkultuuri- ja filmiteooria”.

Sally Anne Hanson, “Prosthetic Memory and Cultural Phenomena on Screen: How Reconstructed Disasters Provoke Emotive Response in the TV Series Chernobyl” (juhendaja Teet Teinemaa, retsensent Linda Kaljundi).

Maria del Mar Sanchez Bernal,”Cinematic Landscapes as Constructors and Disruptors of Societal Norms and Values: Case Studies of Roma (2018) and Güeros (2014)” (juhendaja Gregor Taul, retensent Raili Nugin), cum laude.

Monireh Sadat Razavi Ganji,”Toward a “Cultural Turn” in Adaptation Studies: A Methodological Framework for Studying Adaptation with a Focus on the Case of Dariush Mehrjui’s Pari” (juhendaja Daniele Monticelli, retsensent Teet Teinemaa), cum laude.

Jonna Marika Karvinen, “Creativity, Garfield and AI: Using AI to Enhance Our Understanding of Comics” (juhendaja Mari Laaniste, retsensent Raivo Kelomees), cum laude.

Kevin Loigu, “Re(-)presentation of Time, Memory, and Urban Space in Synecdoche, New York and The Truman Show as Critique of Mediatisation and Virtual Space in the Digital Age” (juhendaja Eneken Laanes, retsensent Henry John Mead).

Eva Johanna Mallene, “Elusive Eastern Europeans or Exotic Fools? The Portrayals of Estonians in Fictional Anglophone Film and TV Shows” (juhendaja Daniele Monticelli, retsensent Anneli Niinre).

Bernadette Ščasná, “”It’s a-Me, Another Bad Review!”: Assessing the Perceived Failure of the Video Game Adaptations Based on the Cinematic Adaptations of Super Mario Bros. and Max Payne” (juhendaja lektor Teet Teinemaa, retsensent Oliver Laas).

Raimond Merila, “One Piece Manga Fandom as a Participatory Culture: Reddit and YouTube Practices” (juhendaja Katrin Tiidenberg, retsensent Piret Viires).

Õnnitleme kõiki värskeid kraadiomanikke!

Jaga sõpradega:

Postitas Mari Laaniste
Viimati muudetud

Kunstiteadus ja visuaalkultuur