Digitaalsed meediumid

Kõik visuaalse identiteedi põhireeglid rakenduvad ka digitaalsetes meediumites. Digitaalseid meediumeid kujundades on oluline, et kõik EKA toonid oleksid RGB värviruumis.

Teksti animatsioon

EKA Absolutioni varieeruvaid tähevorme kasutades saab teksti kergesti animeerida. Selleks tuleb luua eri tähevormidega kaadrid ja need vahelduma panna.

Võimalikud animeeritud teksti kasutuskohad on nt Facebook, Instagram, välimeedia ekraanid, meilikutsed. Teksti paremaks mahutamiseks ja kiiresti haaramiseks, tuleks see jagada paarirealisteks infoplokkideks, nt ürituse nimi / asukoht / kuupäev.

Facebooki videobänner (event cover)

Animeerimiseks võib kasutada nt Photoshop’i, mis toetab erinevate tähevormide kasutamist (OpenType Contextual Alternates). Programm After Effects seda ei toeta (jaanuar 2020 seisuga) ning seal animeerimiseks on vaja kaadrid eelnevalt valmis teha.

Animeeritud bännereid võib esitada erinevates formaatides.

Animeeritud bänner (gif)
Animeeritud bänner (gif)

Juhul kui valitud meedium (nt MailerLite või PowerPoint) ei toeta fonti EKA Absolution, siis kasuta kujunduses ainult kirjatüüpi Franklin Gothic. Alternatiivse lahendusena saab Absolution kirjatüübis pealkirja lisada pildina. Franklini puudumisel kasuta asendusfonti Arial.


Animatsioonides tähtede vahetumise kiirus on ca 8 kaadrit sekundis.

Järgmine: EKA veeb