EKA tudengite kampaania “Märka hemofiiliahaiget” võidutses BalticBest 2022-l

"Märka hemofiiliahaiget" kampaania võidukas BalticBest2022-l
“Märka hemofiiliahaiget” sotsiaalkampaania, mis on sündinud EKA disain ja innovatsiooni visuaalse kommunikatsiooni üliõpilaste ja Eesti Hematoloogia Seltsi koostööna ning reklaamiagentuuri Tabasco kaasabil, saavutas BalticBest 2022, globaalsel väikeriikide reklaamkonkursil neljanda koha! 
Print Advertising – Kuld
Print Outdoor Craft – Kuld
Integrated Advertising – Hõbe
Outdoor/ambient advertising – lihtsalt tiitel
EKA poolne juhendaja: Kerstin Raidma
EKA Disain ja innovatsiooni visuaalse kommunikatsiooni üliõpilased: Mart Erman, Jakko Pitk, Karl Kristjan Kits, Inga Protassova, Kaspar Kallaste.
Copywriter: Tarmo Sikk
Varasemad kampaania kajastused EKA veebis:
Jaga sõpradega:

Postitas Andres Lõo
Viimati muudetud