Visuaalne kommunikatsioon

Visuaalsed avastused ja läbimõeldud tähendused

Eesti Kunstiakadeemia visuaalse kommunkatsiooni eriala õppekaval valmistatakse ette disainereid, kelle töö katab valdkonna laia spektri kogu ulatuses.

Õppeülesanded ühendavad endas traditsioonilised oskused innovaatiliste praktikatega ning annavad eksperimenteerivatele ideedele reaalsed ja toimivad väljundid.

Õpe annab oskuse orienteeruda erialases terminoloogias, teoorias, materjalides ja töövõtetes. Õppetöös luuakse visuaalseid identiteete, pakendeid, reklaamikampaaniaid ja brände.

Eriala uudsemates ainetes õpitakse visualiseerima andmeid, tutvutakse UX ja UI disainiga ning katsetatakse video ja 3D tehnoloogiatega.

Instagram: @eka_disain_ja_innovatsioon

Erialast

Visuaalse kommunikatsiooni erialase õppetöö käigus omandatakse graafilise kujunduse põhitõed ning õpitakse mõistma visuaalse kommunikatsiooni vormirikkust ning selles peituvaid seoseid ja tähendusi. Praktiliste harjutustena luuakse logosid, reklaamfotosid, reklaame, tüpograafilisi kompositsioone, plakateid, illustratsioone, lühianimatsioone ja teisi võimalikke visuaalse kommunikatsiooni väljundeid. Kompaktsete õpiprojektide formaadis tegeletakse pakendi, firmastiili, kasutajakogemuse ja -liidese ning reklaamikampaania disainiga.

Visuaalse kommunikatsiooni eriala lõpetanud oskavad genereerida ja arendada loomingulisi ideid, teha eksperimente, leida ebatavalisi lahendusi ning suudavad täita oma tööülesandeid loovalt ja professionaalselt nii iseseisvalt kui meeskonnas töötades.

 

Õppekava

Visuaalse kommunikatsiooni eriala kuulub disaini ja innovatsiooni õppekava alla, kus õppetöö toimub üle nädala sessioonidena.

Disaini ja innovatsiooni õppekava on sessioonõppe õppekava, mis on orienteeritud eelkõige inimestele, kes soovivad omandada bakalaureuse kraadi töö või pere kõrvalt või kes elavad Eesti kaugemates regioonides. Osakoormusega sessioonõpe annab võimaluse õpinguteks ka väljaspool Tallinna elavatele inimestele, kellel päevase õppevormiga auditoorses õppetöös osalemine on raskendatud.

Erialaõppe eesmärk on tagada võimalused kvaliteetse visuaalse kommunikatsiooni alase akadeemilise kõrghariduse omandamiseks, mis haakuks nii Eesti kui rahvusvahelise kõrgharidussüsteemi põhimõtete ja tööturu nõudlusega, ning luua eeldused õppija erialaste ja sotsiaalsete pädevuste kujunemiseks, toetades professionaalsete oskuste, teadmiste ja hoiakute kujunemist töötamaks visuaalse kommunikatsiooni valdkonnas nii üksi kui meeskonnas. Luuakse eeldused õpingute jätkamiseks magistriõppes nii Eestis kui välismaal.

 

Kellena saab töötada?

Visuaalse kommunikatsiooni eriala lõpetaja saab tööd brändiagentuurides, disainibüroodes ning in-
house disainerina start-up tiimides või meediaväljaannetes.
Omandatu annab oskused ja julguse ka
enda stuudio loomiseks või vabakutselisena projektipõhiselt töötamiseks.

 

Daniil-Petunov_plakat_juhendaja-Prunsvelt-441x600
KK_Alisa_Erin5-862x600
KK_LIINA_ROHTLAAN2-1287x600
Märgigraafika-3-262x600
MG_märgigraafika-897x600
Pages-from-gertu_kallas_portfoolio_presentatsioon-576x600
Pages-from-Portfoolio_Margarita-5-853x600
Pakend-mikk-teng-706x600
Portfoolio_Margarita-kalender-1153x600
siiditrükk-k18-441x600
Siiditrykk-900x600
KK_Kristi-Marmor1-853x600
TechDay-kujundustööd-Juulia-Juhkam-917x600
tüpograafia_Margarita-3-847x600

Uudised ja sündmused

www.tonutunnel.com

Sisseastumisavaldusi EKAsse saab juba nüüd anda

Alates 1. veebruarist saab esitada sisseastumisavaldusi Eesti Kunstiakadeemia kõikidele õppekavadele. Vastuvõtuperioodi varasem algus lihtsustab sisseastumise süsteemi, sest nüüdsest algab vastuvõtt kõikidele õppekavadele ühel päeval. Erinevad on vaid avalduste esitamise tähtajad – rahvusvahelistele magistriõppekavadele saab avaldusi esitada 6. märtsini, doktoriõppesse 31. märtsini ning ...
design showcase 2023 lastekodu projekt

EKA disain ja innovatsiooni tudengite koostöö Tallinna Lastekoduga

Sel aastal taas toimunud LAETUS koostööprogrammis võtsid osa ka EKA disain ja innovatsiooni õppekava tudengid. Programmi raames tudengite ja Tallinna Lastekodu vahelises koostöös olid lahendatud korraga kaks ülesannet - loodud teekonna disaini kontseptsioon koos viidasüsteemide ja majajuhiga ning loodud uued ideed, kuidas Tallinna Lastekodu äsja renoveeritud hoone kodusemaks ja hubasemaks ...
Tabasco ja EKA tudengite töö Verised näpujäljed

EKA meediagraafika tudengite koostöökampaania võitis taas 

Agentuuri Tabasco, Eesti Hematoloogide Seltsi ja Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika tudengitega koostöös sündinud kampaania "Märka hemofiiliahaiget" võitis tänavusel Epica Awardsil pronksmedali Print Craft kategoorias, olles ainuke kampaania Eestist, mis nii kaugele jõudis. Loe pikemalt   Kampaania on varem võidukas olnud BaltiBest2022-il  “Märka hemofiiliahaiget” kampaania oli võidukas ka  ...
BalticBest2022

EKA tudengite kampaania “Märka hemofiiliahaiget” võidutses BalticBest 2022-l

"Märka hemofiiliahaiget" sotsiaalkampaania, mis on sündinud EKA disain ja innovatsiooni visuaalse kommunikatsiooni üliõpilaste ja Eesti Hematoloogia Seltsi koostööna ning reklaamiagentuuri Tabasco kaasabil, saavutas BalticBest 2022, globaalsel väikeriikide reklaamkonkursil neljanda koha! Print Advertising - Kuld Print Outdoor Craft - Kuld Integrated Advertising - Hõbe Outdoor/ambient ...

Täiendav vastuvõtt DISAIN JA INNOVATSIOON sessioonõppekavale kestab kuni 10.08.

Eesti Kunstiakadeemia kuulutab välja täiendava vastuvõtu tasulisele bakalaureusetaseme sessioonõppekavale Disain ja innovatsioon. Õppekava kahele erialale - toote- ja keskkonnadisain ning visuaalne kommunikatsioon - saab kandideeridaSAISiskuni 10. augustini. Sisseastumiskatsed (eksam ja vestlus) toimuvad 12. augustil algusega kell 11:00 EKAs, Põhja pst 7. Disaini ja innovatsiooni ...
Märka hemofiiliahaiget

Disaini ja innovatsiooni tudengid Kuldmunal võidukad

EKA Disain ja innovatsioon õppekava visuaalse kommunikatsiooni suuna (end. nimega meediagraafika) 2021. aasta lennu tudengid võidutsesid tänavusel reklaamiauhindadefestivalil Kuldmuna kampaaniaga “Märka hemofiiliahaiget”.   Projekt sündis EKA ja Eesti Hematoloogide Seltsi koostööna ning reklaamiagenturi Tabasco kaasabil. Teavituskampaania pööras tähelepanu pärilikule verehaigusele hemofiilia. ...

Kontaktid

Ionel Lehari 2019

Ionel Lehari

Visuaalse kommunikatsiooni erialajuht, külalisdotsent

+372 626 7103

ionel.lehari@artun.ee
sigrid-pavel2

Sigrid Pavel

Õppekoordinaator (Study coordinator)

+372 626 7103

sigrid.pavel@artun.ee