Uudised

_MG_0720

Fotograafia eelakadeemia

Fotograafia eelakadeemia on mõeldud noortele vanuses 16 kuni 26, kes soovivad astuda fotograafia eriala bakalaureuseõppesse. Kursus annab ...
Screenshot-2024-10-31-at-20.10.58-aspect-ratio-1080-1080

Kujutamisoskuste eelakadeemia 1: baasoskused

Kursus on mõeldud kunstiülikooli sisseastujale, kes soovib arendada visuaalset kujutamist ja mitmekesistada oma tehnilisi oskusi. EKA ...
_MG_0988

Kujutamisoskuste eelakadeemia: käekiri ja stiil

EKA õppejõudude, tudengite ja vilistlaste juhendamisel arendatakse kujutamisoskuseid – vorm, maalimine, joonistamine. Õpitud oskused tulevad ...
_MG_2280

Portfoolio eelakadeemia

KURSUS ON TÄITUNUD! Paljudel Eesti Kunstiakadeemia erialadele astumiseks tuleb esitada portfoolio. Kursus on pühendatud oma digitaalse loovtööde ...
_MG_1920

Vabade kunstide eelakadeemia

Kursus on mõeldud noortele vanuses 16 kuni 26, kes soovivad astuda mõnele vabade kunstide teaduskonna bakalaureuseõppekavale – maal, graafika, ...
Veebikursus-Sisseastumisportfoolio-loomine-aspect-ratio-1920-1080-2048x1152

Portfoolio loomise e-kursus

KURSUS ON TÄITUNUD! Kursusel koostame digitaalse loovtööde portfoolio pdf-formaadis, mis vastab EKA erinevate erialade sisseastumisportfoolio ...
pexels-karolina-grabowska-4219614

Kavandist teoseni. Gobelään, rüiu ja tikand

KURSUS ON TÄITUNUD! Kavandist teoseni on kursus, mille käigus õpivad osalejad erinevaid tekstiilikunstile omaseid tehnikaid ning arendavad oma ...
info-visualiseerimise-alused-suur

Info visualiseerimise alused

KURSUS ON TÄITUNUD! Info visualiseerimine on lühikursus, mille eesmärgiks on arendada osaleja oskust mõtestatul viisil infot uurida, mõista ja ...
t6lkija

Digitaalse illustratsiooni intensiivkursus

KURSUS ON TÄITUNUD! Praktiline illustratsioonikursus pakub sissevaadet tänapäevase visuaalkultuuri virvarri, kus pilte joonistatakse digitaalselt ...
Sots_meedia_reklaamide loomine

Sotsiaalmeedia reklaamide disainimise põhialused

Sotsiaalmeedia reklaamid on tänapäeva turunduses hädavajalik tööriist, sest need võimaldavad ettevõtetel jõuda sihtgruppideni ning suurendada ...