Avatud Akadeemia kursused

14.04.2018

Kunstilaupäevak. Infograafika kujundamine

infograafika2

Kursusel vaadatakse infograafika parimaid näiteid ja jagatakse praktilist nõu nende teostuseks. Päeva jooksul lahendatakse üks lihtsam ja üks keerukam infograafiline ülesanne, mille käigus harjutatakse Adobe Illustratori töövahendite kasutamist. Illustratori töövõtteid õpitakse kombineerima loomingulisemate diagrammide disainimiseks.

Esimene ülesanne kujutab endast vektorjoonistuse tehnikate kordamist ja Illustratori graafikute töövahendi kasutamist. Teine ülesanne eeldab rohkem analüüsi ja loomingulisust, et leida informatiivne ja visuaalne tervik.

I osa

  • Infograafika lihtsamad näited: tulp-, joon- ja sektordiagramm
  • Sissejuhatavas loengus vaadatakse näiteid, et teada saada, millist diagrammitüüpi kasutada, kuidas leida sobivad värvid ja mida pidada silmas tüpograafia valikul
  • Õpitakse Illustratori peamisi töövõtteid, mida läheb vaja ülesannete lahendamiseks: graafikute töövahend, värvipaleti loomise abivahendid, andmefailide kasutamine ning illustratsiooni või ikoonide lisamine graafiku disainiks

II osa

  • Kahe-kolmeliikmelistes rühmades teostatakse keerukam infograafika ülesanne
  • Ülesande lahendamiseks tuleb leida teemaga sobivaid pildivasteid
  • Ülesande teema võivad osalejad ise valida

Ajakava

11.00–13.15       Sissejuhatus ja iseseisev töö

13.15–14.00       Lõunapaus

14.00–16.15       Rühmatöö

 

Juhendaja: Maris Lindoja, EKA interdistsiplinaarse multimeedia magistrer 2002. 30 aastat kogemust graafilise disainerina ja üle 20 aasta arvutigraafikuna. Eesti Kunstiakadeemias on ta seitse aastat õpetanud kasutama erinevaid graafikaprogramme ja juhendanud disainikursuseid.

Maris: „Disainerina tegelen logode, märgigraafika, vektorillustratsiooni ja trükiste disainiga. Minu kursuste ülesehitus ja ülesanded põhinevad pikaaegsel praktikal: õpetan seda, kuidas olen ise programme omandanud ja kuidas kasutan neid igapäevatöös.“

 

Aeg: 14. aprillil 2018 kell 11–16.15 (kl 13.15–14 lõunapaus)

Koht: Ruum 544, Estonia pst. 7, Tallinn

Maht: 6 akadeemilist tundi

Hind: 65 eurot

Registreerumine vormi kaudu SIIT

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

 

Eesti kunstiakadeemia täienduskoolitused on olnud suunatud pikematele kursustele ning oskuste kujunemisele. Sel aastal oleme loonud uue võimaluse neile, kellel pole võimalik osaleda pikematel kursustel, aga kes siiski soovivad mõista kunsti-arhitektuuri ja disaini valdkonna arenguid, saada teadmisi ja oskusi ning saada osa kunstiakadeemia juhendajate toest.

Kunstilaupäevakud saavad toimuma üldjuhul kuu kolmandal laupäeval.

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Kunstilaupäevak. Infograafika kujundamine

Laupäev 14 aprill, 2018

infograafika2

Kursusel vaadatakse infograafika parimaid näiteid ja jagatakse praktilist nõu nende teostuseks. Päeva jooksul lahendatakse üks lihtsam ja üks keerukam infograafiline ülesanne, mille käigus harjutatakse Adobe Illustratori töövahendite kasutamist. Illustratori töövõtteid õpitakse kombineerima loomingulisemate diagrammide disainimiseks.

Esimene ülesanne kujutab endast vektorjoonistuse tehnikate kordamist ja Illustratori graafikute töövahendi kasutamist. Teine ülesanne eeldab rohkem analüüsi ja loomingulisust, et leida informatiivne ja visuaalne tervik.

I osa

  • Infograafika lihtsamad näited: tulp-, joon- ja sektordiagramm
  • Sissejuhatavas loengus vaadatakse näiteid, et teada saada, millist diagrammitüüpi kasutada, kuidas leida sobivad värvid ja mida pidada silmas tüpograafia valikul
  • Õpitakse Illustratori peamisi töövõtteid, mida läheb vaja ülesannete lahendamiseks: graafikute töövahend, värvipaleti loomise abivahendid, andmefailide kasutamine ning illustratsiooni või ikoonide lisamine graafiku disainiks

II osa

  • Kahe-kolmeliikmelistes rühmades teostatakse keerukam infograafika ülesanne
  • Ülesande lahendamiseks tuleb leida teemaga sobivaid pildivasteid
  • Ülesande teema võivad osalejad ise valida

Ajakava

11.00–13.15       Sissejuhatus ja iseseisev töö

13.15–14.00       Lõunapaus

14.00–16.15       Rühmatöö

 

Juhendaja: Maris Lindoja, EKA interdistsiplinaarse multimeedia magistrer 2002. 30 aastat kogemust graafilise disainerina ja üle 20 aasta arvutigraafikuna. Eesti Kunstiakadeemias on ta seitse aastat õpetanud kasutama erinevaid graafikaprogramme ja juhendanud disainikursuseid.

Maris: „Disainerina tegelen logode, märgigraafika, vektorillustratsiooni ja trükiste disainiga. Minu kursuste ülesehitus ja ülesanded põhinevad pikaaegsel praktikal: õpetan seda, kuidas olen ise programme omandanud ja kuidas kasutan neid igapäevatöös.“

 

Aeg: 14. aprillil 2018 kell 11–16.15 (kl 13.15–14 lõunapaus)

Koht: Ruum 544, Estonia pst. 7, Tallinn

Maht: 6 akadeemilist tundi

Hind: 65 eurot

Registreerumine vormi kaudu SIIT

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

 

Eesti kunstiakadeemia täienduskoolitused on olnud suunatud pikematele kursustele ning oskuste kujunemisele. Sel aastal oleme loonud uue võimaluse neile, kellel pole võimalik osaleda pikematel kursustel, aga kes siiski soovivad mõista kunsti-arhitektuuri ja disaini valdkonna arenguid, saada teadmisi ja oskusi ning saada osa kunstiakadeemia juhendajate toest.

Kunstilaupäevakud saavad toimuma üldjuhul kuu kolmandal laupäeval.

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

14.04.2018

Kunstilaupäevak. Stuudiofoto töötuba

Terje_1-3_800x800_acf_cropped
Terje_1_600x300_acf_cropped

NB! Grupp on täitunud.

Seekordne laupäevak viib meid fotostuudiosse, et õppida seal pildistamisnippe. Kursus sobib suurepäraselt inimesele, kes soovib saada teadmisi selle kohta, kuidas pildistada stuudiovalgusega.

Pildistame modelli ja tema seljas olevaid disainerrõivad. Vaatame, kuidas tuua esile toode, mille on disainer loonud. Saame teada, kuidas pildistada parima tulemuse nimel stuudiovälkudega, ja kasutame erinevaid valgusskeeme.

Nagu ikka, on meie koolituse õhkkond loomulikult vaba ja sundimatu. Kavas on pildistada ja saada uusi teadmisi, peale selle räägime ka muud fotojuttu ja tunneme end hästi.

Vajalik töövahend on fotokaamera. Palume osalejal enne koolitust teada anda, millist kaamerat ja objektiivi ta kasutab.

Koolituse läbinu teab, kuidas stuudios pildistades

  • luua erinevaid valgusskeeme
  • kasutada stuudiovälke
  • jälgida ja suunata modelli pildistamise ajal
  • luua valguse abil imeline stuudiofoto

Töötoa lõpetanud teevad oma stuudiofotodest galerii. Parimat fotod pannakse vaatamiseks üles ka Facebooki.

Ajakava

11.00–13.15

13.15–14.00       Lõunapaus

14.00–16.15

 

Juhendaja Terje Atonen on andekas fotograaf, kes juhuse tahtel alustas ligikaudu 20 aastat tagasi pildistamist ja leidis selles oma kutsumuse. Ta pildistab nii, et esile tuleb parem ja ilusam, olgu see siis loodus või inimesed. Terje soov on näidata oma tööde kaudu alati ilu. Tal on olnud kolm isikunäitust, viimane neist, „Kummardus Eesti mehele“, toimus tuurina Eesti linnades 2017. aasta septembris. Vaata ka Terje Facebooki-lehte: https://www.facebook.com/Fotomood.

Aeg: 14. aprillil 2018 kell 11–16.15 (kl 13.15–14 lõunapaus)

Koht: Fotostuudio, Tallinn

Maht: 6 akadeemilist tundi

Hind: 65 eurot

Õppekavarühm: kujutav kunst ja kunstiteadus

 

 

Eesti kunstiakadeemia täienduskoolitused on olnud suunatud pikematele kursustele ning oskuste kujunemisele. Sel aastal oleme loonud uue võimaluse neile, kellel pole võimalik osaleda pikematel kursustel, aga kes siiski soovivad mõista kunsti-arhitektuuri ja disaini valdkonna arenguid, saada teadmisi ja oskusi ning saada osa kunstiakadeemia juhendajate toest.

Kunstilaupäevakud saavad toimuma üldjuhul kuu kolmandal laupäeval.

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Kunstilaupäevak. Stuudiofoto töötuba

Laupäev 14 aprill, 2018

Terje_1-3_800x800_acf_cropped
Terje_1_600x300_acf_cropped

NB! Grupp on täitunud.

Seekordne laupäevak viib meid fotostuudiosse, et õppida seal pildistamisnippe. Kursus sobib suurepäraselt inimesele, kes soovib saada teadmisi selle kohta, kuidas pildistada stuudiovalgusega.

Pildistame modelli ja tema seljas olevaid disainerrõivad. Vaatame, kuidas tuua esile toode, mille on disainer loonud. Saame teada, kuidas pildistada parima tulemuse nimel stuudiovälkudega, ja kasutame erinevaid valgusskeeme.

Nagu ikka, on meie koolituse õhkkond loomulikult vaba ja sundimatu. Kavas on pildistada ja saada uusi teadmisi, peale selle räägime ka muud fotojuttu ja tunneme end hästi.

Vajalik töövahend on fotokaamera. Palume osalejal enne koolitust teada anda, millist kaamerat ja objektiivi ta kasutab.

Koolituse läbinu teab, kuidas stuudios pildistades

  • luua erinevaid valgusskeeme
  • kasutada stuudiovälke
  • jälgida ja suunata modelli pildistamise ajal
  • luua valguse abil imeline stuudiofoto

Töötoa lõpetanud teevad oma stuudiofotodest galerii. Parimat fotod pannakse vaatamiseks üles ka Facebooki.

Ajakava

11.00–13.15

13.15–14.00       Lõunapaus

14.00–16.15

 

Juhendaja Terje Atonen on andekas fotograaf, kes juhuse tahtel alustas ligikaudu 20 aastat tagasi pildistamist ja leidis selles oma kutsumuse. Ta pildistab nii, et esile tuleb parem ja ilusam, olgu see siis loodus või inimesed. Terje soov on näidata oma tööde kaudu alati ilu. Tal on olnud kolm isikunäitust, viimane neist, „Kummardus Eesti mehele“, toimus tuurina Eesti linnades 2017. aasta septembris. Vaata ka Terje Facebooki-lehte: https://www.facebook.com/Fotomood.

Aeg: 14. aprillil 2018 kell 11–16.15 (kl 13.15–14 lõunapaus)

Koht: Fotostuudio, Tallinn

Maht: 6 akadeemilist tundi

Hind: 65 eurot

Õppekavarühm: kujutav kunst ja kunstiteadus

 

 

Eesti kunstiakadeemia täienduskoolitused on olnud suunatud pikematele kursustele ning oskuste kujunemisele. Sel aastal oleme loonud uue võimaluse neile, kellel pole võimalik osaleda pikematel kursustel, aga kes siiski soovivad mõista kunsti-arhitektuuri ja disaini valdkonna arenguid, saada teadmisi ja oskusi ning saada osa kunstiakadeemia juhendajate toest.

Kunstilaupäevakud saavad toimuma üldjuhul kuu kolmandal laupäeval.

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

03.05.2018

Kuidas tulla toime pingeliste situatsioonidega õppes? Hea õpetamise seminar

Kõigil õppejõududel on tulnud ette, et õppes kujuneb pingeline olukord – arvamuste erinevus õppetööd või selle tulemuste hindamist puudutavates küsimustes, mis võib minna teravaks ning mida on keeruline omapead lahendada jne.

Seminaril analüüsitaksegi juhtumeid EKA õppejõudude praktikast ja seda, kuidas keegi on olukorraga toime tulnud.

Oma keerulise juhtumi kokkuvõtte võib ka osaleja saata enne seminari Kaia-Leena Pinole.

 

Seminari juhivad täiskasvanute koolitaja ja suhtlemistreener Kadri Kõiv (MBA) ning EKA psühholoog Kaia-Leena Pino.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Registreerimine on lõppenud.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Kuidas tulla toime pingeliste situatsioonidega õppes? Hea õpetamise seminar

Neljapäev 03 mai, 2018

Kõigil õppejõududel on tulnud ette, et õppes kujuneb pingeline olukord – arvamuste erinevus õppetööd või selle tulemuste hindamist puudutavates küsimustes, mis võib minna teravaks ning mida on keeruline omapead lahendada jne.

Seminaril analüüsitaksegi juhtumeid EKA õppejõudude praktikast ja seda, kuidas keegi on olukorraga toime tulnud.

Oma keerulise juhtumi kokkuvõtte võib ka osaleja saata enne seminari Kaia-Leena Pinole.

 

Seminari juhivad täiskasvanute koolitaja ja suhtlemistreener Kadri Kõiv (MBA) ning EKA psühholoog Kaia-Leena Pino.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Registreerimine on lõppenud.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

26.04.2018

Kuidas rakendada grupitööd? Hea õpetamise seminar

Anu sarv2
eik hermann

Üliõpilased pingutamas ühise eesmärgi nimel, kirglikud (aga konstruktiivsed!) arutelud, õhk on sünergiast paks, silmad säravad, õppejõud naeratavad õnnelikult … Kuidas selle ilupildini jõuda? Seminaris arutatakse võimalusi, kuidas panna üliõpilasi kollektiivselt tööle ja neid protsessi käigus toetada, millised võivad olla takistused, mis grupitöid pidurdavad. Oma kogemust, kuidas ehitada ülemajalisi massiloenguid üles grupitöö erinevaid lähenemisi kasutades, jagab filosoof Eik Hermann.

  

Seminaris panustavad Tartu Ülikooli õpetamisoskuste arendamise konsultant Anu Sarv (semiootika ja kultuuriteooria PhD) ning kunstiteaduse ja visuaalkultuuri osakonna lektor Eik Hermann (MA).

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 20. aprilliks.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Kuidas rakendada grupitööd? Hea õpetamise seminar

Neljapäev 26 aprill, 2018

Anu sarv2
eik hermann

Üliõpilased pingutamas ühise eesmärgi nimel, kirglikud (aga konstruktiivsed!) arutelud, õhk on sünergiast paks, silmad säravad, õppejõud naeratavad õnnelikult … Kuidas selle ilupildini jõuda? Seminaris arutatakse võimalusi, kuidas panna üliõpilasi kollektiivselt tööle ja neid protsessi käigus toetada, millised võivad olla takistused, mis grupitöid pidurdavad. Oma kogemust, kuidas ehitada ülemajalisi massiloenguid üles grupitöö erinevaid lähenemisi kasutades, jagab filosoof Eik Hermann.

  

Seminaris panustavad Tartu Ülikooli õpetamisoskuste arendamise konsultant Anu Sarv (semiootika ja kultuuriteooria PhD) ning kunstiteaduse ja visuaalkultuuri osakonna lektor Eik Hermann (MA).

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 20. aprilliks.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

28.03.2018

Suured küsimused ehk kuidas teha õppekava turundust ja kommunikatsiooni? Hea õpetamise seminar

290817_leiaomatee_artun_banner

Millised sõnumid EKAs õppimisest levivad? Milline on EKA maine?

Kuidas leida sisseastujaid? Kuidas turundatakse EKAt ja õppekava?

Kuidas olla oma õppekavaga meedias nähtav? Mille kaudu saame teha ennast mõistetavaks?

Seminaris vaatame õppejõu ja õppekava juhi vaatenurgast EKA ja õppekava kommunikatsiooni ja turunduse temaatikale. Olge kohal!

  

Seminari panustavad kommunikatsioonistrateeg, filmikriitik ja -režissöör Ilmar Raag (MA Ohio ülikool) ja EKA kommunikatsioonijuht Solveig Jahnke (MA Asbury ülikool) jt.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 20. märtsiks.

NB!  28. märtsi seminar toimub erandkorras kl 14-17!

Seminar toimub Suur Kloostri 11, ruumis S-103.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

 

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Suured küsimused ehk kuidas teha õppekava turundust ja kommunikatsiooni? Hea õpetamise seminar

Kolmapäev 28 märts, 2018

290817_leiaomatee_artun_banner

Millised sõnumid EKAs õppimisest levivad? Milline on EKA maine?

Kuidas leida sisseastujaid? Kuidas turundatakse EKAt ja õppekava?

Kuidas olla oma õppekavaga meedias nähtav? Mille kaudu saame teha ennast mõistetavaks?

Seminaris vaatame õppejõu ja õppekava juhi vaatenurgast EKA ja õppekava kommunikatsiooni ja turunduse temaatikale. Olge kohal!

  

Seminari panustavad kommunikatsioonistrateeg, filmikriitik ja -režissöör Ilmar Raag (MA Ohio ülikool) ja EKA kommunikatsioonijuht Solveig Jahnke (MA Asbury ülikool) jt.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 20. märtsiks.

NB!  28. märtsi seminar toimub erandkorras kl 14-17!

Seminar toimub Suur Kloostri 11, ruumis S-103.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta.

EKA hea õpetamise seminarid toimuvad “EKA LOOVKÄRG – Eesti visuaal- ja ruumikultuuri õppe- ja teaduskeskus” projekti raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

 

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

10.03.2018 — 05.05.2018

Disaini eelakadeemia sisseastujale. Erialaosakondade õpitoad

20180124-0080_600x300_acf_cropped

Disaini eelakadeemia disainiteaduskonna osakondades. Erialaosakondades tekib eelakadeemias osalejal selgem arusaam eriala olemusest ja haridusest ehk sellest, kelleks õpitakse ja kuidas valitud eriala teadmisi ja oskusi tänapäeval rakendatakse. Samuti saavad osalejad teavet EKA sisseastumiseksamite ja edasiõppimisvõimaluste kohta.

Õpituba kestab laupäeviti kl 10–17, kokku 8 akadeemilist tundi.

Õpitoad toimuvad:

  • Keraamika, 10. märts
  • Moedisain, 17. märts
  • Tootedisain, 24. märts
  • Tekstiilidisain, 7. aprill
  • Nahakunst, aksessuaari- ja köitedisain, 14. aprill
  • Ehte- ja sepakunst, 21. aprill
  • Klaasikunst ja -disain, 28. aprill
  • Graafiline disain, 5. mai

HIND: 40 eurot kord, alla 21aastastele 25 eurot kord

Loe lähemalt SIIT

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Disaini eelakadeemia sisseastujale. Erialaosakondade õpitoad

Laupäev 10 märts, 2018 — Laupäev 05 mai, 2018

20180124-0080_600x300_acf_cropped

Disaini eelakadeemia disainiteaduskonna osakondades. Erialaosakondades tekib eelakadeemias osalejal selgem arusaam eriala olemusest ja haridusest ehk sellest, kelleks õpitakse ja kuidas valitud eriala teadmisi ja oskusi tänapäeval rakendatakse. Samuti saavad osalejad teavet EKA sisseastumiseksamite ja edasiõppimisvõimaluste kohta.

Õpituba kestab laupäeviti kl 10–17, kokku 8 akadeemilist tundi.

Õpitoad toimuvad:

  • Keraamika, 10. märts
  • Moedisain, 17. märts
  • Tootedisain, 24. märts
  • Tekstiilidisain, 7. aprill
  • Nahakunst, aksessuaari- ja köitedisain, 14. aprill
  • Ehte- ja sepakunst, 21. aprill
  • Klaasikunst ja -disain, 28. aprill
  • Graafiline disain, 5. mai

HIND: 40 eurot kord, alla 21aastastele 25 eurot kord

Loe lähemalt SIIT

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

28.05.2018 — 30.05.2018

Luxury and Fashion Study Trip to London

London_r_
London_r__800x800_acf_cropped
London_r__600x300_acf_cropped

NB! Valides registreerimisvormis kaks kursust: Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London, on hinnasoodustus 25% (kokku 450 eurot).

Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

 

When participating in both courses of Miguel Martins you will get a price discount of 25%.

NB! Transpordi, ööbimise, toidu ja muuseumipiletid maksab ja organiseerib osaleja. Transportation, accommodation, museum tickets etc are paid by the participant.

London is officially the world’s top destination for luxury retail! With 20 million international overnight visitors and 5000 high net worth individuals London is the No 1 Global Luxury Retail City according to Savills’. More luxury retailers opened stores in London (41) than any other city in 2016. Luxury German brand Philipp Plein opened its first UK flagship on New Bond Street, which is also home to Moncler’s new three-storey premises.

London’s West End retail district, which is composed around Bond Street, Oxford Street and Regent Street is one of the most successful in the world, with an annual turnover of over £8.8bn. This is expected to grow by about 27 percent to around £11.3bn by 2020. Worldwide, the global retail sales of luxury goods is expected to hit $433.9bn worldwide.

Insider Trends’ top 50 world’s most luxurious retail spaces for best-in-class examples of premium store design, and exemplary customer service lists 16 London addresses, including Louis Vuitton, Alfred Dunhill’s Bourdon House, Hermes, Space NK, Burberry, and Hedonism Wines.

London boroughs are famous all over the world. Who does not want to visit Mayfair, Belgravia, Knightsbridge, Chelsea, Kensington, Marylebone, Soho, St James or Fitzrovia?

The study trip will include visits to some of the following (to be discussed with participants before the trip while Miguel Martins is in Estonia)

Planned schedule for the Study Trip (could be changed after meeting with Miguel Martins in Tallinn)

28.05.18

10.00 – 12.00 Victoria & Albert Museum, the world’s leading museum of art and design plus possibility to visit the exhibition “Fashioned from Nature”, the first UK exhibition to explore the complex relationship between fashion and nature from 1600 to the present day. Ticket £12.00

https://www.vam.ac.uk/exhibitions/fashioned-from-nature

12.00 – 14.00 Visit to Kensington Gardens + lunch break

14.00 – 16.00 Harrods Department Store https://www.harrods.com/en-gb/designers/harrods-of-london + Harvey Nichols https://www.harveynichols.com/

16.00 – 17.00 Sloane Street boutiques

17.00 – 18.00 Saatchi Gallery http://www.saatchigallery.com/

18.00 – 19.00 Iconic Peter Jones Department Store and King’s Road – associated with 1960s style, and fashion figures such as Mary Quant and Vivienne Westwood

19:00 Drinks at the Bluebird Chelsea https://www.bluebird-restaurant.co.uk/at/

or

16.00 – 18.00 The Design Museum, the exhibition “Azzedine Alaia: the Couturier” (ticket £16.00), celebrates the timeless beauty of the female form with thirty-five years of haute couture from Azzedine Alaïa, and discover the mastery of cut, tailoring, fit, innovative form and materials behind the designer’s unique creations.

https://designmuseum.org/exhibitions

18.00 – 19.00 visit to Holland Park and it’s beautiful Japanese garden

19:00 Dinner at Whole Foods Market – Eco-minded chain with natural & organic grocery items, High Street Kensington

29.05.18

10.00 – 12.00 National Gallery, the exhibition “Monet & Architecture” https:// www.nationalgallery.org.uk/whats-on/exhibitions/the-credit-suisse-exhibition-monet-architecture

12.00 – 13.00 Dover Street Market www.doverstreetmarket.com (Department store created by Rei Kawakubo) https://en.wikipedia.org/wiki/Rei_Kawakubo

13.00 – 14.00 Leicester Square and visit to Lego Store https://www.lego.com/en-gb/stores/store-experience and M&Ms world https://www.mmsworld.com/

14.00 – 15.00 Lunch Break

15.00 – 19.00 Piccadilly Circus, Regent Street (visit to Hamleys the largest toy store in the world), Oxford Street (street of the department stores), the most famous is Selfridge www.selfridges.com/US/en/features/info/stores/london

30.05.18 

10.00 – 13.00 Tower of London, Tower Bridge, Fashion and Textile Museum (created by Sandra Rhodes), the exhibition “Orla Kiely: A life in Pattern” (ticket £9.90 ) http://www.ftmlondon.org/ftm-exhibitions/orla-kiely-life-in-pattern/

White Cube http://whitecube.com, Borough market, Shakespeare’s Globe Theater

13.00 – 14.00 Lunch Break

14.00 – 15.00 Covent Garden,

15.00 – 19.00 Luxury streets (Bond Street, Mount Street, Burlington Arcade, Saville Road), Fortnum & Mason department store, Liberty Department Store, Carnaby Street

19:00 – Goodbye dinner at Kingly Court

 

Museums
The Design Museum (free, tickets can be bought for the temporary exhibitions). The mission of the Design Museum is to promote the importance of design in our daily lives. The collection shows the history of modern design and how the current designs and technologies influence the future. In May the museum will be showing:
Hope to Nope: Graphics and Politics 2008-2018. Discover how graphic design has played a pivotal role in dictating and reacting to the major political moments of our times. (£)
Azzedine Alaïa: The Couturier. Celebrate the timeless beauty of the female form with thirty-five years of haute couture from Azzedine Alaïa, and discover the mastery of cut, tailoring, fit, innovative form and materials behind the designer’s unique creations. (£)
LOEWE Craft Prize 2018. In 2016, the LOEWE FOUNDATION launched the international annual LOEWE Craft Prize to showcase and celebrate newness, excellence and artistic merit in modern craftsmanship. (free)

Fashion and Textiles Museum(£9.90). Founded by Iconic British designer Zandra Rhodes is a cutting edge centre for fashion, textiles and jewellery. The Museum does not have a permanent display, and instead offers one focussed temporary exhibition every three months. Suggested visit time 45 minutes to an hour. The exhibition in May in on British designer Orla Kiely. Her stylized graphic patterns are innovative, influential and instantly recognisable. Featuring over 150 patterns and products, as well as collaborations with photographers, film directors and architects, Orla Kiely: A Life in Pattern emphasises the role of ornament and colour in our everyday lives. Highlights include the original paper sketches for the trademark ‘Stem’ graphic, created in the 1990s, which has evolved to feature on everything from mugs and dresses to notebooks and even cars, plus prototypes for her early signature bags and the evolution of the iconic ‘Pear’ and ‘Flower’ designs. With unique access to the company archives, the exhibition offers a privileged insight into the designer’s world – how she works, what has inspired her, and why her facility with pattern has produced designs that have resonated around the world.

V&A Museum(free). The V&A Museum, named after Queen Victoria and Prince Albert, is the world’s largest leading museum dedicated to decorative arts and design. The museum offers a permanent collection of over 2 million objects which date back thousands of years, illustrating the timeline of human creativity. The inspiring collections are spread across seven floors and are organised by five major themes: Asia, Europe, Materials & Techniques, Modern and finally, Exhibition.

Markets. Camdem, Old Spitafields, Covent Garden, The Royal Exchange, Dover Street Market, Carnaby Street

Arcades. Piccadily, Burlington, Royal, Royal Opera, Princes

Department Stores. Harrods, Liberty, Fortnum & Mason, Harvey Nichols, Selfridges, Fenwick

The Tailors. Saville Road, Jermyn Street

The Luxury Boutiques. Sloane Street, Mount Street, King’s Road, Bond Street, Conduit Street, Red Church Street, Bruton Street, Duke Street

The mammoths. Regent Street – 1.3 km long, home to Hamleys (founded in 1760 and currently the largest toy store in the world) and more than 50 womenswear stores, including AllSaints, Anthropologie, Barbour, Burberry, Calvin Klein, Coach, Cos, Desigual, Gant, Gap, Guess, H&M, Hollister, Hugo Boss, J. Crew, Juicy Couture, Karen Millen, Karl Lagerfeld, Kate Spade, Lacoste, Levi’s, Mango, Massimo Dutti, Michael Kors, Mulberry, Polo Ralph Lauren, Superdry, Ted Baker, Tommy Hilfiger, Tory Burch, Uniqlo, United Colours of Benetton, Zara, And Other Stories, 7 FOR ALL MANKIND

Oxford Street – 1.9 km long, 300 shops and 200 million visitors a year.

Evenings are free allowing you to enjoy one of London’s 230 theatres, 170 museums, 100 cinemas, 350 live music venues or 7000 pubs.

Juhendaja/Lecturer: Miguel Martins, University for Creative Arts. Miguel Martins leads BA (Hons) Fashion Buying Retail Management course at UCA Rochester, where he teaches retailing, marketing and strategy. http://www.uca.ac.uk/staff-profiles/miguel-martins/

Date, time and place of the course: On 28, 29, 30 May 2018 in London
Volume of the course: three days (18 contact hours)

Price: 300 euros (The price includes the Study Trip to London).

The total price for “Luxury and Fashion Study Trip to London” and “Luxury Brand Management” is 450 euros.

“Luxury Brand Management” https://www.artun.ee/seminar-luksusbrandide-juhtimine-seminar-luxury-brand-management-14-18-may-2018/

Transportation, accommodotation, museum tickets etc… are paid by the participant.

Registration via form HERE

Info and registration: pirje.kovatomas@artun.ee / +372 626 7327

 

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Luxury and Fashion Study Trip to London

Esmaspäev 28 mai, 2018 — Kolmapäev 30 mai, 2018

London_r_
London_r__800x800_acf_cropped
London_r__600x300_acf_cropped

NB! Valides registreerimisvormis kaks kursust: Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London, on hinnasoodustus 25% (kokku 450 eurot).

Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

 

When participating in both courses of Miguel Martins you will get a price discount of 25%.

NB! Transpordi, ööbimise, toidu ja muuseumipiletid maksab ja organiseerib osaleja. Transportation, accommodation, museum tickets etc are paid by the participant.

London is officially the world’s top destination for luxury retail! With 20 million international overnight visitors and 5000 high net worth individuals London is the No 1 Global Luxury Retail City according to Savills’. More luxury retailers opened stores in London (41) than any other city in 2016. Luxury German brand Philipp Plein opened its first UK flagship on New Bond Street, which is also home to Moncler’s new three-storey premises.

London’s West End retail district, which is composed around Bond Street, Oxford Street and Regent Street is one of the most successful in the world, with an annual turnover of over £8.8bn. This is expected to grow by about 27 percent to around £11.3bn by 2020. Worldwide, the global retail sales of luxury goods is expected to hit $433.9bn worldwide.

Insider Trends’ top 50 world’s most luxurious retail spaces for best-in-class examples of premium store design, and exemplary customer service lists 16 London addresses, including Louis Vuitton, Alfred Dunhill’s Bourdon House, Hermes, Space NK, Burberry, and Hedonism Wines.

London boroughs are famous all over the world. Who does not want to visit Mayfair, Belgravia, Knightsbridge, Chelsea, Kensington, Marylebone, Soho, St James or Fitzrovia?

The study trip will include visits to some of the following (to be discussed with participants before the trip while Miguel Martins is in Estonia)

Planned schedule for the Study Trip (could be changed after meeting with Miguel Martins in Tallinn)

28.05.18

10.00 – 12.00 Victoria & Albert Museum, the world’s leading museum of art and design plus possibility to visit the exhibition “Fashioned from Nature”, the first UK exhibition to explore the complex relationship between fashion and nature from 1600 to the present day. Ticket £12.00

https://www.vam.ac.uk/exhibitions/fashioned-from-nature

12.00 – 14.00 Visit to Kensington Gardens + lunch break

14.00 – 16.00 Harrods Department Store https://www.harrods.com/en-gb/designers/harrods-of-london + Harvey Nichols https://www.harveynichols.com/

16.00 – 17.00 Sloane Street boutiques

17.00 – 18.00 Saatchi Gallery http://www.saatchigallery.com/

18.00 – 19.00 Iconic Peter Jones Department Store and King’s Road – associated with 1960s style, and fashion figures such as Mary Quant and Vivienne Westwood

19:00 Drinks at the Bluebird Chelsea https://www.bluebird-restaurant.co.uk/at/

or

16.00 – 18.00 The Design Museum, the exhibition “Azzedine Alaia: the Couturier” (ticket £16.00), celebrates the timeless beauty of the female form with thirty-five years of haute couture from Azzedine Alaïa, and discover the mastery of cut, tailoring, fit, innovative form and materials behind the designer’s unique creations.

https://designmuseum.org/exhibitions

18.00 – 19.00 visit to Holland Park and it’s beautiful Japanese garden

19:00 Dinner at Whole Foods Market – Eco-minded chain with natural & organic grocery items, High Street Kensington

29.05.18

10.00 – 12.00 National Gallery, the exhibition “Monet & Architecture” https:// www.nationalgallery.org.uk/whats-on/exhibitions/the-credit-suisse-exhibition-monet-architecture

12.00 – 13.00 Dover Street Market www.doverstreetmarket.com (Department store created by Rei Kawakubo) https://en.wikipedia.org/wiki/Rei_Kawakubo

13.00 – 14.00 Leicester Square and visit to Lego Store https://www.lego.com/en-gb/stores/store-experience and M&Ms world https://www.mmsworld.com/

14.00 – 15.00 Lunch Break

15.00 – 19.00 Piccadilly Circus, Regent Street (visit to Hamleys the largest toy store in the world), Oxford Street (street of the department stores), the most famous is Selfridge www.selfridges.com/US/en/features/info/stores/london

30.05.18 

10.00 – 13.00 Tower of London, Tower Bridge, Fashion and Textile Museum (created by Sandra Rhodes), the exhibition “Orla Kiely: A life in Pattern” (ticket £9.90 ) http://www.ftmlondon.org/ftm-exhibitions/orla-kiely-life-in-pattern/

White Cube http://whitecube.com, Borough market, Shakespeare’s Globe Theater

13.00 – 14.00 Lunch Break

14.00 – 15.00 Covent Garden,

15.00 – 19.00 Luxury streets (Bond Street, Mount Street, Burlington Arcade, Saville Road), Fortnum & Mason department store, Liberty Department Store, Carnaby Street

19:00 – Goodbye dinner at Kingly Court

 

Museums
The Design Museum (free, tickets can be bought for the temporary exhibitions). The mission of the Design Museum is to promote the importance of design in our daily lives. The collection shows the history of modern design and how the current designs and technologies influence the future. In May the museum will be showing:
Hope to Nope: Graphics and Politics 2008-2018. Discover how graphic design has played a pivotal role in dictating and reacting to the major political moments of our times. (£)
Azzedine Alaïa: The Couturier. Celebrate the timeless beauty of the female form with thirty-five years of haute couture from Azzedine Alaïa, and discover the mastery of cut, tailoring, fit, innovative form and materials behind the designer’s unique creations. (£)
LOEWE Craft Prize 2018. In 2016, the LOEWE FOUNDATION launched the international annual LOEWE Craft Prize to showcase and celebrate newness, excellence and artistic merit in modern craftsmanship. (free)

Fashion and Textiles Museum(£9.90). Founded by Iconic British designer Zandra Rhodes is a cutting edge centre for fashion, textiles and jewellery. The Museum does not have a permanent display, and instead offers one focussed temporary exhibition every three months. Suggested visit time 45 minutes to an hour. The exhibition in May in on British designer Orla Kiely. Her stylized graphic patterns are innovative, influential and instantly recognisable. Featuring over 150 patterns and products, as well as collaborations with photographers, film directors and architects, Orla Kiely: A Life in Pattern emphasises the role of ornament and colour in our everyday lives. Highlights include the original paper sketches for the trademark ‘Stem’ graphic, created in the 1990s, which has evolved to feature on everything from mugs and dresses to notebooks and even cars, plus prototypes for her early signature bags and the evolution of the iconic ‘Pear’ and ‘Flower’ designs. With unique access to the company archives, the exhibition offers a privileged insight into the designer’s world – how she works, what has inspired her, and why her facility with pattern has produced designs that have resonated around the world.

V&A Museum(free). The V&A Museum, named after Queen Victoria and Prince Albert, is the world’s largest leading museum dedicated to decorative arts and design. The museum offers a permanent collection of over 2 million objects which date back thousands of years, illustrating the timeline of human creativity. The inspiring collections are spread across seven floors and are organised by five major themes: Asia, Europe, Materials & Techniques, Modern and finally, Exhibition.

Markets. Camdem, Old Spitafields, Covent Garden, The Royal Exchange, Dover Street Market, Carnaby Street

Arcades. Piccadily, Burlington, Royal, Royal Opera, Princes

Department Stores. Harrods, Liberty, Fortnum & Mason, Harvey Nichols, Selfridges, Fenwick

The Tailors. Saville Road, Jermyn Street

The Luxury Boutiques. Sloane Street, Mount Street, King’s Road, Bond Street, Conduit Street, Red Church Street, Bruton Street, Duke Street

The mammoths. Regent Street – 1.3 km long, home to Hamleys (founded in 1760 and currently the largest toy store in the world) and more than 50 womenswear stores, including AllSaints, Anthropologie, Barbour, Burberry, Calvin Klein, Coach, Cos, Desigual, Gant, Gap, Guess, H&M, Hollister, Hugo Boss, J. Crew, Juicy Couture, Karen Millen, Karl Lagerfeld, Kate Spade, Lacoste, Levi’s, Mango, Massimo Dutti, Michael Kors, Mulberry, Polo Ralph Lauren, Superdry, Ted Baker, Tommy Hilfiger, Tory Burch, Uniqlo, United Colours of Benetton, Zara, And Other Stories, 7 FOR ALL MANKIND

Oxford Street – 1.9 km long, 300 shops and 200 million visitors a year.

Evenings are free allowing you to enjoy one of London’s 230 theatres, 170 museums, 100 cinemas, 350 live music venues or 7000 pubs.

Juhendaja/Lecturer: Miguel Martins, University for Creative Arts. Miguel Martins leads BA (Hons) Fashion Buying Retail Management course at UCA Rochester, where he teaches retailing, marketing and strategy. http://www.uca.ac.uk/staff-profiles/miguel-martins/

Date, time and place of the course: On 28, 29, 30 May 2018 in London
Volume of the course: three days (18 contact hours)

Price: 300 euros (The price includes the Study Trip to London).

The total price for “Luxury and Fashion Study Trip to London” and “Luxury Brand Management” is 450 euros.

“Luxury Brand Management” https://www.artun.ee/seminar-luksusbrandide-juhtimine-seminar-luxury-brand-management-14-18-may-2018/

Transportation, accommodotation, museum tickets etc… are paid by the participant.

Registration via form HERE

Info and registration: pirje.kovatomas@artun.ee / +372 626 7327

 

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

14.05.2018 — 18.05.2018

Luxury Brand Management

ruut_Tln
ruut_Tln_800x800_acf_cropped
ruut_Tln_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped

NB! Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

 

Seminaril antakse ülevaade brändingust luksuskaupade ja moe kontekstis ning sellest, kuidas see toetab ettevõtet ja majandust suures plaanis. Osalejad saavad teada, kuidas luuakse, väljendatakse ja juhitakse moe- ja luksusbrände, et luua väärtust ettevõttele ja tarbijale. Enamiku luksus- ja moekaupade ettevõtete jaoks on brändid nende kõige kallim vara ja põhiline edutegur.

Eduka brändi loomine ja juhtimine on tänapäeva turunduses üks peamisi väärtuseloojaid. Võime arendada välja brändi visioon ja haarata oma sihtturg kaasa on tõhusa brändistrateegia keskmes. Brände loovad (ja ka hävitavad) tarbijad ning viis, kuidas ettevõtted tarbijatega suhtlevad. Seminaril räägitakse veel sellest, kuidas tarbija ja ettevõtte kokkupuutepunktid mõjutavad mainet, kogemust ja ootusi.

Brändi loomine, arendamine ja rakendamine nii, et see vastaks tarbija nii olemasolevatele kui ka alles tekkivatele nõudmistele ja soovidele, on konkurentsis ülioluline strateegiline turundusoskus. Seminaril arutletakse selle üle, kuidas brände kõige paremini juhtida, luues ja kaitstes nende väärtust, sest see muudab brändid ettevõtte jaoks omakorda konkurentsieeliseks.

Osalejad saavad teada, kuidas analüüsida luksusbrändi olemust, ja omandavad oskused, mida on vaja selleks, et juhtida luksusbrände moetööstuses.

 

Seminar Luxury Brand Management, 14-18 May 2018, 20 hours

This Seminar is designed to develop participants understanding of branding in the luxury and fashion context and its contribution to an organisation and the overall economy. Participants will learn how fashion and luxury brands are created, expressed and managed to provide value to the organisation and consumers. For most luxury and fashion organisations, brands represent their most important assets, key value drivers and determinants of success.

Building and managing successful brands is one of the key marketing value drivers today. The ability to develop brand vision and insight to engage your target market is at the heart of effective brand strategy. Brands are made (and destroyed) by consumers and how organisations interact with them. This seminar will consider how touchpoints affect brand reputation, experience and expectation.

Planning, building and applying the brand to meet both existing and emerging customer needs and wants is an essential strategic marketing skill in today’s competitive and commoditised market. This seminar will examine best practice in brand management and provide complete understanding around how by creating and protecting brands’ equity, together with clear planning, organisations will achieve a sustainable competitive advantage.

Participants will learn how luxury brands are created, how to analyse the essence of a luxury brand, and will gain the business skills needed for managing luxury brands within the fashion industry.

Seminar Aims

  • To understand the key concepts and principles of luxury brand management
  • To understand the relevant environmental factors impacting the luxury market
  • To develop knowledge of theory and practice of luxury brand management
  • To explore the key emerging themes impacting the luxury brand, and critically assess their significance in a global luxury context

Learning Outcomes

On successful completion of this seminar, participants will be able to demonstrate knowledge and understanding of:

  • the theory and practice of luxury brand management;
  • contemporary luxury brand related issues;
  • the dynamic luxury environment within which luxury brands operate;
  • internal and external factors impacting the luxury markets, nationally and globally;
  • strategic luxury marketing campaigns;
  • relevant communication tools, including digital platforms, relevant to the luxury sector

Indicative Content

  • Brand Management Fundamentals
  • The Luxury Industry and Major Players (LVMH, Richemont, and Kering)
  • The Essence of Luxury Brand Management
  • Premium, Luxury and Meta Luxury Brands
  • Brand Identity, Personality, Image, and Culture
  • Brand Equity and the CBBE pyramid
  • Brand Positioning and Perceptual Maps
  • Brand System and Brand Architecture
  • Brand Extensions and Co-branding
  • The Luxury Client and the Experience of Luxury
  • Luxury Retail Management: Retail vs. Wholesale, Supply Chain, Location, Pricing and Merchandising
  • Luxury Brand Communication, Digital Transformation and the “Connected Store”
  • International Growth of Luxury Brands and New Luxury Markets

Designing and Implementing Luxury Brands Strategies

Juhendaja/Lecturer: Miguel Martins, University for Creative Arts. Miguel Martins leads BA (Hons) Fashion Buying Retail Management course at UCA Rochester, where he teaches retailing, marketing and strategy. http://www.uca.ac.uk/staff-profiles/miguel-martins/

Toimumise aeg: 14.–18. mail 2018 kell 17.30–20.30

Date, time and place of the course: May 14–18, from 17.30 to 20.45 at Suur-Kloostri 11, room 104.

Maht: 1 EAP, 20 kontakttundi
Credits: 1 ECTS, 20 contact hours
Hind: 300 eurot

Price: 300 Euros

 

Osaledes nii “Luxury Brand Management” kui “Luxury and Fashion Study Trip to London” on hind kokku 450 eurot.

Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 25% (kokku 525 eurot).

When participating in both courses of Miguel Martins you will get a price discount of 25%. Please choose both courses on the register form.

Loe Fashion Study Tripi kohta siit: https://www.artun.ee/luxury-and-fashion-study-trip-to-london/  ning moe- ja trendide prognoosid kursuse kohta siit: https://www.artun.ee/moe-ja-trendide-prognoosid/

SEMINAR ON INGLISE KEELES/ THE COURSE IS IN ENGLISH

Registreerumine vormi kaudu/ registration via form SIIT
Info ja registreerimine/info and registration: koolitus@artun.ee / +372 626 7327

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Luxury Brand Management

Esmaspäev 14 mai, 2018 — Reede 18 mai, 2018

ruut_Tln
ruut_Tln_800x800_acf_cropped
ruut_Tln_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped

NB! Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

 

Seminaril antakse ülevaade brändingust luksuskaupade ja moe kontekstis ning sellest, kuidas see toetab ettevõtet ja majandust suures plaanis. Osalejad saavad teada, kuidas luuakse, väljendatakse ja juhitakse moe- ja luksusbrände, et luua väärtust ettevõttele ja tarbijale. Enamiku luksus- ja moekaupade ettevõtete jaoks on brändid nende kõige kallim vara ja põhiline edutegur.

Eduka brändi loomine ja juhtimine on tänapäeva turunduses üks peamisi väärtuseloojaid. Võime arendada välja brändi visioon ja haarata oma sihtturg kaasa on tõhusa brändistrateegia keskmes. Brände loovad (ja ka hävitavad) tarbijad ning viis, kuidas ettevõtted tarbijatega suhtlevad. Seminaril räägitakse veel sellest, kuidas tarbija ja ettevõtte kokkupuutepunktid mõjutavad mainet, kogemust ja ootusi.

Brändi loomine, arendamine ja rakendamine nii, et see vastaks tarbija nii olemasolevatele kui ka alles tekkivatele nõudmistele ja soovidele, on konkurentsis ülioluline strateegiline turundusoskus. Seminaril arutletakse selle üle, kuidas brände kõige paremini juhtida, luues ja kaitstes nende väärtust, sest see muudab brändid ettevõtte jaoks omakorda konkurentsieeliseks.

Osalejad saavad teada, kuidas analüüsida luksusbrändi olemust, ja omandavad oskused, mida on vaja selleks, et juhtida luksusbrände moetööstuses.

 

Seminar Luxury Brand Management, 14-18 May 2018, 20 hours

This Seminar is designed to develop participants understanding of branding in the luxury and fashion context and its contribution to an organisation and the overall economy. Participants will learn how fashion and luxury brands are created, expressed and managed to provide value to the organisation and consumers. For most luxury and fashion organisations, brands represent their most important assets, key value drivers and determinants of success.

Building and managing successful brands is one of the key marketing value drivers today. The ability to develop brand vision and insight to engage your target market is at the heart of effective brand strategy. Brands are made (and destroyed) by consumers and how organisations interact with them. This seminar will consider how touchpoints affect brand reputation, experience and expectation.

Planning, building and applying the brand to meet both existing and emerging customer needs and wants is an essential strategic marketing skill in today’s competitive and commoditised market. This seminar will examine best practice in brand management and provide complete understanding around how by creating and protecting brands’ equity, together with clear planning, organisations will achieve a sustainable competitive advantage.

Participants will learn how luxury brands are created, how to analyse the essence of a luxury brand, and will gain the business skills needed for managing luxury brands within the fashion industry.

Seminar Aims

  • To understand the key concepts and principles of luxury brand management
  • To understand the relevant environmental factors impacting the luxury market
  • To develop knowledge of theory and practice of luxury brand management
  • To explore the key emerging themes impacting the luxury brand, and critically assess their significance in a global luxury context

Learning Outcomes

On successful completion of this seminar, participants will be able to demonstrate knowledge and understanding of:

  • the theory and practice of luxury brand management;
  • contemporary luxury brand related issues;
  • the dynamic luxury environment within which luxury brands operate;
  • internal and external factors impacting the luxury markets, nationally and globally;
  • strategic luxury marketing campaigns;
  • relevant communication tools, including digital platforms, relevant to the luxury sector

Indicative Content

  • Brand Management Fundamentals
  • The Luxury Industry and Major Players (LVMH, Richemont, and Kering)
  • The Essence of Luxury Brand Management
  • Premium, Luxury and Meta Luxury Brands
  • Brand Identity, Personality, Image, and Culture
  • Brand Equity and the CBBE pyramid
  • Brand Positioning and Perceptual Maps
  • Brand System and Brand Architecture
  • Brand Extensions and Co-branding
  • The Luxury Client and the Experience of Luxury
  • Luxury Retail Management: Retail vs. Wholesale, Supply Chain, Location, Pricing and Merchandising
  • Luxury Brand Communication, Digital Transformation and the “Connected Store”
  • International Growth of Luxury Brands and New Luxury Markets

Designing and Implementing Luxury Brands Strategies

Juhendaja/Lecturer: Miguel Martins, University for Creative Arts. Miguel Martins leads BA (Hons) Fashion Buying Retail Management course at UCA Rochester, where he teaches retailing, marketing and strategy. http://www.uca.ac.uk/staff-profiles/miguel-martins/

Toimumise aeg: 14.–18. mail 2018 kell 17.30–20.30

Date, time and place of the course: May 14–18, from 17.30 to 20.45 at Suur-Kloostri 11, room 104.

Maht: 1 EAP, 20 kontakttundi
Credits: 1 ECTS, 20 contact hours
Hind: 300 eurot

Price: 300 Euros

 

Osaledes nii “Luxury Brand Management” kui “Luxury and Fashion Study Trip to London” on hind kokku 450 eurot.

Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 25% (kokku 525 eurot).

When participating in both courses of Miguel Martins you will get a price discount of 25%. Please choose both courses on the register form.

Loe Fashion Study Tripi kohta siit: https://www.artun.ee/luxury-and-fashion-study-trip-to-london/  ning moe- ja trendide prognoosid kursuse kohta siit: https://www.artun.ee/moe-ja-trendide-prognoosid/

SEMINAR ON INGLISE KEELES/ THE COURSE IS IN ENGLISH

Registreerumine vormi kaudu/ registration via form SIIT
Info ja registreerimine/info and registration: koolitus@artun.ee / +372 626 7327

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

08.05.2018 — 11.05.2018

Moe- ja trendide prognoosid

promenade ruut
promenade-ruut_800x800_acf_cropped
promenade-ruut_600x300_acf_cropped

NB! Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

Moe- ja trendide prognoosid: trendi anatoomia ja trendide ajajoon moedisaini protsessi ja moetarbimise mõjutajana.

 Moetrendide ennustamine on loovtöö, millel on reaalne kommertslik resultaat.

Moeennustused aitavad prognoosida, milliseid tooteid brändid ja jaemüüjad peaksid kavandama ja müüma, minimiseerides riske ja vältides ressursside raiskamist ja kulutusi. Ennustused aitavad ka sihttarbijast üks või kaks sammu eespool olla neid mõistes nii, et oleks võimalik pakkuda neile tooteid, mida nad soovivad.

Käsitletavad teemad:

  • Trendide ennustamine kui kunst, teadus, matemaatika ja loogika. Intuitsiooni, kogemuste ja andmete kombineerimine. Moesuundade mäletamise mälu. Moesuundade prognoosimine, trendide ajajoon ja tuleviku stsenaariumid 10 aastat ettepoole.
  • Demograafiline analüüs 5 aastat ettepoole ja tarbijakäitumise stsenaariumid. Moetarbija läbi erinevate generatsioonide muutuvas moemaailmas kui tuleviku mõjutaja.
  • Visioonid 2 aastat ettepoole: värvid, tekstiilid, disainiarendused tootegruppide kaupa, hooaja tähtsamad ”võtmetooted”. Hetketrendide tajumine. Trendid peegeldavad seda, kuidas me valime oma elu elada.

Juhendaja Vilve Unt on olnud kauaaegne Eesti Kunstiakadeemia moedisaini osakonna professor ja Avatud Akadeemia moestilistika õppekava juht, kes moetudengite koolitamise kõrvalt on viimastel aastatel aktiivselt esinenud oma loominguga moenäitustel ja moekollektsioonidega Tallinn Fashion Week’i üritustel. Tema loomingut on tunnustatud Hõbenõela auhinnaga.

Vilve Unt peab oma loomingu juures oluliseks pikaaegset elukogemust moevaldkonnas ning sellest tulenevat kindlust muutuvate moevoolude keskel iseendaks jääda. Selliselt positsioonilt sündinud kollektsioonid on autori arvates loodud üheks hetkeks moelavale, kuid kunstina eksponeerimiseks ka näitusesaalis.

“PROMENADE” on Vilve Undi uus kaubamärk, mis edastab ajas kestma jäänud väärtusi, kudumikollektsioonid on mõeldud neile, kes hindavad ajatu ja unikaalse disainiga kvaliteetseid tooteid, mis on kauakestvad ja hooajaülesed.

Aeg: 8., 9., 11. mail 2018 kell 17.30–20.30

Koht: ruum 241, Estonia pst 7, Tallinn

Maht: 12 akadeemilist tundi kontaktõpet

Hind: 150 eurot

Registreeru  SIIT

NB! Osaledes kõigil kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hind 525 eurot.

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Moe- ja trendide prognoosid

Teisipäev 08 mai, 2018 — Reede 11 mai, 2018

promenade ruut
promenade-ruut_800x800_acf_cropped
promenade-ruut_600x300_acf_cropped

NB! Osaledes kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hinnasoodustus 30% (kokku 525 eurot).

Moe- ja trendide prognoosid: trendi anatoomia ja trendide ajajoon moedisaini protsessi ja moetarbimise mõjutajana.

 Moetrendide ennustamine on loovtöö, millel on reaalne kommertslik resultaat.

Moeennustused aitavad prognoosida, milliseid tooteid brändid ja jaemüüjad peaksid kavandama ja müüma, minimiseerides riske ja vältides ressursside raiskamist ja kulutusi. Ennustused aitavad ka sihttarbijast üks või kaks sammu eespool olla neid mõistes nii, et oleks võimalik pakkuda neile tooteid, mida nad soovivad.

Käsitletavad teemad:

  • Trendide ennustamine kui kunst, teadus, matemaatika ja loogika. Intuitsiooni, kogemuste ja andmete kombineerimine. Moesuundade mäletamise mälu. Moesuundade prognoosimine, trendide ajajoon ja tuleviku stsenaariumid 10 aastat ettepoole.
  • Demograafiline analüüs 5 aastat ettepoole ja tarbijakäitumise stsenaariumid. Moetarbija läbi erinevate generatsioonide muutuvas moemaailmas kui tuleviku mõjutaja.
  • Visioonid 2 aastat ettepoole: värvid, tekstiilid, disainiarendused tootegruppide kaupa, hooaja tähtsamad ”võtmetooted”. Hetketrendide tajumine. Trendid peegeldavad seda, kuidas me valime oma elu elada.

Juhendaja Vilve Unt on olnud kauaaegne Eesti Kunstiakadeemia moedisaini osakonna professor ja Avatud Akadeemia moestilistika õppekava juht, kes moetudengite koolitamise kõrvalt on viimastel aastatel aktiivselt esinenud oma loominguga moenäitustel ja moekollektsioonidega Tallinn Fashion Week’i üritustel. Tema loomingut on tunnustatud Hõbenõela auhinnaga.

Vilve Unt peab oma loomingu juures oluliseks pikaaegset elukogemust moevaldkonnas ning sellest tulenevat kindlust muutuvate moevoolude keskel iseendaks jääda. Selliselt positsioonilt sündinud kollektsioonid on autori arvates loodud üheks hetkeks moelavale, kuid kunstina eksponeerimiseks ka näitusesaalis.

“PROMENADE” on Vilve Undi uus kaubamärk, mis edastab ajas kestma jäänud väärtusi, kudumikollektsioonid on mõeldud neile, kes hindavad ajatu ja unikaalse disainiga kvaliteetseid tooteid, mis on kauakestvad ja hooajaülesed.

Aeg: 8., 9., 11. mail 2018 kell 17.30–20.30

Koht: ruum 241, Estonia pst 7, Tallinn

Maht: 12 akadeemilist tundi kontaktõpet

Hind: 150 eurot

Registreeru  SIIT

NB! Osaledes kõigil kolmel moekursusel: Moe- ja trendide prognoosid, Luxury Brand Management ja Luxury and Fashion Study Trip to London on hind 525 eurot.

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

11.06.2018

Portfoolio kiirkursus

Carl-Robert-Kagge_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped
Carl-Robert-Kagge_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Paljudel Eesti Kunstiakadeemia erialadel tuleb sisseastujal esitada portfoolio või koondatud loomingulised tööd. Kiirkursus ongi pühendatud oma loovtööde mapi ehk portfoolio koostamise põhimõtetele.

Kiirkursus koosneb loengust, mis on mõeldud nii BA- kui ka MA-taseme sisseastujaile, kes soovivad saada konkreetseid näiteid nii paberil kui ka digitaalse portfoolio koostamiseks. Räägitakse liigendamise ja tööde valiku põhimõtetest, sellest, millist tekstilist infot lisada ja mida fotode või tööde valikul tähele panna. Vaadatakse portfooliote näiteid.

Kiirkursus on eelkõige vajalik BA graafilise disaini ja fotograafia eriala ning MA-taseme sisseastujatele. Lisaks sobib see kõigi teiste erialade sisseastujatele, kel on vaja teha enda töödest valik.

ÕPIVÄLJUNDID
Kursuse tulemusel õppija

– oskab teha oma loomingust valikuid;

– teadvustab võimalusi, kuidas oma loomingut portfoolios esitada;

– teadvustab võimalusi, kuidas portfooliot esitleda ja põhjendada.

Kursusel osalejale väljastatakse EKA täienduskoolituse tõend.

AEG, KOHT, MAHT JA HIND

Aeg: 11. juunil 2018 kl 17.30–19 ja 13. juunil kl 17.30–19

Koht: ruum E-440A, Estonia pst 7 õppehoone, Tallinn

Maht: 2 akadeemilist tundi kontaktõpet

Hind: 25 eurot

JUHENDAJA

Carl-Robert Kagge on Tallinnas tegutsev graafiline disainer. Ta on lõpetanud 2012. aastal Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini osakonna (BA), täiendanud end seejärel Berliinis disaini- ja kunstistuudios 44flavours ning töötanud Eestisse naasmise järel disainiagentuuris Fraktal. Peagi asutas ta koos Kert Viiartiga disainistuudio LE60, mis tegeleb nii omaalgatuslike disainiprojektide kui ka peamiselt kultuurivaldkonna tellimustöödega. Muu hulgas on LE60 kujundanud Vabariigi Presidendi väitlusturniiri, 2015. aastal PÖFFi kõrvalprogrammi „Animated Dreams“ identiteedi ja trükise, noorte kunstnike rühmituse Rundum identiteedi ning loonud kunstnik Kristi Kongi kodulehekülje. Carl-Robert on olnud 2013. aastast EKA graafilise disaini osakonna külalisõppejõud.

Õppekavarühm

Humanitaaria ja kunstide interdistsiplinaarne õppekavarühm

11. juuni grupp on täitunud

Registreeru 13. juuni gruppi SIIN

Info tel +372 5919 9496 või e-postil koolitus@artun.ee

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Portfoolio kiirkursus

Esmaspäev 11 juuni, 2018

Carl-Robert-Kagge_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped
Carl-Robert-Kagge_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Paljudel Eesti Kunstiakadeemia erialadel tuleb sisseastujal esitada portfoolio või koondatud loomingulised tööd. Kiirkursus ongi pühendatud oma loovtööde mapi ehk portfoolio koostamise põhimõtetele.

Kiirkursus koosneb loengust, mis on mõeldud nii BA- kui ka MA-taseme sisseastujaile, kes soovivad saada konkreetseid näiteid nii paberil kui ka digitaalse portfoolio koostamiseks. Räägitakse liigendamise ja tööde valiku põhimõtetest, sellest, millist tekstilist infot lisada ja mida fotode või tööde valikul tähele panna. Vaadatakse portfooliote näiteid.

Kiirkursus on eelkõige vajalik BA graafilise disaini ja fotograafia eriala ning MA-taseme sisseastujatele. Lisaks sobib see kõigi teiste erialade sisseastujatele, kel on vaja teha enda töödest valik.

ÕPIVÄLJUNDID
Kursuse tulemusel õppija

– oskab teha oma loomingust valikuid;

– teadvustab võimalusi, kuidas oma loomingut portfoolios esitada;

– teadvustab võimalusi, kuidas portfooliot esitleda ja põhjendada.

Kursusel osalejale väljastatakse EKA täienduskoolituse tõend.

AEG, KOHT, MAHT JA HIND

Aeg: 11. juunil 2018 kl 17.30–19 ja 13. juunil kl 17.30–19

Koht: ruum E-440A, Estonia pst 7 õppehoone, Tallinn

Maht: 2 akadeemilist tundi kontaktõpet

Hind: 25 eurot

JUHENDAJA

Carl-Robert Kagge on Tallinnas tegutsev graafiline disainer. Ta on lõpetanud 2012. aastal Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini osakonna (BA), täiendanud end seejärel Berliinis disaini- ja kunstistuudios 44flavours ning töötanud Eestisse naasmise järel disainiagentuuris Fraktal. Peagi asutas ta koos Kert Viiartiga disainistuudio LE60, mis tegeleb nii omaalgatuslike disainiprojektide kui ka peamiselt kultuurivaldkonna tellimustöödega. Muu hulgas on LE60 kujundanud Vabariigi Presidendi väitlusturniiri, 2015. aastal PÖFFi kõrvalprogrammi „Animated Dreams“ identiteedi ja trükise, noorte kunstnike rühmituse Rundum identiteedi ning loonud kunstnik Kristi Kongi kodulehekülje. Carl-Robert on olnud 2013. aastast EKA graafilise disaini osakonna külalisõppejõud.

Õppekavarühm

Humanitaaria ja kunstide interdistsiplinaarne õppekavarühm

11. juuni grupp on täitunud

Registreeru 13. juuni gruppi SIIN

Info tel +372 5919 9496 või e-postil koolitus@artun.ee

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink