AksessuaaridisainAnimatsioonArhitektuur ja linnaplaneerimineArhitektuuriteaduskondAvatud akadeemiaDesign and Technology FuturesDisainiteaduskondDoktorikoolDoktorikoolEhte- ja sepakunstErialadERKI MoeshowFotograafiaGaleriiGraafikaGraafiline disainHaldusosakond ja töökojadInstallatsioon ja skulptuurIT osakondJätkusuutliku disaini laborJoonistamineKaasaegne kunstKeraamikaKlaasKommunikatsiooniosakondKunstiharidusKunstiteadus ja visuaalkultuurKunstikultuuri teaduskondMaalMoedisainMuinsuskaitse ja konserveerimineÕppeosakondRaamatukoguRahandusosakondRektoraatSisearhitektuurStsenograafiaTasapinnaliste tehnoloogiate tehnokeskusTeadus- ja arendusosakondTegevuskunstTekstiilidisainTootedisainTugistruktuuridÜliõpilasesindusUncategorizedUrbanistikaUusmeediaVabade kunstide teaduskondVälissuhete osakond
Rubriik: Kaasaegne kunst
23.10.2024
Illusioonide purustamisest ükssarvikuks saamiseni. Mare Tralla kunstnikuvestlus
Kaasaegne kunst
Mare Tralla esimene avalik sooloperformance ‘Breaking Illusions’ (1993) ja tema viimane performatiivne videoteos ‘Becoming a Unicorn’, mida eksponeeriti eelmisel kuul Edinburghis, on kaks olulist verstaposti tema kunstnikuteekonnal. Oma esimeses performance’is alustas Tralla vaikse, sümboolse aktsiooniga, millega hävitas kontseptsiooni (noorest) naisest / iseendast. ‘Becoming a Unicorn’ jätkab paljuski seda uurimust, kväär-mina loomist eneseiroonilise ja humoristliku aktina. Nende kahe teose vahele jääb feministliku uurimuse teekond, mis hõlmab kunsti, aktivismi ja elu.
Mare Tralla (s 1967, Tallinn) on kväärfeministlik kunstnik ja aktivist. Tema professionaalne kunstnikukarjäär algas Eestis 90ndate alguses, kus ta oli üks väheseid, kes viis läbi feministlikku revolutsiooni kaasaegse kunsti valdkonnas. Oma isiklikust ajaloost ja igapäevasest kogemusest lähtudes oli tema praktika otsene kriitiline vastus sellele, kuidas Ida-Euroopa ühiskondade üleminekuperiood mõjutas naisi. Oma kunstipraktikas kasutab ja kombineerib ta erinevaid meediume: videot, fotot, performance’it, interaktiivset meediat, maali ja erinevaid traditsioonilisi käsitöötehnikaid. Aktivistina on ta osalenud organisatsioonides Act Up, London, Catwalk4Power, No Pride in War Coalition ja LGSMigrants. Tema hiljutised performatiivsed projektid käsitlevad kväärkogemusi, sooküsimusi, uurivad jätkusuutlikkust ja majandust. Mare Tralla elab ja töötab Edinburghis.
Hiljutiste näituste hulka kuuluvad: ‘Duck and Cover’, Vabaduse galeriis, Tallinnas (2024), ‘In the Name of Desire’, Läti Rahvuslikus Kunstimuuseumis Riias (2024); ‘We Don’t Do This. Intimacy, Norms and Fantasies in Baltic Art’, MO Museum, Vilnius (2024); ‘Same Subject Continued’, Edinburgh Palette, Edinburgh (2023); ‘Consequences’, Out of A Blue Drill Hall, Edinburgh (2022); ‘Atishoo, A-tishoo, We All Fall Down’, EKKM, Tallinn (2019); ‘Machine Divas’, steirischerherbst’20, Schaumbad, Graz (2019); ‘Woman&Woman’, Linnagalerii, Pärnu, 2019; ‘The X-Files [Register of the Nineties]’, Kumu Kunstimuuseum, Tallinn, (2018–2019); ‘Give Up the Ghost. Baltic Triennial 13’, Kim?, Riia, (2018); ‘Bastard Voices’, Baltic Triennial 13, etendusõhtu, South London Gallery, London, (2018); ‘Women’, Threshold Artspace, Perth, UK (2017-2018).
Hiljutised tekstilised kaastööd raamatutes: ‘Feminist Art Activisms and Artivisms’, toim. Katy Deepwell, Valiz 2020; ‘Watched! Surveillance, Art and Photography’, eds. Louise Wolthers, Dragana Vujanovic, Niclas Östlind, 2016; ‘re.act.feminism a performing archive’, eds. Bettina Knaup ja Beatrice Ellen Stammer, 2014; ‘quite queer’, toim. Claudia Reiche, 2014
Kunstnikuvestlus toimub inglise keeles.
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
Illusioonide purustamisest ükssarvikuks saamiseni. Mare Tralla kunstnikuvestlus
Kolmapäev 23 oktoober, 2024
Kaasaegne kunst
Mare Tralla esimene avalik sooloperformance ‘Breaking Illusions’ (1993) ja tema viimane performatiivne videoteos ‘Becoming a Unicorn’, mida eksponeeriti eelmisel kuul Edinburghis, on kaks olulist verstaposti tema kunstnikuteekonnal. Oma esimeses performance’is alustas Tralla vaikse, sümboolse aktsiooniga, millega hävitas kontseptsiooni (noorest) naisest / iseendast. ‘Becoming a Unicorn’ jätkab paljuski seda uurimust, kväär-mina loomist eneseiroonilise ja humoristliku aktina. Nende kahe teose vahele jääb feministliku uurimuse teekond, mis hõlmab kunsti, aktivismi ja elu.
Mare Tralla (s 1967, Tallinn) on kväärfeministlik kunstnik ja aktivist. Tema professionaalne kunstnikukarjäär algas Eestis 90ndate alguses, kus ta oli üks väheseid, kes viis läbi feministlikku revolutsiooni kaasaegse kunsti valdkonnas. Oma isiklikust ajaloost ja igapäevasest kogemusest lähtudes oli tema praktika otsene kriitiline vastus sellele, kuidas Ida-Euroopa ühiskondade üleminekuperiood mõjutas naisi. Oma kunstipraktikas kasutab ja kombineerib ta erinevaid meediume: videot, fotot, performance’it, interaktiivset meediat, maali ja erinevaid traditsioonilisi käsitöötehnikaid. Aktivistina on ta osalenud organisatsioonides Act Up, London, Catwalk4Power, No Pride in War Coalition ja LGSMigrants. Tema hiljutised performatiivsed projektid käsitlevad kväärkogemusi, sooküsimusi, uurivad jätkusuutlikkust ja majandust. Mare Tralla elab ja töötab Edinburghis.
Hiljutiste näituste hulka kuuluvad: ‘Duck and Cover’, Vabaduse galeriis, Tallinnas (2024), ‘In the Name of Desire’, Läti Rahvuslikus Kunstimuuseumis Riias (2024); ‘We Don’t Do This. Intimacy, Norms and Fantasies in Baltic Art’, MO Museum, Vilnius (2024); ‘Same Subject Continued’, Edinburgh Palette, Edinburgh (2023); ‘Consequences’, Out of A Blue Drill Hall, Edinburgh (2022); ‘Atishoo, A-tishoo, We All Fall Down’, EKKM, Tallinn (2019); ‘Machine Divas’, steirischerherbst’20, Schaumbad, Graz (2019); ‘Woman&Woman’, Linnagalerii, Pärnu, 2019; ‘The X-Files [Register of the Nineties]’, Kumu Kunstimuuseum, Tallinn, (2018–2019); ‘Give Up the Ghost. Baltic Triennial 13’, Kim?, Riia, (2018); ‘Bastard Voices’, Baltic Triennial 13, etendusõhtu, South London Gallery, London, (2018); ‘Women’, Threshold Artspace, Perth, UK (2017-2018).
Hiljutised tekstilised kaastööd raamatutes: ‘Feminist Art Activisms and Artivisms’, toim. Katy Deepwell, Valiz 2020; ‘Watched! Surveillance, Art and Photography’, eds. Louise Wolthers, Dragana Vujanovic, Niclas Östlind, 2016; ‘re.act.feminism a performing archive’, eds. Bettina Knaup ja Beatrice Ellen Stammer, 2014; ‘quite queer’, toim. Claudia Reiche, 2014
Kunstnikuvestlus toimub inglise keeles.
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
17.10.2024
Kunstnikuvestlus: Family Connection
Kaasaegne kunst
Näituse ‘Keeruline minevik. Jagatud maailm‘ kontekstis (kuni 20. oktoobrini Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljonis) uurib kollektiiv Family Connection mustanahaliste inimeste kohalolu Eesti, Läti ja Leedu ajaloolises ja popkultuuris ning toob need omavahelisse dialoogi. Alates Mustpeade vennaskonna patroonist Mauritiusest kuni Jamaika maroonlase Eewarini Lydia Koidula teoses ‘Juudit ehk Jamaika saare viimsed Maroonlased’. Kunstnikuvesetluses tutvustavad kaks kollektiivi liiget – Rudsel Martinus ja Quinsy Gario – oma loomingut ning arutlevad kollektiivi käsitletavate teemade üle. Martinus on kohal Zoomi vahendusel Kariibi mere saarelt Curaçaolt ja Gario on kohapeal Tallinnas. Näituse raames esineb Gario ka laupäeval, 19. oktoobril kell 18.00 Mustpeade majas performance’iga ‘Bluusi juuresolekul. II osa‘, mida ta vestluse käigus ka tutvustab.
Family Connection on 2005. aastal Curaçaol ja Hollandis loodud kollektiiv. Selle liikmed kuuluvad Martinuse perekonda, kes elasid Curaçao Buena Vista piirkonnas. Iga näituse puhul on osalevate kunstnike variatsioon erinev. Tallinnas esitletakse Glenda Martinuse (kollektiivi kaasasutaja), tema venna Rudsel Martinuse ning Glenda laste – Jörgen Gario ja Quinsy Gario – loomingut. Kollektiiv on loonud installatsiooni, mis koosneb maalidest, heli- ja videoteostest ning skulptuuridest. Nende looming käsitleb dekoloniaalsust ja tegeleb spekulatiivsete ajalugude esitamisega. Kuigi iga näituse teema on erinev, seob kollektiiv aktiivselt oma positsiooni Kariibi mere saarte piirkonnas kohaliku kontekstiga näituse toimumispaigas. Varem on Family Connection esinenud Riias (Läti), Berliinis (Saksamaa), Utrechtis (Holland), Eindhovenis (Holland) ja Curaçaol.
Vestlus toimub inglise keeles, kõik huvilised on oodatud!
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
Kunstnikuvestlus: Family Connection
Neljapäev 17 oktoober, 2024
Kaasaegne kunst
Näituse ‘Keeruline minevik. Jagatud maailm‘ kontekstis (kuni 20. oktoobrini Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljonis) uurib kollektiiv Family Connection mustanahaliste inimeste kohalolu Eesti, Läti ja Leedu ajaloolises ja popkultuuris ning toob need omavahelisse dialoogi. Alates Mustpeade vennaskonna patroonist Mauritiusest kuni Jamaika maroonlase Eewarini Lydia Koidula teoses ‘Juudit ehk Jamaika saare viimsed Maroonlased’. Kunstnikuvesetluses tutvustavad kaks kollektiivi liiget – Rudsel Martinus ja Quinsy Gario – oma loomingut ning arutlevad kollektiivi käsitletavate teemade üle. Martinus on kohal Zoomi vahendusel Kariibi mere saarelt Curaçaolt ja Gario on kohapeal Tallinnas. Näituse raames esineb Gario ka laupäeval, 19. oktoobril kell 18.00 Mustpeade majas performance’iga ‘Bluusi juuresolekul. II osa‘, mida ta vestluse käigus ka tutvustab.
Family Connection on 2005. aastal Curaçaol ja Hollandis loodud kollektiiv. Selle liikmed kuuluvad Martinuse perekonda, kes elasid Curaçao Buena Vista piirkonnas. Iga näituse puhul on osalevate kunstnike variatsioon erinev. Tallinnas esitletakse Glenda Martinuse (kollektiivi kaasasutaja), tema venna Rudsel Martinuse ning Glenda laste – Jörgen Gario ja Quinsy Gario – loomingut. Kollektiiv on loonud installatsiooni, mis koosneb maalidest, heli- ja videoteostest ning skulptuuridest. Nende looming käsitleb dekoloniaalsust ja tegeleb spekulatiivsete ajalugude esitamisega. Kuigi iga näituse teema on erinev, seob kollektiiv aktiivselt oma positsiooni Kariibi mere saarte piirkonnas kohaliku kontekstiga näituse toimumispaigas. Varem on Family Connection esinenud Riias (Läti), Berliinis (Saksamaa), Utrechtis (Holland), Eindhovenis (Holland) ja Curaçaol.
Vestlus toimub inglise keeles, kõik huvilised on oodatud!
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
18.09.2024 — 02.10.2024
Eleftheria Irene Kofidou galeriis Uus Rada
Kaasaegne kunst
Olete soojalt oodatud Eleftheria Irene Kofidou “Natuke rahulikumalt kui varem”.
Avamine ja etendus: 18.09 18:00
Näituse lahtiolekuajad: 19.09-02.10 tööpäeviti 14.00-18.00; 21.-22.09 14:00-16:00; 28.09-29.09 suletud
Varasemast veidi rahulikum on helilooja J. Straussi täiendav õpetlik kommentaar muusikapala Don Quijote op. 35 VII variatsioon – Sõit läbi õhu. Kuna “natuke” on ebamääraselt loendatav summa, on seda väga raske spektrisse paigutada, välja arvatud juhul, kui kellelgi on juurdepääs võrrandi teistele muutujatele. Kofidou installatsioonis on helilooja kataloogirida kontekstist väljas, sest praegust hetke pole võrreldav ei enne ega ka tagantjärele, vaid vastandlik analoogia tema kodumaa sotsiaalpoliitilise olukorraga.
“Ma maksan oma igapäevaste võitude eest sõja kaotamisega,” seisab galerii seinal põlenud loosungis, mis on kunstniku teismeeas Aristotelese ülikoolilinnakus eksisteerinud grafiti taasloomine. Õigeusu traditsiooni kohaselt märgivad usklikud ülestõusmispühade ajal oma ukseraamidele ristimärki, kasutades küünalde püha valguse leeki; majapidamise kaitsmise tegu kurja eest ja õnnesoov. Ülikoolilinnak näeb praegu hoopis teistsugune välja, kunagine sassis sein on nüüd valge, suletakse bioloogiaosakonna legendaarne punk squat ja luuakse uus politsei eriüksus. Ammu kadunud loosung luuakse uuesti, põletatakse seinale austusavaldusena puuduvatele osakestele, kollektiivse mälu kadunud murdudele. Aga poliitikas piisab pessimismist; Selle pealispinna all ei taha see muutuda järjekordseks laetud sõnumiks. võitlusi antakse iga hinna eest, isegi juba ettenähtava tulemuse eest. Ursula K. Le Guin mainib teoses „Kõrvaldatud“ „Seal oli müür. See ei tundunud oluline (…) Kuid idee oli tõeline. See oli oluline. (…) Nagu kõik seinad, oli see mitmetähenduslik, kahepalgeline. Mis oli selle sees ja mis väljaspool seda, sõltus sellest, kummal pool te asute. Seal on kaks seina, üks, mis on juba olemas, ja teine; murdunud ja esialgu horisontaalne; kas see on selleks, et domineerida või pitseerida?
Installatsioonist saab komplekt ja objektid toimivad etenduse rekvisiitidena; püüdes haarata seda teatud tüüpi rahulikkust, mis tekib pärast tugevate vihaaurude aurustumist ja jääb enese ettevalmistamise protsessi; ootus millegi ees, mis on tulemas ja ei ole üldse rahulik. Kas see tuleb hiljem katki minna?
Kunstnik soovib tänada: Anu Vahtra, Ats Kruusing, Eleni Kofidou, Erik Hõim
Graafiline disain: Eleni Kofidou
Eleftheria Irene Kofidou (1995) on Tallinnas elav Kreeka kunstnik, kes tegeleb peamiselt installatsioonide, performance-kunsti ja tekstiga. Tema kunstipraktika on sageli seotud luulega ja keskendub tähenduste kihistamise protsessidele, peamiselt tema taustaga seotud sotsiaalpoliitilistele konnotatsioonidele ja keele liikumise käivitamise viiside uurimisele.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
Eleftheria Irene Kofidou galeriis Uus Rada
Kolmapäev 18 september, 2024 — Kolmapäev 02 oktoober, 2024
Kaasaegne kunst
Olete soojalt oodatud Eleftheria Irene Kofidou “Natuke rahulikumalt kui varem”.
Avamine ja etendus: 18.09 18:00
Näituse lahtiolekuajad: 19.09-02.10 tööpäeviti 14.00-18.00; 21.-22.09 14:00-16:00; 28.09-29.09 suletud
Varasemast veidi rahulikum on helilooja J. Straussi täiendav õpetlik kommentaar muusikapala Don Quijote op. 35 VII variatsioon – Sõit läbi õhu. Kuna “natuke” on ebamääraselt loendatav summa, on seda väga raske spektrisse paigutada, välja arvatud juhul, kui kellelgi on juurdepääs võrrandi teistele muutujatele. Kofidou installatsioonis on helilooja kataloogirida kontekstist väljas, sest praegust hetke pole võrreldav ei enne ega ka tagantjärele, vaid vastandlik analoogia tema kodumaa sotsiaalpoliitilise olukorraga.
“Ma maksan oma igapäevaste võitude eest sõja kaotamisega,” seisab galerii seinal põlenud loosungis, mis on kunstniku teismeeas Aristotelese ülikoolilinnakus eksisteerinud grafiti taasloomine. Õigeusu traditsiooni kohaselt märgivad usklikud ülestõusmispühade ajal oma ukseraamidele ristimärki, kasutades küünalde püha valguse leeki; majapidamise kaitsmise tegu kurja eest ja õnnesoov. Ülikoolilinnak näeb praegu hoopis teistsugune välja, kunagine sassis sein on nüüd valge, suletakse bioloogiaosakonna legendaarne punk squat ja luuakse uus politsei eriüksus. Ammu kadunud loosung luuakse uuesti, põletatakse seinale austusavaldusena puuduvatele osakestele, kollektiivse mälu kadunud murdudele. Aga poliitikas piisab pessimismist; Selle pealispinna all ei taha see muutuda järjekordseks laetud sõnumiks. võitlusi antakse iga hinna eest, isegi juba ettenähtava tulemuse eest. Ursula K. Le Guin mainib teoses „Kõrvaldatud“ „Seal oli müür. See ei tundunud oluline (…) Kuid idee oli tõeline. See oli oluline. (…) Nagu kõik seinad, oli see mitmetähenduslik, kahepalgeline. Mis oli selle sees ja mis väljaspool seda, sõltus sellest, kummal pool te asute. Seal on kaks seina, üks, mis on juba olemas, ja teine; murdunud ja esialgu horisontaalne; kas see on selleks, et domineerida või pitseerida?
Installatsioonist saab komplekt ja objektid toimivad etenduse rekvisiitidena; püüdes haarata seda teatud tüüpi rahulikkust, mis tekib pärast tugevate vihaaurude aurustumist ja jääb enese ettevalmistamise protsessi; ootus millegi ees, mis on tulemas ja ei ole üldse rahulik. Kas see tuleb hiljem katki minna?
Kunstnik soovib tänada: Anu Vahtra, Ats Kruusing, Eleni Kofidou, Erik Hõim
Graafiline disain: Eleni Kofidou
Eleftheria Irene Kofidou (1995) on Tallinnas elav Kreeka kunstnik, kes tegeleb peamiselt installatsioonide, performance-kunsti ja tekstiga. Tema kunstipraktika on sageli seotud luulega ja keskendub tähenduste kihistamise protsessidele, peamiselt tema taustaga seotud sotsiaalpoliitilistele konnotatsioonidele ja keele liikumise käivitamise viiside uurimisele.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
29.08.2024 — 08.12.2024
ENKKL-i „Viimane preemia“ EKA Väligaleriis 29.08.–08.12.2024
Kaasaegne kunst
ENKKL-i „Viimane preemia“
EKA Väligaleriis 29.08.–08.12.2024
Avatud ööpäevaringselt, tasuta
Avamine: 29.08.24 kell 18
Eesti Noorte Kaasaegse Kunsti Liidu (ENKKL) legendaarne Nädalapreemia saab EKA Väligaleriis oma sümboolse lõpu. Muhu suvekoolis valminud grupiteos kutsub kõiki külastajaid ja ka lihtsalt möödakäijaid kätt külge panema. Nüüd on Sinulgi võimalus olla osa Eesti kunstimaastikust. Sina võid olla järgmine staarkunstnik! Koos on soojem. Koos on parem.
Osalevad kunstnikud: Kärt Heinvere, Irma Holm, Erik Hõim, Kadri Joala, Liisa-Lota Jõeleht, Saara Liis Jõerand, Loora Kaubi, Kärt Koppel, Nele Kurvits, Katariin Mudist, Marto Mägi, Eke Ao Nettan, Sandra Puusepp, Kertu Rannula, Johanna Reinvald, Mia Maria Rohumaa, Raahel Rüütel, Inessa Saarits, Lisette Sivard, Sonja Sutt, Rebeca Žukovitš, Aimur Takk, Annabel Tanila, Margaret Tilk, Elo Vahtrik, Mattias Veller
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Avamisjookidega varustab Põhjala Pruulikoda.
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
ENKKL-i „Viimane preemia“ EKA Väligaleriis 29.08.–08.12.2024
Neljapäev 29 august, 2024 — Pühapäev 08 detsember, 2024
Kaasaegne kunst
ENKKL-i „Viimane preemia“
EKA Väligaleriis 29.08.–08.12.2024
Avatud ööpäevaringselt, tasuta
Avamine: 29.08.24 kell 18
Eesti Noorte Kaasaegse Kunsti Liidu (ENKKL) legendaarne Nädalapreemia saab EKA Väligaleriis oma sümboolse lõpu. Muhu suvekoolis valminud grupiteos kutsub kõiki külastajaid ja ka lihtsalt möödakäijaid kätt külge panema. Nüüd on Sinulgi võimalus olla osa Eesti kunstimaastikust. Sina võid olla järgmine staarkunstnik! Koos on soojem. Koos on parem.
Osalevad kunstnikud: Kärt Heinvere, Irma Holm, Erik Hõim, Kadri Joala, Liisa-Lota Jõeleht, Saara Liis Jõerand, Loora Kaubi, Kärt Koppel, Nele Kurvits, Katariin Mudist, Marto Mägi, Eke Ao Nettan, Sandra Puusepp, Kertu Rannula, Johanna Reinvald, Mia Maria Rohumaa, Raahel Rüütel, Inessa Saarits, Lisette Sivard, Sonja Sutt, Rebeca Žukovitš, Aimur Takk, Annabel Tanila, Margaret Tilk, Elo Vahtrik, Mattias Veller
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Avamisjookidega varustab Põhjala Pruulikoda.
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
08.08.2024 — 08.09.2024
„Läbipaistvad unenäod“ EKA Galeriis 8.08.–8.09.2024
Kaasaegne kunst
„Läbipaistvad unenäod“
EKA Galeriis 8.08.–08.09.2024
Avatud T–P 12–18, sissepääs tasuta
Avamine: 15.08.2024 kell 18.00
Osalejad kunstnikud: Chloé Geinoz, Rose Magee, Vitor Pascale, KitKit Para, Syed Sachal Rizvi
Tänapäeva rahvusvahelises maailmas on identiteedi mõiste muutunud järjest keerukamaks ja mitmetahulisemaks. Seda, kuidas inimesed end tajuvad ja väljendavad, on kujundanud muu hulgas sugu, geograafia, multikultuurid, sotsiaalsed normid, poliitilised tõekspidamised ja isiklikud kogemused.
Näitus toob kokku viis kunstnikku, kes on pärit maailma eri nurkadest, kes rõhutavad erinevate tehnikate kaudu ristuvate identiteetide kontseptsioone kimäärsuse, duaalsuse ja hübriidsuse, kvääridentiteedi ning (de)konstrueerimise teemadel. Need kunstnikud süvenevad identiteedi kujunemise ja väljenduse keerukatesse kihtidesse, kutsudes külastajat rändama läbi kaasaegse identiteedi dünaamilise ja pidevalt muutuva maastiku.
Näitust toetab Sadolin Eesti.
Avamisjookidega varustab Põhjala Pruulikoda.
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
„Läbipaistvad unenäod“ EKA Galeriis 8.08.–8.09.2024
Neljapäev 08 august, 2024 — Pühapäev 08 september, 2024
Kaasaegne kunst
„Läbipaistvad unenäod“
EKA Galeriis 8.08.–08.09.2024
Avatud T–P 12–18, sissepääs tasuta
Avamine: 15.08.2024 kell 18.00
Osalejad kunstnikud: Chloé Geinoz, Rose Magee, Vitor Pascale, KitKit Para, Syed Sachal Rizvi
Tänapäeva rahvusvahelises maailmas on identiteedi mõiste muutunud järjest keerukamaks ja mitmetahulisemaks. Seda, kuidas inimesed end tajuvad ja väljendavad, on kujundanud muu hulgas sugu, geograafia, multikultuurid, sotsiaalsed normid, poliitilised tõekspidamised ja isiklikud kogemused.
Näitus toob kokku viis kunstnikku, kes on pärit maailma eri nurkadest, kes rõhutavad erinevate tehnikate kaudu ristuvate identiteetide kontseptsioone kimäärsuse, duaalsuse ja hübriidsuse, kvääridentiteedi ning (de)konstrueerimise teemadel. Need kunstnikud süvenevad identiteedi kujunemise ja väljenduse keerukatesse kihtidesse, kutsudes külastajat rändama läbi kaasaegse identiteedi dünaamilise ja pidevalt muutuva maastiku.
Näitust toetab Sadolin Eesti.
Avamisjookidega varustab Põhjala Pruulikoda.
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
24.05.2024 — 14.06.2024
Armastuse ja meelekindlusega
Kaasaegne kunst
Armastuse ja meelekindlusega
ARSi Projektiruum & Showroom & Stuudio 53
Näitus avatud: 25. mai – 14. juuni, E–P 12.00–18.00
Avamine: Reede, 24. mai, 18.00
„Armastuse ja meelekindlusega‟ on EKA kaasaegse kunsti magistriprogrammi I kursuse tudengite ühisnäitus ARSi Projektiruumis, Showroomis ja Stuudios 53. Näitus koondab erinevaid kunstnikupositsioone ja koosneb kevadsemestri kunstipraktika mooduli käigus loodud töödest, mis käsitlevad andestamist, fantaasiaid, kaanoneid, kasvatamist, katsumusi, kohtumisi, kuhjumisi, närbumist, oodatud juhuslikkust, purunemist, puutepunkte, romantiseerimist, suhteid, traumasid, vahepealsust ja ükskõiksust.
Armastuse ja meelekindlusega:
Yvette Bathgate
Mihhail Boitsov
Anna Broučková
Chloé Geinoz
Christina Gradtke
Katariina Kesküla
Yuko Kinouchi
Eleftheria Kofidou
Tea Lemberpuu
Sven Mantsik
Jane Muts
Jana Mätas
KitKit Para
Vitor Pascale
Merilin Põldsam
Jake Shepherd
Liza Tsindeliani
Elo Vahtrik
Kristi Vendelin
Tehniline tugi:
Dream Team (Johannes Säre)
Suur tänu:
Maris Karjatse, David Ross, Eve Kask, Kristi Kongi, Camille Laurelli, Marge Monko, Laura Põld, Liina Siib, Taavi Talve, Jaan Toomik, Anu Vahtra, Reimo Võsa-Tangsoo, Eesti Kunstiakadeemia, ARS Loomelinnak, Eesti Kunstnike Liit
Rohkem infot:
Anu Vahtra & Maris Karjatse
Kaasaegse kunsti MA programmi juhid
anu.vahtra@artun.ee
maris.karjatse@artun.ee
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
Armastuse ja meelekindlusega
Reede 24 mai, 2024 — Reede 14 juuni, 2024
Kaasaegne kunst
Armastuse ja meelekindlusega
ARSi Projektiruum & Showroom & Stuudio 53
Näitus avatud: 25. mai – 14. juuni, E–P 12.00–18.00
Avamine: Reede, 24. mai, 18.00
„Armastuse ja meelekindlusega‟ on EKA kaasaegse kunsti magistriprogrammi I kursuse tudengite ühisnäitus ARSi Projektiruumis, Showroomis ja Stuudios 53. Näitus koondab erinevaid kunstnikupositsioone ja koosneb kevadsemestri kunstipraktika mooduli käigus loodud töödest, mis käsitlevad andestamist, fantaasiaid, kaanoneid, kasvatamist, katsumusi, kohtumisi, kuhjumisi, närbumist, oodatud juhuslikkust, purunemist, puutepunkte, romantiseerimist, suhteid, traumasid, vahepealsust ja ükskõiksust.
Armastuse ja meelekindlusega:
Yvette Bathgate
Mihhail Boitsov
Anna Broučková
Chloé Geinoz
Christina Gradtke
Katariina Kesküla
Yuko Kinouchi
Eleftheria Kofidou
Tea Lemberpuu
Sven Mantsik
Jane Muts
Jana Mätas
KitKit Para
Vitor Pascale
Merilin Põldsam
Jake Shepherd
Liza Tsindeliani
Elo Vahtrik
Kristi Vendelin
Tehniline tugi:
Dream Team (Johannes Säre)
Suur tänu:
Maris Karjatse, David Ross, Eve Kask, Kristi Kongi, Camille Laurelli, Marge Monko, Laura Põld, Liina Siib, Taavi Talve, Jaan Toomik, Anu Vahtra, Reimo Võsa-Tangsoo, Eesti Kunstiakadeemia, ARS Loomelinnak, Eesti Kunstnike Liit
Rohkem infot:
Anu Vahtra & Maris Karjatse
Kaasaegse kunsti MA programmi juhid
anu.vahtra@artun.ee
maris.karjatse@artun.ee
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
29.04.2024 — 20.05.2024
Hindamismaraton EKA Galeriis 29.04.–20.05.2024
Animatsioon
Maikuu vältel saab taaskord osa saada EKA vabade kunstide teaduskonna erialahindamistest: iga päev on EKA Galeriis eksponeeritud uus väljapanek üliõpilaste kursuse lõpu töödega.
Näha saab animatsiooni, fotograafia, graafika, installatsiooni ja skulptuuri, kaasaegse kunsti, maali ja stsenograafia õppekavade töid.
Esimesel vahetusel on lisaks näha ka disainiteaduskonna joonistuse kursus. Maratoni igal õhtul installeeritakse uus näitus, õhtul väljapanek taandub järgmise ees. Loodetavasti suudavad vaatajad noorte kunstnike tempoga sammu pidada.
Hindamispäeval on näitus avatud kell 15–18, mitme päeva vältel toimuvad näitused on järgneval päeval avatud kell 12–18.
AJAKAVA:
E 29.04. Joonistamine, juhendajad Maiu Rõõmus, Matti Pärk
T 30.04. Joonistamine, juhendajad Eero Alev, Britta Benno
K 1.05. galerii on suletud
N 2.05. Joonistamine, juhendaja Ulvi Haagensen
R 3.05. Joonistamine ja maal, juhendajad Britta Benno, Brenda Purtstak
L 4.05. – P 5.05. Abstraktne joonistamine, juhendaja Lembe Ruben-Kangur
E 6.05. Fotograafia, juhendaja Madis Kurss
T 7.05. – K 8.05. Fotograafia, juhendaja Marge Monko
N 9.05. – R 10.05. Maal, juhendajad Eero Alev, Mihkel Ilus, Holger Loodus, Jaan Toomik
L 11.05. – P 12.05. Maal, juhendajad Sirja-Liisa Eelma, Kristi Kongi, Holger Loodus
E 13.05. Kaasaegne kunst, juhendajad Anu Vahtra, Kristi Kongi, Camille Laurelli, Marge Monko, Liina Siib, Taavi Talve, Eve Kask, Laura Põld, David K. Ross, Jaan Toomik, Reimo Võsa-Tangsoo
T 14.05. Graafika, juhendajad Maria Erikson, Merilin Metsamaa, Mirjam Varik, Lembe Ruben, Sandra Puusepp
K 15.05. Animatsioon, juhendajad Lilli-Krõõt Repnau, Lucija Mrzljak, Anu-Laura Tuttelberg
N 16.05. Stsenograafia, juhendajad Liina Keevallik, Mark Raidpere
R 17.05. Stsenograafia, juhendaja Renzo Alexander Van Steenbergen
L 18.05. Joonistamine, juhendaja Lilli-Krõõt Repnau
P 19.05. galerii on suletud
E 20.05. Graafika, juhendajad Eve Kask, Viktor Gurov, Erik Alalooga, Eve Kaaret, Monica Langwe
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
Hindamismaraton EKA Galeriis 29.04.–20.05.2024
Esmaspäev 29 aprill, 2024 — Esmaspäev 20 mai, 2024
Animatsioon
Maikuu vältel saab taaskord osa saada EKA vabade kunstide teaduskonna erialahindamistest: iga päev on EKA Galeriis eksponeeritud uus väljapanek üliõpilaste kursuse lõpu töödega.
Näha saab animatsiooni, fotograafia, graafika, installatsiooni ja skulptuuri, kaasaegse kunsti, maali ja stsenograafia õppekavade töid.
Esimesel vahetusel on lisaks näha ka disainiteaduskonna joonistuse kursus. Maratoni igal õhtul installeeritakse uus näitus, õhtul väljapanek taandub järgmise ees. Loodetavasti suudavad vaatajad noorte kunstnike tempoga sammu pidada.
Hindamispäeval on näitus avatud kell 15–18, mitme päeva vältel toimuvad näitused on järgneval päeval avatud kell 12–18.
AJAKAVA:
E 29.04. Joonistamine, juhendajad Maiu Rõõmus, Matti Pärk
T 30.04. Joonistamine, juhendajad Eero Alev, Britta Benno
K 1.05. galerii on suletud
N 2.05. Joonistamine, juhendaja Ulvi Haagensen
R 3.05. Joonistamine ja maal, juhendajad Britta Benno, Brenda Purtstak
L 4.05. – P 5.05. Abstraktne joonistamine, juhendaja Lembe Ruben-Kangur
E 6.05. Fotograafia, juhendaja Madis Kurss
T 7.05. – K 8.05. Fotograafia, juhendaja Marge Monko
N 9.05. – R 10.05. Maal, juhendajad Eero Alev, Mihkel Ilus, Holger Loodus, Jaan Toomik
L 11.05. – P 12.05. Maal, juhendajad Sirja-Liisa Eelma, Kristi Kongi, Holger Loodus
E 13.05. Kaasaegne kunst, juhendajad Anu Vahtra, Kristi Kongi, Camille Laurelli, Marge Monko, Liina Siib, Taavi Talve, Eve Kask, Laura Põld, David K. Ross, Jaan Toomik, Reimo Võsa-Tangsoo
T 14.05. Graafika, juhendajad Maria Erikson, Merilin Metsamaa, Mirjam Varik, Lembe Ruben, Sandra Puusepp
K 15.05. Animatsioon, juhendajad Lilli-Krõõt Repnau, Lucija Mrzljak, Anu-Laura Tuttelberg
N 16.05. Stsenograafia, juhendajad Liina Keevallik, Mark Raidpere
R 17.05. Stsenograafia, juhendaja Renzo Alexander Van Steenbergen
L 18.05. Joonistamine, juhendaja Lilli-Krõõt Repnau
P 19.05. galerii on suletud
E 20.05. Graafika, juhendajad Eve Kask, Viktor Gurov, Erik Alalooga, Eve Kaaret, Monica Langwe
Postitas Kaisa Maasik — Püsilink
18.04.2024 — 02.06.2024
Denisa Štefanigová Tütar galeriis
Kaasaegne kunst
18. aprillil kell 19.00 avab Denisa Štefanigová Tütar galeriis isikunäituse „Vaadelda pilvi“. Näituse kujundab kunstnik Johannes Luik.
Avataval näitusel on väljas Štefanigová viimase aja teosed, mis toovad vaatajateni ekspressiivses-dünaamilises käekirjas teostatud hübriidsed olendid ja fantastilised loomad. See on fantaasiarikas, unenäoline või alateadvuslik maailm, kus olevustest, kes on võtnud kuju sügavalt isikliku ja dünaamilise loomeprotsessi raames, on saanud kunstniku kujuteldavad kaaslased.
Kunstiteadlase Katrin Kivimaa sõnul sümboliseerivad Štefanigová teoste hübriidne kujundistu ja voolavust rõhutav maalitehnika maailma nägemise ja tõlgendamise viisi, milles autonoomne iseolemine ning inimese seadmine kõrgemaks mitte-inimlikust (teistest elusolenditest, loodusest) annab teed kooseksisteerimise ja vastastikuse sõltuvuse eetikale. „Teoste tähendusväli haakub meie tänase maailma probleemidega. Vanade maalilõuendite taaskasutus uute teoste loomisel; käsitöö ja nn kõrge kunsti vaheliste piiride kaotamine; inimolendite ja teiste elusolendite ühtesulandumine – kõik need elemendid kõnelevad autori ökoloogilisest teadlikkusest ja sotsiaalsest närvist,“ kirjutab Kivimaa näituse kaastekstis.
Denisa Štefanigová (1995) on Tšehhi kunstnik, kes on spetsialiseerunud peamiselt maalile. Kunstnik on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia kaasaegse kunsti erialal ning Brno Tehnikaülikooli (FaVU) kaunite kunstide teaduskonnas. 2023. aastal toimusid Štefanigová isikunäitused Praha galeriis SVĚTOVA 1 ja EKA Galeriis Tallinnas. Kunstnik on osalenud grupinäitustel Kadrioru Kunstimuuseumis, Brno Kunstimajas, Vilniuse MO muuseumis ning Hobusepea galeriis Tallinnas.
Denisa Štefanigová näitus Tütar galeriis jääb avatuks 2. juunini ning on publikule tasuta.
Galerii asub Noblessneri sadamalinnakus aadressil Vesilennuki 24 ning on avatud neljapäevast reedeni 13:00-19:00, laupäevast pühapäevani 14:00-18:00.
Näituse saatetekst: Katrin Kivimaa
Kujundaja: Johannes Luik
Graafiline disain: Kert Viiart
Näitust toetavad Eesti Kultuurkapital, DSV Estonia ja Tšehhi Suursaatkond Tallinnas.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
Denisa Štefanigová Tütar galeriis
Neljapäev 18 aprill, 2024 — Pühapäev 02 juuni, 2024
Kaasaegne kunst
18. aprillil kell 19.00 avab Denisa Štefanigová Tütar galeriis isikunäituse „Vaadelda pilvi“. Näituse kujundab kunstnik Johannes Luik.
Avataval näitusel on väljas Štefanigová viimase aja teosed, mis toovad vaatajateni ekspressiivses-dünaamilises käekirjas teostatud hübriidsed olendid ja fantastilised loomad. See on fantaasiarikas, unenäoline või alateadvuslik maailm, kus olevustest, kes on võtnud kuju sügavalt isikliku ja dünaamilise loomeprotsessi raames, on saanud kunstniku kujuteldavad kaaslased.
Kunstiteadlase Katrin Kivimaa sõnul sümboliseerivad Štefanigová teoste hübriidne kujundistu ja voolavust rõhutav maalitehnika maailma nägemise ja tõlgendamise viisi, milles autonoomne iseolemine ning inimese seadmine kõrgemaks mitte-inimlikust (teistest elusolenditest, loodusest) annab teed kooseksisteerimise ja vastastikuse sõltuvuse eetikale. „Teoste tähendusväli haakub meie tänase maailma probleemidega. Vanade maalilõuendite taaskasutus uute teoste loomisel; käsitöö ja nn kõrge kunsti vaheliste piiride kaotamine; inimolendite ja teiste elusolendite ühtesulandumine – kõik need elemendid kõnelevad autori ökoloogilisest teadlikkusest ja sotsiaalsest närvist,“ kirjutab Kivimaa näituse kaastekstis.
Denisa Štefanigová (1995) on Tšehhi kunstnik, kes on spetsialiseerunud peamiselt maalile. Kunstnik on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia kaasaegse kunsti erialal ning Brno Tehnikaülikooli (FaVU) kaunite kunstide teaduskonnas. 2023. aastal toimusid Štefanigová isikunäitused Praha galeriis SVĚTOVA 1 ja EKA Galeriis Tallinnas. Kunstnik on osalenud grupinäitustel Kadrioru Kunstimuuseumis, Brno Kunstimajas, Vilniuse MO muuseumis ning Hobusepea galeriis Tallinnas.
Denisa Štefanigová näitus Tütar galeriis jääb avatuks 2. juunini ning on publikule tasuta.
Galerii asub Noblessneri sadamalinnakus aadressil Vesilennuki 24 ning on avatud neljapäevast reedeni 13:00-19:00, laupäevast pühapäevani 14:00-18:00.
Näituse saatetekst: Katrin Kivimaa
Kujundaja: Johannes Luik
Graafiline disain: Kert Viiart
Näitust toetavad Eesti Kultuurkapital, DSV Estonia ja Tšehhi Suursaatkond Tallinnas.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
18.04.2024 — 14.05.2024
Katariin Mudist “Nälkjad nagu meie/ Slugs Like Us” HOP Galeriis
Kaasaegne kunst
Näitus avatakse 18. aprillil kell 18.00 koos Keithy Kuuspu performance’iga. Sophie Durand on näituse jaoks koostanud Katariinile ja tema Nälkjatele uue lühitekstide seeria.
Näitus on avatud N-T 11.00-18.00 14. maini 2024.
Katariin Mudisti näitusel “Nälkjad nagu meie” vallutavad galeriiruumi enam kui kolmsada viimase kolme aasta jooksul valminud keraamilist Nälkjat. Tuginedes arusaamale, et vastikus- ja atraktiivsustunne eksisteerivad kõrvuti, on savist vormitud harjumuspäraselt pigem ebameeldivust tekitavad olendid millekski esteetiliseks, vahest isegi erootiliseks.
Nälkjatele eriomase uljusega skulptuurid on valminud Katariini loometöös samaaegselt pühendunud materjali uurimisega protsessides nagu müüriladumine, nimekirjade koostamine või materjalide kogumine.
Iga Nälkjas oma peenete detailide ja individuaalsusega tähistab perioode elatud kogemustest. Nälkjad on enese-määratletud ja olemuslikult seotud oma loojaga; käsitsi tehtud kunstiteosed, mis loovad iseenda konteksti: omaette maailma. See uus installatsioon annab vaatajale võimaluse heita pilk sellesse maailma ning kujutleda lugusid, mida see endas peidab.
Need lood võivad alguse saada Katariinist ja lõppeda Nälkjatega või vastupidi või hoopis mõlematpidi või üldse mitte kumbagipidi. Nälkjad on puudutuse väljendus, minevikus olev paitus, tegevus, mida enam ei eksisteeri. Puudutusest alles jäänud Nälkjas on ühtlasi selle ainsaks tõendiks. Nii võib nende loomisprotsess paista eraldiseisvana Nälkjate praegusest olekust, jättes meid küsimusega: mis nad on?
Katariin Mudistile (1994) meeldivad, kuid samas ei meeldi nälkjad. Oma töödes uurib ta inimlikkuse eri tahke ja ilmnemisviise meie sotsiaalses maailmas. Hetkel õpib ta EKA Taidestuudiumi magistrantuuris, otsides ühist keelt visuaalse ja materjalikeskse kunstipraktika vahel. Aastal 2022 lõpetas ta EKA Kaasaegse Kunsti magistrantuuri ning 2018 Tartu Kõrgema Kunstikooli Meedia- ja Reklaamidisaini eriala. Oma õpingute ajal on ta olnud külalisõppejõud KASK ja Moholy-Nagy ülikoolides. Katariin on EVÜ, ENKKL ja EKLi liige.
Näituse meeskond:
Näituse tekstid: Sophie Durand
Näituse kujundus ja poduktsiooniabi: Alden Jõgisuu
Performance: Keithy Kuuspu
Kunstnik tänab: EKA Keraamika osakond, KASK & Conservatorium, Laura de Jaeger, Johanna Mudist, Alan Voodla, Eva Nava, Terje and Taaniel Mudist, Mathias Väärsi, Joosep Kivimäe, Liisa-Lota Jõeleht, Elmo Ant, Riin Alatalu, Raivo Kuusik, Anne Eelmere ja paljusid teisi.
Näitust toetavad Eesti Kultuurkapital, Põhjala ning Punch Drinks.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
Katariin Mudist “Nälkjad nagu meie/ Slugs Like Us” HOP Galeriis
Neljapäev 18 aprill, 2024 — Teisipäev 14 mai, 2024
Kaasaegne kunst
Näitus avatakse 18. aprillil kell 18.00 koos Keithy Kuuspu performance’iga. Sophie Durand on näituse jaoks koostanud Katariinile ja tema Nälkjatele uue lühitekstide seeria.
Näitus on avatud N-T 11.00-18.00 14. maini 2024.
Katariin Mudisti näitusel “Nälkjad nagu meie” vallutavad galeriiruumi enam kui kolmsada viimase kolme aasta jooksul valminud keraamilist Nälkjat. Tuginedes arusaamale, et vastikus- ja atraktiivsustunne eksisteerivad kõrvuti, on savist vormitud harjumuspäraselt pigem ebameeldivust tekitavad olendid millekski esteetiliseks, vahest isegi erootiliseks.
Nälkjatele eriomase uljusega skulptuurid on valminud Katariini loometöös samaaegselt pühendunud materjali uurimisega protsessides nagu müüriladumine, nimekirjade koostamine või materjalide kogumine.
Iga Nälkjas oma peenete detailide ja individuaalsusega tähistab perioode elatud kogemustest. Nälkjad on enese-määratletud ja olemuslikult seotud oma loojaga; käsitsi tehtud kunstiteosed, mis loovad iseenda konteksti: omaette maailma. See uus installatsioon annab vaatajale võimaluse heita pilk sellesse maailma ning kujutleda lugusid, mida see endas peidab.
Need lood võivad alguse saada Katariinist ja lõppeda Nälkjatega või vastupidi või hoopis mõlematpidi või üldse mitte kumbagipidi. Nälkjad on puudutuse väljendus, minevikus olev paitus, tegevus, mida enam ei eksisteeri. Puudutusest alles jäänud Nälkjas on ühtlasi selle ainsaks tõendiks. Nii võib nende loomisprotsess paista eraldiseisvana Nälkjate praegusest olekust, jättes meid küsimusega: mis nad on?
Katariin Mudistile (1994) meeldivad, kuid samas ei meeldi nälkjad. Oma töödes uurib ta inimlikkuse eri tahke ja ilmnemisviise meie sotsiaalses maailmas. Hetkel õpib ta EKA Taidestuudiumi magistrantuuris, otsides ühist keelt visuaalse ja materjalikeskse kunstipraktika vahel. Aastal 2022 lõpetas ta EKA Kaasaegse Kunsti magistrantuuri ning 2018 Tartu Kõrgema Kunstikooli Meedia- ja Reklaamidisaini eriala. Oma õpingute ajal on ta olnud külalisõppejõud KASK ja Moholy-Nagy ülikoolides. Katariin on EVÜ, ENKKL ja EKLi liige.
Näituse meeskond:
Näituse tekstid: Sophie Durand
Näituse kujundus ja poduktsiooniabi: Alden Jõgisuu
Performance: Keithy Kuuspu
Kunstnik tänab: EKA Keraamika osakond, KASK & Conservatorium, Laura de Jaeger, Johanna Mudist, Alan Voodla, Eva Nava, Terje and Taaniel Mudist, Mathias Väärsi, Joosep Kivimäe, Liisa-Lota Jõeleht, Elmo Ant, Riin Alatalu, Raivo Kuusik, Anne Eelmere ja paljusid teisi.
Näitust toetavad Eesti Kultuurkapital, Põhjala ning Punch Drinks.
Postitas Andres Lõo — Püsilink
21.03.2024
Kaasaegse kunsti MA tudengite näitus ‘These Words Matter’
Kaasaegne kunst
Neljapäeval, 21. märtsil, kell 17.30 avaneb projektiruumis etc. näitus These Words Matter, kus osalevad Kaasaegse kunsti MA kursuse “Writing Practice 2” tudengid, keda juhendas Lieven Lahaye. Näitus koosneb uutest töödest, mis käsitlevad kirjutamist või on loodud kirjutamise kaudu. Näituse pealkiri on pärit Dodie Bellamy teosest “Hoarding as écriture”.
Tööde autorid:
Yvette Bathgate
Anna Broučková
Zody Burke
Chloé Geinoz
Yuko Kinouchi
Eleftheria Kofidou
KitKit Para
Vitor Pascale
Jake Shepherd
Liza Tsindeliani
Plakati autor:
Linnea Lindgren
Postitas Anu Vahtra — Püsilink
Kaasaegse kunsti MA tudengite näitus ‘These Words Matter’
Neljapäev 21 märts, 2024
Kaasaegne kunst
Neljapäeval, 21. märtsil, kell 17.30 avaneb projektiruumis etc. näitus These Words Matter, kus osalevad Kaasaegse kunsti MA kursuse “Writing Practice 2” tudengid, keda juhendas Lieven Lahaye. Näitus koosneb uutest töödest, mis käsitlevad kirjutamist või on loodud kirjutamise kaudu. Näituse pealkiri on pärit Dodie Bellamy teosest “Hoarding as écriture”.
Tööde autorid:
Yvette Bathgate
Anna Broučková
Zody Burke
Chloé Geinoz
Yuko Kinouchi
Eleftheria Kofidou
KitKit Para
Vitor Pascale
Jake Shepherd
Liza Tsindeliani
Plakati autor:
Linnea Lindgren
Postitas Anu Vahtra — Püsilink